Missä liikkeissä käytätte magnesiumia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Missä kaikissa liikkeissä käytätte magnesiumia. Itse käytän mavessa, SJMV:ssa, penkissä ja leuassa.

Vinopenkissä, kulmasoudussa ja pystypunnerruksessa en koe magnesiumista hyötyväni kun on niin pienet painot.

magnesium

Missä kaikissa liikkeissä käytätte magnesiumia. Itse käytän mavessa, SJMV:ssa, penkissä ja leuassa.

Vinopenkissä, kulmasoudussa ja pystypunnerruksessa en koe magnesiumista hyötyväni kun on niin pienet painot.

Sotkuista hommaa magnesiumin kanssa.. megagrippi huomattavasti kätevämpi, sutaisee käsiin vähän ennen treeniä ja kestää pito koko treenin sotkematta yhtään mitään. Tietty jos tykkää pöllytellä sitä ja tepastella pakasterasia kädessä treenin ajan niin eikun vaan..:D

kaikissa niissä missä koen tarvitsevani parempaa pitoa jos kädet hikoilee..ja jos salin oma mankkukaukalo on lähellä :D

Megagrip on sellasta nestemäistä "magnesiumin korviketta":D Mä käytän mavessa ja penkissä, magnesiumia siis...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mavessa tulee käytettyä, kädet kyl soijaa niin saatanasti ettei ote pysy muuten.

Veto lähinnä. Remmejä en käytä enää ollenkaan. Enkä kyllä suosittele niitä kenellekkään muille ku vahvamiehille hummerin renkaan vedossa =) Hävittää sitä yhteyttä mikä lähtee sormista eteenpäin ku käyttää remmejä. Ennen oli tarvetta jo +140kg vedoissa ja kaikissa leuoissa.
Sit ku lopetin käytön ni äkkiä se ote paranee.

Myötäotteella suoritetussa maastavedossa (puristusvoimatreeniä) ja tangosta riippuen esim. penkissä tulee käytettyä myös.

Suositut

Back
Ylös Bottom