Minun ikuisuusprojektini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mayn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten ois jos lisäisin SITTENKIN reeniini esim kreatiinin, proteiini juomia sun muita en tarvitse kun syön päivässä ne proteiinit normi ruuasta.. Magnesiumin ostin äskettäin, noh mulla muutenkin suonenvedot yleisiä. Nii mites toi kreatiini onko se oikeasti jotain ihme ainetta? no ei maksais kun 10€ 300g kreatiinia ja voiko "latausjakson" skipata?

Ei ole ihmeainetta.

Kyllä kannattaa kokeilla, miten itsellä toimii.

Okei eli ilman lataus jaksoo vaikka 5g ennen reeniä 5g reenin jälkeen ja 5g lepopäivänä oisko hyvä, niin ettei kusis kiviä.

Itse oon kanssa kuukauden tehnyt tota G6... Oma neuvo siihen on että lähdet ihan oikeasti sieltä pienistä painoista liikkeelle... Koska kuitenkin joka kerta kun saat täyden sarjan niin seuraavassa reenissä voit jo lisätä painoja, eli sarjapainot nousee helvetin nopeasti siihen omaan maksimiin. Ja pienillä painoilla saat hiottua tekniikan kuntoon samalla kun nostat sarjapainoja :) Uskon meinaan että sulla on aika paljon parannettavaa tekniikassa jos elopaino on 93kg ja penkin sarjapainot 32,5?

joo penkissä tekniikka parantunut paljo nyt opettelen pitään lavat yhdessä ja olkapäiden asentoa. :) ja heti ku kaaristin selkää ja työnsin vähän päkiöillä niin nousi 5kg painot levensin myös otetta :)

Okei eli ilman lataus jaksoo vaikka 5g ennen reeniä 5g reenin jälkeen ja 5g lepopäivänä oisko hyvä, niin ettei kusis kiviä.
Kyllähän se näinkin toimii, enpä ite oo ainakaan kiviä viellä kussu.. :D

Pieni päivitys...

Prässi 113kg :( 10x4
Penkki 37.5kg WOHOO! 8x3
Pystypunnerrus KP 9kg per käsi 10x4 ens kerralla voi jo nostaa painot 10kg
Hauiskääntö 22,5kg 10x3 (ens kerralla voi taas nostaa)
Pullover : 40kg 3x10 ;)
Siinä kaikki mainittavan arvoset. vähä oon käsissä huomannu kireyttä tai ehkä kuvittelen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä on tässä ketjussa jo jauhettukin, mutta kannattaa OIKEASTI vaihtaa toi prässi jalkakyykkyyn. Siis jos haluat OIKEASTI näkyviä tuloksia. Itse olen hinkannut aikoinaan prässillä ilman kovinkaan kummoisia tuloksia. Kyykkääminen tuntuu pahalta ja on helvetin raskasta, mutta lupaan sulle tuloksia ihan eri tavalla kuin prässillä. Aloittele kevyesti pienillä painoilla, hae tekniikkaa ja sitten lisäilet pikku hiljaa painoja.

Minkälaiset tavoitteet Mayn:lla? Jos haluat paljon lihasta niin kannattaa treenata silloin kunnon liikkeillä (Kyykky mave leuat soutu esim.) Pullover/jalkaprässitouhut menee helposti "jumpan" puolelle, eikä ne oikein sovi yksjakoiseen.

^
Eli pitäskö toi pullover vaihtaa kunnon soutuun? ja olen tehnyt maven 1x per viikko 10x3 ja sitten kyykkyä vie harkitten, ellei toi hack kyykky kävis hyvänä vehkeenä kyykylle?

E: Tavoitteeni oisi saada läskiä pois ja lisää lihaa.. mutta aluksi haluun päästä tähän salihommaan mukaan joten otin ton g6 kokeiluun ja sillä sitten harjoittelen.

^
Eli pitäskö toi pullover vaihtaa kunnon soutuun? ja olen tehnyt maven 1x per viikko 10x3 ja sitten kyykkyä vie harkitten, ellei toi hack kyykky kävis hyvänä vehkeenä kyykylle?

E: Tavoitteeni oisi saada läskiä pois ja lisää lihaa.. mutta aluksi haluun päästä tähän salihommaan mukaan joten otin ton g6 kokeiluun ja sillä sitten harjoittelen.

Ohjelmassasi ei ole kyse G6:sesta, vaan jostain sen johdannaisesta! G6 rakentuu lähes pelkästään kyykyn ympärille ja siihen ei kuulu mitään laitteita, sillä kaikki liikkeet tehdään levytangolla. Myös pystypunnerus/niskantakaa punnerrus levytangolla ja seisaaltaan. Jos et yhtään ohjelman mukaista leukaa saa niin sitten vaikka niitä negatiivisia alaslaskuja! Heti kun ohjelmaa aletaan muuttamaan on periaatteessa aivan sama tehdä suoraan jotain muuta ohjelmaa. Ei mulla muuta :)

Kiitos tsempistä!
Teen tätä jalkaprässiä nyt jonkin aikaa mutta kyykyn teen sitten kun siltä tuntuu eli viimeistään seuraavassa ohjelmassa, haen itseäni hieman.

Alota hyvä ihminen samantien se kyykky. Jos ei jaksa tankoon laittaa rautaa niin tee pelkällä tangolla esim 4-5 x 12-15 sarjat minuutin tai kahden palautuksella. Sun ei kannata alkaa hifistellä yhtää mitään tässä vaiheessa. Ota vaikka simppeli ohjelma esim single factory 5x5 missä maanantai - keskiviikko - perjantai teet kyykky penkki mave + apuliikkeet esim. ylätalja/leuanveto, vatsat, selät, hauis, ojentajat. Apuliikkeitä vaikka 3x8-12 ja pääliikkeitä eli kyykky penkki mave teet 5x5.

Esimerkki maanantain sarjoista:
Penkki: 5x20kg, 5x30kg, 5x40kg, 5x50kg, 5x60kg
Mave: 5x40kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg
Kyykky: 5x30kg, 5x40kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg

Siitten apuliikkkeinä 3x12 vatsaa, 3x12 dippiä, 3x12 ylätaljaa ja kotio. Tässä vaan raaka esimerkki lue lisää
singlefactor topicista. Älä tee asioita liian vaikeaksi.

Ota sellaset painot että että voit lisätä joka viiko 2.5kg joka sarjaan pääliikkeissä, aloita siis todella alhaalta. Tavote olis olla tämän hetken maksimituloksissa viikolla viisi. Ja siitä lähdet sit ylöspäin nostamaan.

olen kyllä tullu tulokseen että kyykky kannattaa, mutta yksi asia mietityttää haittaako jos kyykyn tekee smithissä vai onko kui paljo eroa?

Entä leuanveto? myötä vai vasta ja voiko antaa vähän potkua jaloilla kun.en tunnu saavan itteeni ylös millään. ;D

olen kyllä tullu tulokseen että kyykky kannattaa, mutta yksi asia mietityttää haittaako jos kyykyn tekee smithissä vai onko kui paljo eroa?

Entä leuanveto? myötä vai vasta ja voiko antaa vähän potkua jaloilla kun.en tunnu saavan itteeni ylös millään. ;D

Mitäpä luulet onko kuinka paljon eroa? :jahas: Kyse on kuitenkin ihan eri liikkeestä. Leuat vedetään leveällä myötäotteella(kämmenselät kohti naamaa). Jos yhtään leukaa et saa niin voit vaikka hypätä sinne ylös ja laskeutua HITAASTi alas, kunnes alkaa ne leuat kulkemaan.

Haittaa se. Kyykky ilman mitään härpäkkeitä. Niin pienillä painoilla että se kulkee. Siinä ON PALJON eroa.

Leuanvedon voit tehdä myötä tai vastaotteella, ei mitään väliä. Ja voit antaa potkua jaloilla jos ei muuten kulje silläkään ei ole väliä tässä tapauksessa.

Back
Ylös Bottom