Minkälaisia krapuloita ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olakinte
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samo sanoi:
Juuri kaksi päivää juoneena ei tullut kovaa kankkusta tai ei tullut juuri ollenkaan, syy siihen on se että aamulla kun silmät aukee ekan kerran niin uutta putkeen, hetken päästä olo on taivallinen. Jos lasken krapulan tulemaan niin peli on pelattu, ei mitään toivoa tehdä mitään muuta kun maata sängyssä. Ensin pelkää että kuolee ja kohta pelkää sitä ettei kuolekkaan..... :)

Toisaalta krapula tulee joka tapauksessa. Itse voi lähinnä vaan päättää että koska. Köyhillä se tulee vähän aikasemmin... :kippis1:

Joo kyllä darra selkeesti pahenee iän myötä... Tää ma. duunissa aivan helevettiä kun ihan parkana et antakaa mun olla... KELE. Ja niin se taas unohtuu ja ens ma. sama homma... No onneksi ainakin puolle suomesta on samat ongelmat ens ma:) Paras kankkunen on tullut perinteisesti Roskildestä kun vetää niin paljo pystyy 4 päivää niin darra kestää vähintään yhtä pitkään. Ja on pikku ukot+kaikki muutki erikois efektit käytössä...

Pari päivää minimissään... Esim. jos lauantaina vetää viinaa niin ehkä ti iltana alkaa elämä voittamaan taas. Tällanen tuskin voi olla kovin terveellistä. :( Iän myötä ne krapulat pahenee se on kyllä fakta. Teininä kun joi niin saatto olla seuraavana aamuna "krapula" sen tunnin verran.

Ei siinä enää auta mitkään vesilasi-burana-ihmelääke kombot. Se on vaan kestettävä. Tai jättää juomatta alunperin.. :whip:

Juu jotkut sanoo että ei niille tule krapulaa sit kun olen katellu paljo ne otta 5-10 siideriä niin eikai niist mitää vitun krapulaa tule! Olen niille sanonu jotka väittää että ei ikinä saa krapulaa vaikka juo paljon ,että lähtee joskus messiin niin otetaan sen 2-3 päivää kunnolla (ei mitään tissuttelua!)Niin kyllä varmaan on krapula!

Nyrkki sanoi:
Juu jotkut sanoo että ei niille tule krapulaa sit kun olen katellu paljo ne otta 5-10 siideriä niin eikai niist mitää vitun krapulaa tule! Olen niille sanonu jotka väittää että ei ikinä saa krapulaa vaikka juo paljon ,että lähtee joskus messiin niin otetaan sen 2-3 päivää kunnolla (ei mitään tissuttelua!)Niin kyllä varmaan on krapula!

Täsmälleen! Todella useasti kuulee joidenkin kehuskelevan krapulavapaalla ryyppäämisellä. Kyllä se darra on suoraan verrannollinen juodun alkoholin määrän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom