Minkälaisia kokemuksia kyseisestä reenijaosta?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
:david: :whip:

1. Hauis/Jalat

2. Rinta/Ojentajat

3. Selkä/Olkapäät

Onko toiminu, vai onko joku mättäny.

Lähinnä mietityttää toi Selkä/Olkapää-reeni,
ettei jää toi Olkapäiden kehitys heikoks rankan selkäreenin jälkeen :david:

Kertokaa mulle jotain :rock:

En kyllä tekisi tuollaisella ohjelmalla. Jos on kolmeen treeniin jaettava, eikö olisi järkevämpi tehdä perinteisesti:

Rinta, olkapäät, ojentajat

Jalat

Selkä, hauis

Toinen mun mielestä ihan järkevä 3-jakonen on
rinta, selkä

jalat

kädet, olkapäät

tosin tossa kannattaa kattoo että ojentajat kerkee palautuu 3. päivästä ettei häiritse 1. päivän rintatreeniä että voi olla että toi perus työntävät, vetävät on paras minkä Quadzilla tossa kertokin jo :D

Tosta jaosta ei varmaan hirveästi kokemuksia ole:) Saattaisihan tuo toimiakin jollakulla, mutta eiköhän nuo kaksi jälkimmäistä ole ne yleisemmät ja yleensä parhaat jaot.

Ei tuossa jaossa ole mitään vikaa, ei ole mun mielestä mitään syytä etteikö sillä kehittyisi.

Selkä-olkapäät on ihan looginen treeni, olen joskus ottanut itsekin noin. Loppuu ainakin sen miettiminen, minä treenipäivänä ottaisi epäkkäät ja takaolkapäät.

Laitatko vielä, missä kohtaa on lepopäivät.

1. Hauis/Jalat

2. Rinta/Ojentajat

3. Lepo

4. Selkä/Olkapäät

5. Lepo

6. Hauis/Jalat

7. jne....

Pistin reenin kolme jakoseks, että pääsee reenaan lihaksia lyhyemmällä kierrolla

Ei tarvi venata suosikki reeniä niin kauaa, kun lihaksetkin on aina palautunu

tosi nopeesti.

Quadzilla sanoi:
En kyllä tekisi tuollaisella ohjelmalla. Jos on kolmeen treeniin jaettava, eikö olisi järkevämpi tehdä perinteisesti:

Rinta, olkapäät, ojentajat - muuten hyvä mutt olkapäät ei kehittyny, ja vähän turhan rankka, kun tulee yli 35 sarjaa

Jalat - en tarvi omaa päivää, koska reenaan jalat suht kevyesti

Selkä, hauis - Ok

Voishan tästä koittaa variaatioo:

Rinta/Ojentajat

Selkä/Hauis ( tykkään vaan perkeleen rankasta hauisreenistä, jossa voi käyttää maximipainoja. Selkäreeni ennen sitä syö vähän hauisreenin volyymia)

Olkapäät/Jalat

:david:

Höh jalkatreenihän on tosi nautinnollinen... :D mutta kyllä mun silti täytyy tunnustaa että kyllä sitä rintapäivää aina odottaa :david: treenaan kyllä kaikkia tasasesti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä siitä jalkatreenistä oppii vähitellen tykkäämään. Itsellä kesti vuosi, ennen kuin siitä tuli yhtä mieluisa kuin muistakin.

Teen niin rankan Hauisreenin, että rupee sen jälkeen oksettaa ja huimaan jo parin

sarjan prässiä jälkeen, sillon aina vituttaa kun tietää, että on kusinen jalkareeni vasta

aluillaan. SANTTANA

Oisko tää reeniohjelma parempi? :david:

Tää on mun entinen 6:n päivän kierto reenijako

1. Hauis/Ojentaja

2. Lepo

3. Olkapäät/jalat

4. Selkä

5. Rinta

6. Lepo

:rock:

Imo

Quadzilla sanoi:

Rinta, olkapäät, ojentajat

Jalat

Selkä, hauis

Oon Quadzillan kanssa samaa mieltä.

Ite teen seuraavasti:

1. rinta
2. selkä
3. olat
4. ojentaja
5. haukkari
6. jalat

ojentaja ja haukkari tulee aika usein tehtyä samana päivänä.

Heikki

Heikki722 sanoi:
Oon Quadzillan kanssa samaa mieltä.

Ite teen seuraavasti:

1. rinta
2. selkä
3. olat
4. ojentaja
5. haukkari
6. jalat

ojentaja ja haukkari tulee aika usein tehtyä samana päivänä.

Heikki
Heikki käyhän päivitteleen kuvagalleriaasi avatarin mukaaan näyttäisit olevan huippu tikissä.

neutraali sanoi:
Heikki käyhän päivitteleen kuvagalleriaasi avatarin mukaaan näyttäisit olevan huippu tikissä.

Neutraali: Päivitellään kun keritään. Tällä hetkellä "huippu tikki" on jo ohitettu, sillä olen ollut täyspäiväinen kesälomanviettäjä ja veneilijä (lue makkransyöjä ja oluenjuoja) kohta kuukauden, enkä ole käynyt kertaakaan salilla tänä aikana. Veneessä asuen ja saaristossa liikkuen on salit aika kaukana. Nyt saavat nivelet, etenkin olkapäät vielä levätä, ehkä elokuun puolivälissä tai syyskuun alussa alkaa taas treenit tosimielellä.

Olen kuitenkin ihan tyytyväinen viime talven massakauden ja viime kevään dieetin jälkeen saavuttamaani kuntoon (kuvassa).

Heikki

Angel of Death sanoi:
Toinen mun mielestä ihan järkevä 3-jakonen on
rinta, selkä

jalat

kädet, olkapäät

tosin tossa kannattaa kattoo että ojentajat kerkee palautuu 3. päivästä ettei häiritse 1. päivän rintatreeniä että voi olla että toi perus työntävät, vetävät on paras minkä Quadzilla tossa kertokin jo :D

Tältä ojentajaongalmalta vältytään varmemmin jos 1. ja 3.päivä vaihdetaan keskenään (käytettäessä ma ke pe -treenejä).

Olen itsekin miettinyt ohjelman vaihtamista ja nyt kun tulin kipeäksi, on siihen hyvä aika. Nyt on käytössä rinta,selkä / jalat,alaselkä / olkapäät,kädet. Tämä ohjelma on ollut ihan toimiva ja etenkin kädet on kehittyneet hyvin, mutta nyt on silti aika vaihtaa.

Eli nyt pitäisi miettiä vaihanko perinteiseen kolmijakoiseen eli työntö-veto-jalat vai omaan muunnelmaan, missä haius- ja ojentajatreenit vaihtavat paikkaa. Näin kädet saa myös yhden epäsuoran treenin ja pystyn tekemään myös kapean penkin. Tarkoitus olis saada lisää massaa ja sarjapainot taas nousuun. En tiedä, kumpi noista jaoista olis parempi, jos katsotaan penkkituloksen nostamista. Riittääkö pelkkä normipenkki kerran viikkoon tehtynä (perusjako) vai olisiko hyvä ottaa toisena päivänä kapeapenkki(oma muunnelma)?

Haluan kuitenkin ainakin kesän ajan pysyä kolmijakoisessa, joten näistä on valittava, joten kumpihan olisi parempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom