Missä Häsan ja/tai Espoon saleilla on alaviistopenkki?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vastoin yleisimpiä väitteitä, mulle alaviistopenkki on ihan kunkku tissiliike. Noin käsipainoilla tehden.
Kävin ennen Tapiolan Esportissa, missä alaviistopenkki oli, mutta sittemmin kyseisestä Esportista päätettiin tehdä hömppäsali, ja sieltä katos kyseinen penkki.

Monissa paikoissa on vatsalauta,
mutta se pruukaa olla liian leveä,
jotta siinä sais kädet laskettua kunnolla taakse.

Missä on oikee alaviistopenkki?
Oi missä?

Kyllähän sen tasapenkistä saa rakenneltua, laittaa korokkeet toiseen päähän tai sitten levypainoja. Aina tottakai parempi olisi jos löytyisi ihan oikea alaviistopenkki, mutta itse olen kyllä ihan onnistuneesti jumpannut "itse rakentamalla" alaviistolla. :)

töölön kisahallista löytyy tollanen. sielä käyn aina välillä. eikä oo kallis ;)
ja hyvin toimii
hidas...:david:

ok, kiitoksia vastauksista.
täytynee vissiin harrastaa sitä oman väliaikaisen alaviistobenkin kyhäystä.
mulla on vaan siinä ollu ongelmia penkillä pysymisessä,
hamstringit meinaa krampata kun joutuu piteleen itteensä paikallaan. eiks o kauheeta...:(
ei tietty pikkuhiluilla,
mutta kun tässä HST:ssä pääsee vitosiin asti,
niin alkaa maan vetovoima puuttua reeniin :D

Olariumilla Espoon Olarissa myös

RiQ sanoi:
Olariumilla Espoon Olarissa myös
Tätä paikkaa ei ole enään, omistaja on vankilassa.
Ovet ovat vielä auki, mutta eivät kauaa.
Uusi firma jatkaa salitouhua sielä, mutta kukaan ei tiedä että koska.

EDIT: eli aika sama kohtalo ku ruoholahden podarimekassa..

Amis sanoi:

Vai niin, ilmankos siellä ei enää pankki/luottokorttikaan ole käynyt muutamaan viikkoon. No onneksi ei ole kuin kk-kortti hankittuna...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Amis sanoi:

No prkl, onko tietoa millon menee kiinni, eilen kävin ja ihmettelinkin sitä menoa, ei oo kortti voimassa enää joten ostin kertamaksulla, 3 egee, liekö joku tarjous tai lopettelutarjous. On se kumma kun sali kun sali tippuu, harmi sinänsä, halpa,ja kaikki tarvittava löytyy. Nyt pitää taas miettiä mihin sitä vaihtaa, jos toi laittaa luukut kiinni. :(

Löytyy ihan kaikkialta mistä penkkikin löytyy. Lyötte vaan pari 20kg levyä penkin jalkopään alle tai n.15cm boxi, jos sellasta salilta sattuu löytymään. Toimii! :rock:

Löytyy ihan kaikkialta mistä penkkikin löytyy. Lyötte vaan pari 20kg levyä penkin jalkopään alle tai n.15cm boxi, jos sellasta salilta sattuu löytymään. Toimii! :rock:

Muuten hyvä mutta tavallisessa penkissä ei ole jaloille "tukia" vaan joutuu puristamaan jaloilla penkin päästä että pysyy paikoillaan. Itse tosin teen nykyisin nuo punnerrukset vatsapenkissä ;)

Niin ja itse otan enemmän kulmaa kuin parin levypainon verran.

Kyllä kunnon penkkipunnerruspenkki on pultattu lattiaan kiinni, aika hissua sellaisen kulmaa muuttaa. Sitäpaitsi vähänkin enemmän kulmaa ja enemmän malmia niin ei oo enää kovin turvallinen viritelmä, mikäli tangolla tekee. Kp-alaviistopenassa toimii tuo viritelmä jotenkuten, jos vaan pystyy puristaa ittensä tarpeeks hyvin pysymään penkillä.

:offtopic:

Nykyisellään Ruoholahden "podarimekka" elää ja voi hyvin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom