Minkälaisia krapuloita ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olakinte
  • Aloitettu Aloitettu
jooooo
useimmiten on joko tällänen olo :urjo:
tai sitten tuntuu et pää olis kun kokonainen kuumailmapallo.
tänää oli toi jälkimmäinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyhjään mahaan jos hörppäsee niin ainakin mulla iskee kymmenkertainen krapula täydellä mahalla juopotteluun verrattuna. Tänäänkin oli aika :urjo: olo koko päivän, ihan perseestä kun ei kuitenkaan laatta lentänyt, se nimittäin yleensä helpottaa.

Viinan vaikutus voi tehdä myös Sinusta naurettavan

kaivarissa.jpg

-Vappu Kaivarissa-

Krapulat on todella pahoja, joten viinan juonti on jäänyt muutamaan kertaan vuodessa. Joskus tulee puhuttua "norjaakin" krapulassa.. :urjo:

huhhuh!

Kylläpä taas tietää mitä on eilen tehnyt...tai siis ei tiedä mutta tietää kuitenki ?!?!!?

:itku: :kippis1:

Peruskrapulaa ollut koko päivän. Lievää päänsärkyä, maha sekaisin ja koneessa tehoa about puol hevosvoimaa.

Menin meiänluokkalaisille muijille yöksi ja perkele ne hullut lähti puoliltapäivin vappupiknikille linnoituksen valleille, vaikka satoi vettä! Teki kyllä tiukkaa nousta ja lähteä lampsimaan, kun nukkumaan menin vasta kuuden jälkeen.

Jep, mulla noi krapulat on aika karmeita kokemuksia. Pään sisässä takoo pari pikku peltiseppää ja jos voimat riittävät ylösnousuun, aamulenkkiä vitamiinipurkille tulee kuitenkin häiritsemään ulkoa kuuluva pikkulintujen karjunta ja perhosten siipien karmea pauke. Ja sitten mä en saakaan muuta alas kuin tuoremehua ja mahdolliset illasta jäänet tupakat.:david:

Mua ei ole darrat vaivanneet 17 ikävuoden jälkeen vaikka miten olisi kitannut. Olen itseasiassa aika ylpeä kestävyydestäni, vaikka taitaa mennä vaan nuoruuden piikkiin.

Pahin krapula on lukion ensimmäiseltä luokalta, eräältä risteilyltä. Dagen efter kesti n. 4 päivää. Rupesi jo hieman pelottamaan ja kävi lääkärikin mielessä. Oli vaan jatkuvasti sellainen "sumuinen" fiilis.

ei tule krapulaa koskaan riippumatta siitä mitä juo, olipa kyseessä viski, olut, paukut tai mikä muu tahansa. Kyllä kumma homma, jumalattoman hilpeä olo vaan, naurattaa niin hel*etisti, että meinaa vatsapeitteet revetä :D, ja se on fakta. bueno, jess

lazkin peruskrapula : Herään. Joku on syönyt suullani kissanpaskaa, suuta kuivaa, janottaa. Mahassa tuntuu hieman ja päässä ehkä pieni kipu. Marssin keittiöön ja juon puoli litraa vettä. Aamupalaa syödessä eletään kriittisiä hetkiä, olo saattaa parantua, muuttua total messiksi tai pysyä ennallaan. Tästä eteenpäin n. 3 tuntia on hieman epävarma olo ja ruoka ei oikein ole maullaan vaikka pieni nälkä onkin. Sitten olo alkaa tasoittua ja ruokaakin menee alas. Iltaa kohti olo on jo muuttunut melko normaaliksi, vaikka ei missään vaiheessa silti tee mieli lähteä tekemään pudotussarjoja etukyykyssä. Illalla olo on täysin normaali. En ole pahaa krapulaa koskaan kokenut. Onneksi.

vesi on hyvää ja aspiriini maistuu höyryt kun vähitellen päästä jo haihtuu

Miekin pääsen hemmetin vähällä krapulalla vaikka joskus tulee otettua oikein olan takaa. Sitä on oppinut jo ottamaan sillai, että ei enää vedä itteensä ihan konttauskuntoon (paitsi joskus).
Ja toki syöminen ja juominen ennen sammumista auttaa.
Oksentanut en oo viinan takia kun viimeks 16 vuotiaana.

Krapulassa naurattaa yleensä kun on niin levoton hyvien yöunien takia. Pikkasen vatsassa voi tuntua. Joskus on tullut sellanen "hyysaatana" krapula, just sen takia että on ryypännyt vielä just ennen nukkumaan menoa.

Nyt tuntuis vappukrapula olevan pikku hiljaa hiipumassa, darra kestänyt tällä hetkellä about 21 tuntia, jonka aikana on otettu muutamat parin tunnen unet, pari lasia pepsi maxia ja oksenneltu välissä.

Eihän tämä kivaa ole eikä tee hyvää millään lailla, mutta jos kerran vuodessa pitää laittaa läskiksi niin tapahtukoot se vappuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom