Alottelin varmaan 10v vuotiaana nostelee punttia, väliin 10v aerobista yms muuta sekoilua mutta nyt 180cm ja 100kg kolmekymppisenä. Hyvin on tullu bulkattua 40kg on tullu lihaa (läskiä) =)
Itsellä paino aloittaessani punttailut 2012 tammikuussa n. 68-70 kg ja pituus 177cm, tällä hetkellä paino siellä 84 kg kieppeillä. Silti tuntuu että ihan yhtä kynis sitä on kuin ennenkin
2012 Tammikuu 171 - 89kg, nyt pituus yllättäen sama mutta paino 79kg. Jämähtänyt tuohon 79-80 paikkeille jotenkin. Tavoite saada paino sinne 75:kg tippumaan mutta ei välttämätön. Aika tyytyväinen tähänkin kilomäärään.
Välillä 2009 - 2013 punttisalilla 3 krt viikossa ilman tavoitteita + paljon muuta liikuntaa. Tosissaan puntilla treenaaminen aloitettu nyt uudestaan ja lähtö oli 191/91. Katsotaan mitä tästä vielä saadaan aikaiseksi.
Voikohan tähän vastata jos ei vieläkään treenaa kunnolla? Noh, salille eksyin kolmisen vuotta sitten ja olin 70 kiloinen 180 cm pitkä riisitautinen. Nykyään olen vain 10 kiloa painavampi ja vaatteet ovat kutistuneet kaapissa/pesussa...
-e. Ihan kohta otan taas itseäni niskasta kiinni ja teen jotain muutakin kuin lenkkeilyä.
2 vuotta sitten olin 58kg/188cm. Nyt 80kg/188cm ja vatsapalikat näkyy vieläkin eli ei ihan perseelleen oo menny. Enemmän kyl ois voinu tuonakin aikana painoa silti tulla