Minun ikuisuusprojektini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mayn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otettu Timban langasta.

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp x 2
-Vinopenkki kp / tanko x 2
-Ristitalja / viparit maaten / peck-deck x2
-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten 5-6

3. Selkä, hauikset, forkut
-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja leveä / leanveto x3
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Hauikset scott tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

Tässä on ohjelma mitä oon tehnyt nyt kerran eli ensimmäisen treeni osan. Onko tämä huono jos tekee kaikki sarjat 12 toistoil paitti penkki 2x6 :) onko liian vähän reeniä jos tekee ma ke pe, kun haluisin kuitenkin "nopeata" lihaskasvua.

Otettu Timban langasta.

-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4

-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

Tässä on ohjelma mitä oon tehnyt nyt kerran eli ensimmäisen treeni osan. Onko tämä huono jos tekee kaikki sarjat 12 toistoil paitti penkki 2x6 :) onko liian vähän reeniä jos tekee ma ke pe, kun haluisin kuitenkin "nopeata" lihaskasvua.

Niitä toistoja saa ja pitää vaihdella vaikka kuukausittain. En nyt tiedä nopeasta, mutta mielipiteeni on, että tee mieluummin 3krt täysiä kuin 6krt löysemmin. Eli oman kunnon mukaan.

Tai sit jos aloittaisin vihdoin sen miinuskaloreilla reenaamisen. Varmaan väkisinki tulee mulla vie lihastakin siinä samalla. Ollako vaiko eikö olla.

Joo en ajatellu, millannen ohjelma ois loistava cuttaukseen? toistot 3-5 vai 6-10? Cardioo vaikka 5min ennen reeniä ja 20min jälkee tjsp :o

Otettu Timban langasta.

-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4

-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

Ps. Olen nähnyt tulista taistelua kumpi on parempi rintalihasten kasvatukseen, käsipainopenkki vai perus penkkipunnerrus? Myös onko 6 sarjaa pelkille hauiksille tarpeeksi vai liikaa? Ps. Ohjelma tuntuu kivalta paitsi reisiin ei saa kunnon poltetta.. :/

Itse tekisin jalkapäivinä aina kyykyn. Prässiä sit vaikka pari sarjaa päälle.
Jos 10 sarjaa tulee selälle niin 6 sarjaa hauiksille kuulostaa kyllä liialta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aijon alottaa diettaamisen joten riittääkö annoskoot puoleen ja herkut ja limut pois 2000kcal päivässä ja tavote ois. 97->87 nyt aluks painon pudotukseen. ois helmikuuks tarkotis saada ja cardioo 30min 2-3krt viikos :)

Sinänsä väärin laittaa annoskoot puoleen koska sun pitäs saada mieluiten vähintään yhtä paljon protskuu päiväs. Karsi hiilareista ja vedä rahkaa kaksin käsin :)

aamupalalta leipä pois. proteiini juomaa ja jotain muuta safkaa sit lounailta perunaa vähemmäks jne ? :) välipaloiks esim munakas :) jnetms

Joo nyt se on pakko alottaa, meinaan diettaus kun noi joulun mässäilytki tuli toho välii. No oli aika hyvää sikabulkkia ;P

Aattelin vetää Vähähiilarisella dietillä. Siis, että en nyt virallisesti VHH vaan perunaa vähemmäks jne. ja -500 kcal ruokavalio. Sit limut pois jne. Voi olla vaikeata, mutta pitää yrittää.

Ps. Olen nähnyt tulista taistelua kumpi on parempi rintalihasten kasvatukseen, käsipainopenkki vai perus penkkipunnerrus? Myös onko 6 sarjaa pelkille hauiksille tarpeeksi vai liikaa? Ps. Ohjelma tuntuu kivalta paitsi reisiin ei saa kunnon poltetta.. :/

Omasta mielestä 6 sarjaa hauiksille on paljon, jos viellä leuat vetää samana päivänä niin forkut alkaa kusemaan (näin itselläni). Itse teen haukkareita usein jalkapäivinä, koska leukojen jälkeen ne tuppaavat olemaan aika tukossa. Kokeile kyykätä syvemmälle niin tuntuu enemmän.

Itse olen hyvin samoilla lähtökohdilla kuin Mayn.

Vedin 2kk G6:sta kirjaimellisesti ja kun treenipainot ei enää ottanut kasvaakseen niin aloitin dietin ja toisenlaisen ohjelman. Tavoitteena tiputtaa n. 10kg painoa pois 2-3kk aikana ja tämän jälkeen todennäköisesti palaan G6:n pariin 3kk ajaksi ja sitte aloitan jonkun 3-jakoisen.

Topic missä pohdinnat minun näkökulmastani ja heitin sinne myös treeniohjelman mitä käytän dietin aikana sekä ruokaohjeen yhdelle päivälle jossa on ravintoarvot laskettu hyvin tarkkaan.

Linkki:
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/105083-dieetti-bulkkaus-yllaepito-mitenkae-taessae-kannattaa-tehdae/

Olipas surkea salipäivä tänään, kyykky ei onnistunut, pystypunnerrus ei onnistunu ainoo mikä onnistu hyvin painonlisäyksen suhteen niin kulmasoutu. kyykyssä joutu ottaa 5kg pois ja pystypunnerruksesta 2.5kg .. teen Starting Strength

Olipas surkea salipäivä tänään, kyykky ei onnistunut, pystypunnerrus ei onnistunu ainoo mikä onnistu hyvin painonlisäyksen suhteen niin kulmasoutu. kyykyssä joutu ottaa 5kg pois ja pystypunnerruksesta 2.5kg .. teen Starting Strength

Välillä on huonoja päiviä kaikilla, kyllä se siitä taas nousuun lähtee :)

Back
Ylös Bottom