Minun ikuisuusprojektini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mayn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkennatko vielä että teetkö todella esim. penkkiä 8x3 ja prässiä 10x4 vai pitäsikö siinä lukea 3x8 ja 4x10?
Kattelin muistakin viesteistäsi että ilmeisesti olet vahingossa kaikki merkannut väärin päin mutta tuo pullover on kuitenkin merkattu 3x10 niin rupesin epäilemään...

siis joo oho penkki 3x8 ja nykyään prässin paikalla kyykky 4x10 meni vähä väärimpäin nää jutut :)

Kyykky on kyllä hieman rankka :S kun reidet kipeät seuraavana päivänä ja sitä seuraavana :S täytyykö sitten tehdä vain 2x viikossa kyykky ja 1x viikossa mave eli Ma kyykky ke mave pe kyykky. ja mites kun ei oikein tota rautaa tuu lisää tankoon ku tulokset junnaa tollasina Penkki: 40kg Hauiskääntö: 15kg+ mutka tanko (menee aina failurena joten ens kerralla otan 2.5kg pois). Kyykky= 30kg?? Pystypunnerrus 12.5kg käsipainoilla. huomenna saa nostaa.

Eli pitäskö kattoo toista ohjelmaa ku rupee motivaatio laskeen vai jatkaa vaan ahkerasti etieppäi? :)

Kyykky on sulle uusi liike, joten paikat kipeytyy, eli elä hättäile. Kipu lähtee sillä, millä se on tullutkin, eli kyykkyä kehiin vaan. Hetken päästä huomaat, ettei paikat enää kipeydykään ja palautuminen nopeutuu. Toki pitää vetää johonkin väliin kevyempi viikko, niin ei pääse "ylikunto" yllättämään :)

Niin, ja rupea pitämään kirjaa sarjapainoista ja toistoista, niin pysyt kärryillä missä mennään (lisää myös motivaatiota, kun voi selailla kehitystä muutamia kuukausia taaksepäin ja huomata kehityksen). Ota myös valokuva itsestäsi seuraamista varten nyt ja toinen vaikka 3 kuukauden päästä. Kirjaa ylös myös strategiset mitat esim. aamupaino, haukkarin-, reiden- ja vyötärön ympärys > kehityksen seuraaminen helpottuu + motivaatio kasvaa.

Painoa oon seurannut mutta ei oo laskenu eikä noussutkaan mutta silti lihakset on kasvanu. :0 :) ja voi nykyää hauskasti pompotella tissiä :D

Painoa oon seurannut mutta ei oo laskenu eikä noussutkaan mutta silti lihakset on kasvanu. :0 :) ja voi nykyää hauskasti pompotella tissiä :D
ps. Tulokset tänään nosti motivaation huippuun kun teen nyt 2 viikkoa 8 toistoilla. kyykky 32,5kg(menis kyllä enemmänkin mutta harjoittelen tekniikkaa) Soutu 32,5kg(alotin tänään) Penkki= 40kg(ens kerralla voi nostaa) Pystäri kässäreil 13.5kg kässäril (ens kerral voi varmaan taas nostaa) Hauiskääntö 15kg+mutkatanko(meni ihan täydellisesti ) Damn kun tuntuu hyvältä!

Oisko mahdollista lisätä läskin polttoa vaikka ennen salia joku 20min cardio vai jälkeen onko tämä Cardio kills gains juttu yhtään totta? vai alkaisinko vasta tämän Golden sixin jälkeen tekeen enemmän cardiota kun aattelin ruveta sit tekemään voimaohjelmaa ja saada läskiä poijes samalla, eli onko mahdollista nostaa penkkituloksia yms kun laihduttaa?

sinuna jatkaisin tota niin kauan kunnes tulokset ei enää tunnu nousevan. Sitte jotai voimaohjelmaa miinuskaloreil.
Ps. Sun ohjelma ei ole G6, ei varmaa kannata kutsua sitä sillä nimellä.

Päivitystä pikkasen.. Teen nyt viikon pari vähemmil toistoil että ei rupeis maistuun puulta :)
Kyykky 4x8 40kg
Penkki 3x6 42.5kg
Kulmasoutu 3x8 35kg
Pystäri KP 4x8 13,5kg
Hauiskääntö 3x8 17.5kg+ mutka tanko

Kyä tän ohjelman myötä on jotain muutosta kehossa tapahtunut vaikka ei oo tulokset HIRVEESTI nousseet mut eihän ne varmaan muutenka hirveesti body reenil :) Voi tätä motivaation määrää, ei kyllä vaan pidä hosua ettei satu :)

En oikeen tiedä mitä oon tehnyt väärin, mutta kuitenkin ranne on hauiskäännön takia kipeä vaikka teen mutkatangolla. eli tarkoitan että pikkurillin puolella ranteessa tuntuu kipua kun päästän painot pois kädestä olen nyt lisännyt rannekäännön jos se yhtään auttaisi jos saisi voimaa ranteisiinkin. Kipu ei kuitenkaan ole jatkuva vaan tuntuu sillon kun päästän painon kädestä ei oikeastaan muuten paitsi ehkä vikan sarjan vikassa toistossa. :D Osaatteko antaa jotain osviittaa mikä saattaisi auttaa. Penkki on nyt junnannaut 2 viikkoa ainakin tossa 40kg en tajua miksi vaikka luulen tekeväni oikealla tekniikallakin ja syön paljon. Pystärin kässäreil vaihdoin tankoon.

Päivitys.
Kyykky 4x10 42.5kg(piti tehdä reset kun rupesin hosuun)
Penkki 3x8 40kg/42.5kg
Pystypunnerrus 4x10 25kg(aloin tekemään toissa päivänä tangolla.)
Hauiskääntö 3x10 17.5kg + mutkatanko. (Seuraaval kerral saa jo nostaa painoo! :D )
Kulmasoutu 3x10 42.5kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootko kokeillu suoralla tangolla? Joillekin sopii erilainen tanko. Tuo nimittäin kuulostaa siltä että ranne vääntyy jotenki luonnottomaan asentoon. Itellä tosin semmost lievää kipua tuntuu juuri suoralla tangolla tehtynä. Noh leuat ne hauiksia enemmä kasvattaa kuitenkin. Muuten nyt kun teet pystäriä tangolla niin kokeile vastaavasti penaa kässäreil.

En oikeen tiedä mitä oon tehnyt väärin, mutta kuitenkin ranne on hauiskäännön takia kipeä vaikka teen mutkatangolla. eli tarkoitan että pikkurillin puolella ranteessa tuntuu kipua kun päästän painot pois kädestä olen nyt lisännyt rannekäännön jos se yhtään auttaisi jos saisi voimaa ranteisiinkin. Kipu ei kuitenkaan ole jatkuva vaan tuntuu sillon kun päästän painon kädestä ei oikeastaan muuten paitsi ehkä vikan sarjan vikassa toistossa. :D Osaatteko antaa jotain osviittaa mikä saattaisi auttaa. Penkki on nyt junnannaut 2 viikkoa ainakin tossa 40kg en tajua miksi vaikka luulen tekeväni oikealla tekniikallakin ja syön paljon. Pystärin kässäreil vaihdoin tankoon.

Päivitys.
Kyykky 4x10 42.5kg(piti tehdä reset kun rupesin hosuun)
Penkki 3x8 40kg/42.5kg
Pystypunnerrus 4x10 25kg(aloin tekemään toissa päivänä tangolla.)
Hauiskääntö 3x10 17.5kg + mutkatanko. (Seuraaval kerral saa jo nostaa painoo! :D )
Kulmasoutu 3x10 42.5kg

Rannesiteet vaan helvetin kireelle. Itellä sama ongelma. Ilmenee vaan hauiskäännössä.

Mayn:3462379 sanoi:
rannesiteitä löytyy varmaan jostai inttersportist suht halvalla?

Kyllä löytyy intersportista ja melkeinpä mistä vaan urheilukaupasta. Kannattaa myös vierailla fitnesstukku.fi:ssä, sieltä löytyy paljon treenitavaraa ja lisäravinteita halvalla.

pala 39 cm ;;) no ei se nyt ole olennaista mutta olen nyt alottamassa monijakoisempaa ohjelmaa. 3 jakoista ajattelin ja sit 3kk päästä laiharille kun paino nyt 97kg . lihasta tullut hyvin. noh aattelin että ma. rinta olkapää ojentajat ke. jalat. pe. selkä forkut hauis epäkkäät. :)

Back
Ylös Bottom