SUPERCARB 1kg -40%

Minkä kokoinen olit aloitellessasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Aloittaessani olin 105kg, 180cm. Pelkkää läskiä. Nyt paino on 70. Suunta on ehkä vähän eri kuin muilla, mutta positiivista silti :D Tähän on hyvä alkaa rakentaa päälle.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ensikosketus puntteihin, hmmm...17 vuotta sitten eli ihan saatanan ruipelo 18 vuotias, painoa ehkäpä 70 kg. Nyt kokemusta ja karismaa 40 kg lisää :)

Aloittaessa 180cm ja 65kg :itku:.. Vaikka nyt 25kg painavempana on rasvaakin enemmän on siellä toivottavasti jotain muutakin:thumbs:

puolitoista vuotta sitten kun aloitin niiin painoin n. 63-65 kg ja pituutta 178cm. Nyt pituus on sama mutta paino ~83 kg :) Läskiä tullu kyllä, mutta lihasta suurin osa kuitenkin..

185cm ja 72kg... Suunnittelinpa hyvinkin vielä että diettaisin alle 70kg:hen. Pari vuotta eteenpäin ja paino oli 107kg. Läskiäkö? Kyllä.

Aloittaessa 170cm ja 46kg :whip: --> 66kg. Rasvat aika pienet tälläkin hetkellä. Vielä voisi hiukan lisää hankkia.. Tosin näin "normaalipainoisena" on tuo motivaatio lisämassaan jo hiukan laskenut. Tosin tytöthän ei tästä aloituspainosta tiedä, eli lisää lihaa siis :jahas:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
pari vuotta sitte ku alotin olin noin 180cm pitkä ja painoin 65kg, kaikki läskiä

Helmikuun alussa kai aloin tänä vuonna taas reenaileen (sitä ennen 2004-2005 syksy-talvi).
Paino tämän vuoden alussa jotain 63kg kun nyt 71kg ja lisää tulee. Mennyt jotenkin näin: 63-73-68-71->

Ihan eka kosketus oli joskus kauan sitten kaverin autotallissa jolloin painoa varmaan ~50kg.

Kunnolla aloin nostelemaan reilu vuos sitten jostain 63kg:stä ja pituutta 173cm.
63->79->73 tällä hetkellä

Aloittelin kunnollisen ja säännöllisen treenin 2-jakoisella about 12kk sitten, kokoa silloin oli 173cm/57,5kg, nykyään 173/75kg eli on pientä painonnousua ollut havaittavissa, paljon myös lihasmassana

Kovaa jatketaan eteenpäin :thumbs:

No mä alotin salin tossa vuoden alussa.
Paino silloin: ~60kg
Pituus silloin: ~183cm

pituus sama kait edelleen... en oo aikoihin ees mitannu
ja painoa nyt: lähemmäs 63kg

Ehkä oon vähä lian vähällä syömisellä yrittäny massaa kasvattaa.. :wall:

Vuoden treenannu, aloittaessani painoin 54 kiloa ja pituutta oli 173 cm
5 kuukautta tästä eteenpäin paino oli noussu noin 11 kiloa
viime huhtikuussa kun alko 4 kuukauden tauko painoa oli 64 kg.
Kesän jälkeen alotin uudestaan ja olin sillon 60kg.
Tänään aamupaino 66kg ja päivällä jotain 68-69kg
Pituutta tullu puol senttiä lisää

182/~62 nyt noin 8kk treenin jälkeen painoa on 73kg ja kireys ainakin omasta mielestäni suht. sama

koko oli valtavat 180cm ja 63kg, joskin vieläkin aika hoikka poika ollaan.

Tismalleen samat kuin topicin aloittajalla:wtf: Ja tuo jälkimmäinenkin lausahdus pitää paikkansa:hyvä:

oiskohan ollu jotain 180/56-58kg.
nyt pituutta muutama sentti lisää ja iltapaino korkeimmillaan 106.6kg ja aikaa on kulunut viisi vuotta.

Tjaa-a. Ehkä jotain 16v ~180cm 60kg. Pitkä tie on kuljettu, mutta olisipa aloittaessa ollut tämä tietotaito, niin homma olisi sujunut erinäisiä vuosia nopeammalla tahdilla. Ja naisrintamallakin olisi silloin mennyt paremmin (siis tietotaidon takia, ei lihasten takia), mutta toisaalta nykytilanne on siltä osin paras mahdollinen, joten eipä valitella liikoja.

Oliskoos ollu joku 85kg ku yläasteella alottelin punttailua. Pituus oli n. 187cm.
Nykyään 5 vuotta myöhemmin paino 105kg ja pituus 192cm. Ja ylöspäin mennään :evil:

170cm/60kg :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom