Minkälaisia krapuloita ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olakinte
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle ei yleensä tule kovin pahaa krapulaa. Pahin oli ehdottomasti vanhojen tassien jatkojen jälkeen; en luonnollisesti ollut syönyt juuri mitään ennen, enkä myöskään nukkunut edeltävällä viikolla. Olo tasaisen paska ja heikko. Seuraavana päivänä parani viiden maissa kun vihdoin tajus ottaa loiventavan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miesxxx sanoi:
Jos juon & treenaan samanapäivänä niin kankkunen kestää viikon.

Tämä pätee minuun ainakin jos treenaan sairaan kovaa ja otan sitten kunnolla viinaa. Tämän pari kertaa olen itselleni todistanut kun en kerrasta uskonut ja nyt on homma sellainen että jos treenaan normaalisti ma, ke ja pe niin jää tuo pe treeni kokonaan pois jos meinaan juoda (pe/la).

Itellä kanssa aivan jäätävät morkkis-ahdistus-oksetus-tärinä-itkukohtaus-pelkotila antakaa anteeksi-kanuunat enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja pahenee koko ajan vanhetessa. Ja kun kunnolla paukuttaa pari-kolme päivää annosten ollessa yhteensä tuolla kolmenkympin tienoilla per päivä, niin siinä ei paljon buranat ja vesilasit auta. Krapula-apuna olen käyttänyt ripeitä anteeksipyyntöpuheluja niille keitä muistan loukanneeni, käpertymistä vaimon kainaloon ja myöhemmin sitten nesteitä ja vakuuttelua itselle,että ei muka ole kovin paha kanuuna.

Liitteet

• 1_multipart_xF8FF_9_uf517.jpg
    1_multipart_xF8FF_9_uf517.jpg
    19,5 KB · Katsottu: 396
  • 1_multipart_xF8FF_8_uf067.jpg
    1_multipart_xF8FF_8_uf067.jpg
    61,6 KB · Katsottu: 406
  • 1_multipart_xF8FF_7_uf574.jpg
    1_multipart_xF8FF_7_uf574.jpg
    33,3 KB · Katsottu: 370
  • 1_multipart_xF8FF_3_uf188.jpg
    1_multipart_xF8FF_3_uf188.jpg
    33,8 KB · Katsottu: 401
  • 1_multipart_xF8FF_11_uf516.jpg
    1_multipart_xF8FF_11_uf516.jpg
    15,4 KB · Katsottu: 439
Pari tuntia saattaa joskus pää jyskyttää heräämisen jälkeen. Yleensä juon reilusti vettä dokaamisen yhteydessä. Vois mutuilla sen verran, että krapulat varmaan pahenee ainaki sen takia, ku ihminen kehittää "sietokykyä" alkoholille ja annosmäärää pitää lisätä..

Nykyään tulee kyllä juotua harvemmin, ku lukiossa ja annosmääriäkin oon pyrkiny rajottamaan sen verran, että on hauskempaa koko illan. Kun ei ota niin usein nii mulle sellane kuus annosta tuo oikeen hyvän fiiliksen.

Lopetin ryyppäämisen kahdesta syystä, ensinnäkin, ei tullut enää iloista nousuhumalaa moneen vuoteen, toiseksi, krapulat ja morkkis alkoivat kestää viikon verran ryyppäämisen jälkeen. Ensimmäiset 48 tuntia vapinaa ja oksennusta, sitten morkkis tai itse asiassa, maailmanlopun morkkis.

Monta vuotta piti juoda ennen kuin tajusin että viina ei sovi minulle.

protsku sanoi:
Monta vuotta piti juoda ennen kuin tajusin että viina ei sovi minulle.

Äläs nyt, kaveri kuule, tuollaisen negaation kautta käy syyttelemään hienoa juomaa, jos oma kurkku on vino. Sano mieluummin, että sinä et sovi viinalle.

Viime Perjantaina oli juomassa ja luulenpa että oli viimeinen kerta,
Join 3Tuoppia 2 Paukkua ja muutaman lasin punaviiniä lopputulos oli se että heitin laattaa yöllä kotiin tullessa ja vielä seuraavana päivänä. Ja Protskua lainatakseni koko illassa ei ollut mitään hauskaa ja morkkis kestää varmaan pari viikkoa.

niinpä

Eilen aloitin viettämään kahden päivän juomisesta johtuvaa krapulaa. Aika tyypillinen aamu: Herään sängystä (luojan kiitos, edes sängystä) n. klo 8, mietin hetken tilanneraporttia, nousen sängystä vasemmalla jalalla, ulvahdan, muistan tilanneraportin olemassa olon, palaan hetkeksi edellis-iltaan ja sieltähän se löytyy. Astuin sitten naulaan. Tai oikeastaan kahteen. Kiitti vaan sillekin joka niitä lautoja oli sinne kadulle viljellyt.

Päivä jatkuu tyypillisen vainoharhaisilla ajatuksilla, keho on kuivempi kuin Sahara ja rahan menoa ei kannata miettiä, enää. Tämän sunnuntain bonuksena on reissu Marian sairaalaan hakemaan rokotukset ja ulkona sairaan hyvä ilma. Ei niin että ulos pystyisi edes pakollisia enemmän menemään. Unta ei yleensä su-ma -välisenä yönä pahemmin tule. Töissä väsyttää ja jos tiistaina kykenen salille, niin ehkä jo tiistai-iltana olen normaalien kirjoissa. Kaikkein hienointa tässä on että perjantaina olen unohtanut kaiken.

Syöminen illalla on oikeastaan ainoa joka auttaa. Mutta ei siinä kaahottaessa aina malta syödä. Niin ja tietty vois juoda vähän vähemmän, kuin mihin kykenee.

Muistan yhden kaamean krapulan jonkun juhannuksen jälkeen. Nukuin serkun vuodesohvalla ja tajusin, että lähden 'leijumaan' kohti kattoa ja katselin itteäni siinä alapuolella. Siis ruumiista irtautumiskokemus jos joku! Pelotti ihan saatanasti ja siitä kun heräsin, en enää uskaltanu nukahtaa ollenkaan. Kylmä hiki päällä ja kaamea kankkunen siitä eteenpäin.

sterpuska sanoi:
Viime Perjantaina oli juomassa ja luulenpa että oli viimeinen kerta,
Join 3Tuoppia 2 Paukkua ja muutaman lasin punaviiniä lopputulos oli se että heitin laattaa yöllä kotiin tullessa ja vielä seuraavana päivänä. Ja Protskua lainatakseni koko illassa ei ollut mitään hauskaa ja morkkis kestää varmaan pari viikkoa.

Tämähän on sitä etanolihumalaa parhaimmillaan.

Tuetaan kiltisti vaan sitä valtion huumausainekauppaa vaikka sitten hampaat irvessä. :D

apophis sanoi:
Muistan yhden kaamean lsd-tripin jonkun juhannuksen jälkeen. Nukuin serkun vuodesohvalla ja tajusin, että lähden 'leijumaan' kohti kattoa ja katselin itteäni siinä alapuolella. Siis ruumiista irtautumiskokemus jos joku! Pelotti ihan saatanasti ja siitä kun heräsin, en enää uskaltanu nukahtaa ollenkaan.

Tämä tekstihän sopisi mainiosti johonkin pelotteluvalistuslehtiseen vain muuttamalla päihteen nimeä. :hyper:

Juuri kaksi päivää juoneena ei tullut kovaa kankkusta tai ei tullut juuri ollenkaan, syy siihen on se että aamulla kun silmät aukee ekan kerran niin uutta putkeen, hetken päästä olo on taivallinen. Jos lasken krapulan tulemaan niin peli on pelattu, ei mitään toivoa tehdä mitään muuta kun maata sängyssä. Ensin pelkää että kuolee ja kohta pelkää sitä ettei kuolekkaan..... :)

Jallis sanoi:
Itellä kanssa aivan jäätävät morkkis-ahdistus-oksetus-tärinä-itkukohtaus-pelkotila antakaa anteeksi-kanuunat enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja pahenee koko ajan vanhetessa. Ja kun kunnolla paukuttaa pari-kolme päivää annosten ollessa yhteensä tuolla kolmenkympin tienoilla per päivä, niin siinä ei paljon buranat ja vesilasit auta. Krapula-apuna olen käyttänyt ripeitä anteeksipyyntöpuheluja niille keitä muistan loukanneeni, käpertymistä vaimon kainaloon ja myöhemmin sitten nesteitä ja vakuuttelua itselle,että ei muka ole kovin paha kanuuna.

Joo, itsekkin olen naureskellut näitä "krapula lääkkeitä". Kunnolla kun tinaa vkolopun pe-ilta 18:00--->su aamuyö 05:00, niin pizzat ja vesilasit voi heittää hevonvittuun, koska ei niillä ole mitään virkaa. Se on kuulkaas semmonen krapula, että sitä ei ihan parilla siiderillä saada aikaan :lol2:

Olakinte sanoi:
Minkälaisia rapuloita täällä sakilla oikeen on...itellä yleensä se 2 päivää keskimäärin ? Olen alkanut miettimään pistänkö juomahomman kokonaan pois...

:evil: :kippis1:

Joo, itellä kestää yleensä myös sellaiset pari päivää :curs:

Ikinä en oo krapulan takia treeniä väliin jättänyt. Kun olo huono ja salille lähtö vituttaa, niin se paha olo jotenkin ihmeellisesti tuo salilla tulosta. Krapulapäivät on olleet usein parhaita treenipäiviä. Oon kyl treenannut silloin myöhään n. 19.00-20.00. en heti päivällä herättyäni. Nykyään ei alkoholi oikein maistu ja se ei kyl harmita yhtään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom