Minun ikuisuusprojektini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mayn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Söitkö hiilaria ennen reeniä? Mulla kulkee ainakin reenit ihan jees, kunhan tankkaa vähän ennen salia.

Siis no koulussa oli ruokailu siiinä 11 maissa ja salille menin 14 aikaa :D eli kyllä pitäs riittää tankkaus. Voi olla vaan tosta dieettauksesta johtuvaa. Muuten mennyt dieetillä reenit hyvin, painotkin noussut hyvin. viikossa paino tippunut kilon x)

Siis no koulussa oli ruokailu siiinä 11 maissa ja salille menin 14 aikaa :D eli kyllä pitäs riittää tankkaus. Voi olla vaan tosta dieettauksesta johtuvaa. Muuten mennyt dieetillä reenit hyvin, painotkin noussut hyvin. viikossa paino tippunut kilon x)

Siitä se pikkuhiljaa lähtee, itsellä nyt vajaa 3 viikkoa diettiä takana ja painoa tippunut 90,5kg -> 88kg.

3 viikkoa dieettiä takana -1000kcal, paino pudonnut kaiken kaikkiaan viimeisestä bulkkikaudesta noin kolme kiloa, mutta kiristymistä läskisektorilla on tapahtunut silmä- ja tuntomääräisesti enemmän. Nyt edessä viikon bulkki +500, mahdollisesti jatkan toisen viikon, jos näyttää siltä, että mahan sijaan kyttyrät kasvaa, ja sitten taas kiristelylle.

oon nyt viikon tehny - kaloreilla tota intermittent fastingia mutta paino noussu 1,5kg mutta voi olla jotai neste juttuja kun ihan pientä kiristystä huomannu. tosin otin hiilarit takas :) tää pätkäpaasto on mulle muutenki toimivampi systeemi :) ei mua kilot haittaa. kunha saa sen r% 12 paikkeille. :D

Back
Ylös Bottom