Missä liikkeissä käytätte magnesiumia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Veto lähinnä. Remmejä en käytä enää ollenkaan. Enkä kyllä suosittele niitä kenellekkään muille ku vahvamiehille hummerin renkaan vedossa =) Hävittää sitä yhteyttä mikä lähtee sormista eteenpäin ku käyttää remmejä. Ennen oli tarvetta jo +140kg vedoissa ja kaikissa leuoissa.
Sit ku lopetin käytön ni äkkiä se ote paranee.

Mä taas kyllä suosittelen remmejä muillekin kuin pelkästään vahvamiehille. Esim. jos mavea tekee kovilla painoilla, niin käsien puristusvoima ei riitä, vaikka selkä jaksaisikin. Eli nuo remmit on mielestäni välttämättömät ainakin mavessa(selkäähän siinä pääasiassa pyritään vahvistaa). Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta mielestäni ainakin nuo liikkeet missä on rautaa enemmän ku paljon, ni remmien käyttö on ihan perusteltua....ja voihan tota puristusvoimaa treenata ihan omana liikkeenäänkin ;)

Magnesiumia käytän kyllä aina kun koen sen tarpeelliseks, eli lähes kaikissa tangolla tehtävissä liikkeissä.

ja voihan tota puristusvoimaa treenata ihan omana liikkeenäänkin ;)

miksi treenata selkää maastavedolla ja puristusvoimaa jollakin toisella liikkeellä erikseen, jos ne sillä maastavedolla saa molemmat tehtyä?

outoa, jos ei ego riitä nostamaan niillä painoilla, minkä kroppa jaksaa.

miksi treenata selkää maastavedolla ja puristusvoimaa jollakin toisella liikkeellä erikseen, jos ne sillä maastavedolla saa molemmat tehtyä?

Mave nyt on vaan mun mielestä kuningasliike selälle juuri sen takia, että siinä nuo liikuteltavat painot ovat raskaita ja se myös rasittaa suht kokonaisvaltaisesti koko selkää. Ja toiseks vaikka käyttäisikin remmejä, ni kyl siinä jokatapauksessa käsien puristusvoima kehittyy.

Eli en nää mitään syytä miks ei jonkun liikkeen tehoa voisi tehostaa apuvälineillä (tässä tapauksessa remmeillä) jos siitä kerran hyötyä on...mut jokainen tyylillään.

Ja jos sun mielestä tällä asialla on jotain tekemistä egon kanssa, ni eikös samalla ajatusperiaatteella tuo magnesiumin käyttökin oo aika "huijausta".:david:

Mave nyt on vaan mun mielestä kuningasliike selälle juuri sen takia, että siinä nuo liikuteltavat painot ovat raskaita ja se myös rasittaa suht kokonaisvaltaisesti koko selkää. Ja toiseks vaikka käyttäisikin remmejä, ni kyl siinä jokatapauksessa käsien puristusvoima kehittyy.

Eli en nää mitään syytä miks ei jonkun liikkeen tehoa voisi tehostaa apuvälineillä (tässä tapauksessa remmeillä) jos siitä kerran hyötyä on...mut jokainen tyylillään.

Ja jos sun mielestä tällä asialla on jotain tekemistä egon kanssa, ni eikös samalla ajatusperiaatteella tuo magnesiumin käyttökin oo aika "huijausta".:david:

Ite oon pitäny periaatteena että en remmeihin koske. Tästä seurauksena ei itselläni ole vielä tullut sellaisia painoja vastaan mavessakaan, jossa niitä remmejä tarvitsisin. Aina loppuu voima muualta kuin sormista ensin.

Mankkua käytän yleensä mavessa kovissa sarjoissa ja penkissä samaten.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aika tyhjäarpa lähteä eka kerran kun mavea kokeilee niin vetämään remmeillä :( Silloin juuri puristusvoimasta tulee ongelma kun näin tehdään.

Mave = erinomainen liike kasvattaa puristusvoimaa

+ turha säätö jää pois :D

Itse käytän punnerusliikkeissä, koska kädet hikoilee niissä todella paljon ja luisuu tanko melkein pois.

Mä taas kyllä suosittelen remmejä muillekin kuin pelkästään vahvamiehille. Esim. jos mavea tekee kovilla painoilla, niin käsien puristusvoima ei riitä, vaikka selkä jaksaisikin. Eli nuo remmit on mielestäni välttämättömät ainakin mavessa(selkäähän siinä pääasiassa pyritään vahvistaa). Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta mielestäni ainakin nuo liikkeet missä on rautaa enemmän ku paljon, ni remmien käyttö on ihan perusteltua....ja voihan tota puristusvoimaa treenata ihan omana liikkeenäänkin ;)

Magnesiumia käytän kyllä aina kun koen sen tarpeelliseks, eli lähes kaikissa tangolla tehtävissä liikkeissä.

Toinen syy minkä unohdin mainita on turvallisuus. Ne nostajat ketkä EIVÄT osaa nostaa oikein ja pompauttavat tangon lattiasta ilmaan toistojen välissä(kaikki tietää mitä tarkotan) niin altistuvat aika riskille siinä vaiheessa kun aletaan menee rajoille. Kun tanko irtoo lattiasta pompun avulla 10cm umtta lavat ei jaksa puristaa ja takaosastokin hyytyy niin ei siitä hyvää seuraa. Siivooja saa imuroida välilevyn palasia illalla..

En saa treenattua mavella kerralla molempia. Jos on paskat näppivoimat niin on paskat näppivoimat.

Ja jos remmien käyttö on sinusta egon nostatusta niin :david: vaan sullekin.

remmeillä mennään mavessa, ei pysy edes huntti käsissä, alkaa tanko pyöriä ja muutenkin elämään omaa elämäänsä. hasselhooffia tai joo, mut selkää mä sillä reenaan, vitun puristusvoimalla väliä.

Suositut

Back
Ylös Bottom