Missä liikkeissä käytätte magnesiumia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
niinhän se taitaa olla, ois varmaan aikanaan pitäny vetää aina ilman remmejä, nii ei tarttes nyt hävetä. kuitenkin se ero tangon pysymiseen käsissä ja remmeillä vedettävään painoon alkaa olla turhan iso.

Kyllä se ero siitä kapenee kun harjoittelee. Esim. avokkini treenasi useita vuosia aina remmien kanssa ja näppivoimat oli nolosti lähes paskemmat kuin mulla, mutta kun sitten siirtyi puhtaaseen ilman remmejä tehtävään voima(nosto)treeniin niin eipä siinä pitkään mennyt että näppivoimat oli muiden voimien tasalla.

Ehkei välttämättä kannata pyrkiä kertalaakista eroon remmeistä mutta ei nyt kannata entisten mokien takia tyytyä paskoihin näppivoimiin ja remmejen kanssa pelleilyyn. Kyllä ne siitä kehittyy kun antaa mahdollisuuden, ja se ei todellakaan sitten tarkoita sitä selkälihasten vähemmälle jättämistä. Pikkuhiljaa kyllä onnistuu remmeistäkin vieroittúminen jos vaan sitä haluaa.

Paha tapa tullut itselle tuosta magnesiumin käytöstä. Tulee laitettua jo ennen kuin aloittaa lämmittelyn edes. Sitten kuljetaan verkkarit ja paita valkoisena lopputreeni.:(
Remmien käyttöä en ainakaan omalla kohdalla pidä kovin pahana miinuksena puristusvoiman kehityksen kannalta. Olen aina käyttänyt ja käytän edelleen, en kuitenkaan rullaa niitä kireälle, vaan ne vain estävät tangon pyörimisen käsistä. Näin se paino silti roikkuu sormilla ja sitä joutuu pitämään kiinni. Mielummin vedän mavet myötäotteella remmeillä kun vaihdan ristiotteeseen.

kyllä, ja paras tapa hankkia vahvemmat näpit on tietenkin se, että päästää ne sormet mahd. helpolla...

Ei, vaan paras tapa tässä tapauksessa on tehdä niitä gripperi treenejä niin kauan, että näpeissä pysyy paljon isommatkin raudat kun mave raudat. Sillon voi vetää mavea selän ehdoilla.

Järkevää ja yksinkertaista IMO.

En käytä magnesiumia. Oishan se remmejä parempi vaihtoehto sormivoimien kannalta, mutta ei oo tullu hankittua.

Magnesiumia tulee käytettyy vain mavessa.
En tiedä minkälaisia tankoja teidän Remmimavettajien saleilla on mutta kyllä nyt ainakin normaali voimanosto tankossa pitäisi näppien pysyä pelkän magnesiumin avulla vaikka +200kg painoissa.

Tuli kyllä aikoinaan itse käytyä sellasella salilla jossa oli pelkästään sellasia tankoja joissa ei ollut kunnon karhennusta niin silloin oli kyllä tosi tiukassa että esim sai 150kg pidettyä käsissä. Mutta silti vetelin ilman remmejä ja hyvin parani puristusvoima ja mavessa sarjapainot.

korkeintaan penkkiykkösissä tai leuanvedossa tulee nykyään käytettyä, vetolajit menee remmien kanssa siistimmin. Ristiotteella pysyy isommatkin painot käsissä, mutta tuntuu pahemmalle repiä toispuoleisesti kuin käyttää remmejä.

Ja niin pitkään kun voimalajien ennätyksiä tehdään penkkipaitojen ja kyykkypukujen kanssa, niin vetoremmien käyttäminen on melko vaatimatonta touhua :david: -osastolla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minun nimeni on Risuranne, ja olen remmiholisti. Käytän mavessa remmejä melkein aina siitä huolimatta, että tanko pysyy vielä toistaiseksi sormissakin.

Kuitenkin mavessa forkut huutavat armoa siihen tahtiin, että jos aion tehdä jotain puristusvoimaa vaativaa, vielä sen maven jälkeenkin, enkä marssia suoraan suihkuun, olen pitänyt fiksumpana tehdä tuon maven ihan selkätreeninä. Nykyisellä ohjelmallani teen samana päivänä leuanvedot, ja jos mavessa en käytä remmejä niin leuanvetotangossa roikkuessa niitä sitten tuleekin ikävä.

En käytä remmejä oikeestaan missään...todella harvoin kulmasoudussa. Ja magnesiumia käytän joka liikkeessä koska hikoilee kädet sen verran.

Remmejä en käytä missään liikkeessä. Joskus oon koittanu, mutten oikein hiffannu miten niitä käytetään :nolo:. Sen verran on forkuissa voimaa ettei oo tarttenu. Mankkua käytän mavessa, mutta muuten on pärjätty ilmankin.

Suositut

Back
Ylös Bottom