Missä olet hyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Olen hyvä näyttämään tunteeni, osaan puhua, kehua ja ottaa virheistäni opiksi. Rehellisyydestäni ja suorapuheisuudestani pidän myös.
Olen hyvä työssäni, jota teen. Minusta tulee sillä saralla vielä jotain (mikäli kiinnostus jatkuu samaan malliin)!
Positiivinen ajattelu on yksi tärkeimmistä asioista, josta olen itsessäni ylpeä. Mikään ei ole itsestäänselvyys (edes se hengittäminen), osaan olla kiitollinen, kaikesta löytyy jotain positiivista.
Osaan tanssia :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen verbaalisesti lahjakas (tämä koskee sekä pilkunnussimista että puhumista ja kirjoittamista, jonain päivänä se kirja vielä ilmestyy...).

Olen erinomainen neuloja ja virkkaaja, ja suht hyvä ompelija. Myös piirtäminen ja muut käsillä luotavat asiat onnistuvat hyvin.

Olen älykäs.

Joo, ja ranteet kääntyy yli 360 astetta, vasen vasta- ja oikea myötäpäivään :D.

Ultimecia sanoi:
Joo, ja ranteet kääntyy yli 360 astetta, vasen vasta- ja oikea myötäpäivään :D.

siis pelkät ranteet? jos pidät vaikka kyynärpään pöydällä "kädenvääntö-asennossa"

suoraansanottuna en ole erityisen hyvä missään asiassa muuta kuin pätemisessä :).

keskinkertainen olen monessakin asiassa, mutta oikeasti vahvaa osaaluetta ei meikäläiseltä löydy tai en ole ainakaan vielä löytänyt.

Muistan erittäin hyvin kaikenlaista höpöhöpö-tietoa erinäisistä julkimoista, vaikka olisin vain vilkaissut lehteä, miksiköhän tarttuvat niin hyvin päähän:rolleyes:
Hyödyllisinä taitoina pidän positiivisten puolten löytämistä kaikenlaisista asioista/tilanteista ja rennon letkeää elämänasennetta.

Fat Daddy sanoi:
Alec, se ei riitä, että me synnytään mestareiks. Meidän täytyy hioa se timantti.
ymmärrän... :(

On vähän perfektionistin vikaa joten vertaan tietysti itseäni parhaisiin, joten sillä perusteella en ole hyvä missään. Mut tietysti jos Matti Meikäläiseen vertaa niin...
Rakentaminen: kirvesmies, metalli ja auto hommat on aika hyvin hanskassa etenkin noi kaks ekaa.
Toiset on väittänyt vitu* näppäräksi ja nopeaksi jätkäksi.
Kitara pysyy käsissä vaikkei sitä enää niin aktiivisesti tule soiteltua
Rehellinen
Auttavainen
Kuuntelen niin ilot kuin surut
Joustava töissä, teen työt silloin kun tarvii, vaikka flunssakuumeessa viikonloppuna
Hyvä isä
Hyvä aviomies, siihen varmaan kuuluu samaan uskollisuus

Mä oon hyvä selostamaan tekeväni sellaisia asioita, joita oikeasti en osaa.

EDIT:niin ja kasipallossa tulee välillä kynittyä porukkaa baareissa.

Tuo oli osin zoukki, mutta tottakin. Kun aloin yrittäjäksi, olin palavereissa mistä en tajunnut mitään, otin vain piirustuksia ja sanoin, että homma hoituu. Luotin, että työntekijäni osaavat. No, ihan hyvin on menty, nyt on jo "pomona" olostakin aika paljon kokemusta, ei jännitä enää isot pamput.

Olen hyvä kaikessa mitä teen koska en tee mitään sellaista missä olen huono. Olen ylenkatsonut tai halveksunut asioita joissa en ole automaattisesti hyvä. Iän mukana olen toki pikkuhiljaa joutunut toteamaan että hyvyys joissakin asioissa ilmenee vasta pitkällisen harjoituksen myötä. Paras en ole koskaan ollut missään.

Ville1Suuri sanoi:
Tuo oli osin zoukki, mutta tottakin. Kun aloin yrittäjäksi, olin palavereissa mistä en tajunnut mitään, otin vain piirustuksia ja sanoin, että homma hoituu. Luotin, että työntekijäni osaavat. No, ihan hyvin on menty, nyt on jo "pomona" olostakin aika paljon kokemusta, ei jännitä enää isot pamput.

Toimii myös jos sanoo vaan et onhan noita tehty. Nykyään se jopa alkaa pitämään paikkaansa

neutraali sanoi:
suoraansanottuna en ole erityisen hyvä missään asiassa muuta kuin pätemisessä :).

keskinkertainen olen monessakin asiassa, mutta oikeasti vahvaa osaaluetta ei meikäläiseltä löydy tai en ole ainakaan vielä löytänyt.

Mutta jokaisessa ihmisessä se on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom