Minkä ikäsenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Kraftwerk n
Väärä liitto..

Ihmeellisiä kommentteja! Missä järki?

Joo myönnän kiehahtaneeni pikkasen. Ärsyttää vaan tällaset kellarinostajat jotka on tehnyt niin ja näin paljon. Jos aikoo valehdella niin kannattaa ainakin opetella valehtelemaan hyvin!

Originally posted by Samppo
Joo myönnän kiehahtaneeni pikkasen. Ärsyttää vaan tällaset kellarinostajat jotka on tehnyt niin ja näin paljon. Jos aikoo valehdella niin kannattaa ainakin opetella valehtelemaan hyvin!

Jos en väärin muista niin Raven harrastaa kisamielessä voimanostoa? tai sitten oon väärässä, sitä sattuu välillä...

Originally posted by makew
Jos en väärin muista niin Raven harrastaa kisamielessä voimanostoa? tai sitten oon väärässä, sitä sattuu välillä...

OK! Mikäli näin on niin pyydän Ravenilta julkisesti anteeksi tällä palstalla ja poistan kommenttini. Silloin olin selkeästi väärässä, myönnän sen, ja toivon ettei kaunaa jää kellekään!

MUTTA haastaisin kuitenkin Ravenin laittamaan tänne linkin josta näkyy kyseisten kisojen kilpailupöytäkirja ja mielellään tuomarien nimet ja luokitukset jossa toi supernosto on tehty. Noin kovia tuloksia takuulla löytyy dokumentoituina!

MUTTA haastaisin kuitenkin Ravenin laittamaan tänne linkin josta näkyy kyseisten kisojen kilpailupöytäkirja ja mielellään tuomarien nimet ja luokitukset jossa toi supernosto on tehty. Noin kovia tuloksia takuulla löytyy dokumentoituina!

Tämä taitaa olla palsta, jossa keskustellaan anonyymisti nimimerkkien takaa...

Aika hyvin olet muuten tuon signaturesi valinnut:

"Ihmiset voi jakaa kahteen ryhmään: ne jotka kulkevat edellä ja suorittavat jotakin, ja ne jotka tulevat perässä ja kritisoivat sitä" -Lucius Anneus Seneca-

:)

Ymmärsitkö sinä nyt mitä tarkoitin tuolla "Väärä liitto"-kohdalla?

-edit- Siis turha yrittää Svnl:n puolelta tuota tulosta metsästää. FPO:n puolella noita taitaa olla jo useita..

Originally posted by Kraftwerk n
Ymmärsitkö sinä nyt mitä tarkoitin tuolla "Väärä liitto"-kohdalla?

Jaaa... :p

Originally posted by Hannibal
Tämä taitaa olla palsta, jossa keskustellaan anonyymisti nimimerkkien takaa...

Aika hyvin olet muuten tuon signaturesi valinnut:

"Ihmiset voi jakaa kahteen ryhmään: ne jotka kulkevat edellä ja suorittavat jotakin, ja ne jotka tulevat perässä ja kritisoivat sitä" -Lucius Anneus Seneca-

:)

Omastakin mielestäni olen onnistunut ihan hyvin tuon signaturen valinnassa, kiitos paljon! :)

Älä nyt ymmärrä väärin, en suinkaan kritisoi Ravenin tulosta jos se on totta! Silloin onnittelen! Ongelma on siinä etten usko siihen tulokseen. Mikäli se on tehty salilla perse irti penkistä, ilman pysäytystä, pompulla tai jollain muulla tavalla fuskaten nostan kuitenkin hattua; ei se mikään turha paino ole, ei todellakaan! Mutta tässä tapauksessa mukaan voisi liittää maininta siitä ettei suoritus ollut välttämättä puhdas.

Ja mikäli Raven haluaa pysyä anonyyminä eikä laita tänne kilpailupöytäkirjaa on se hänen valintansa. Jos hän rehellisesti tietää tehneensä tuloksen sääntöjen mukaisesti ja puhtaasti, niin hänenhän ei TARVITSE välittää sen koommin epäluuloistani vaan haistatella mun suuntaan pitkät. Mutta se asia on ja pysyy että epäilen huijausta kunnes toisin todistetaan!

Ja edelleen: pyydän julkisesti anteeksi epäilyjäni heti kun minut osoitetaan vääräksi!

juupajee

oli myrskyinen yö,satoi kaatamalla vettä kun aloitin yläasteen 9.luokal "reenaan",joka päivä haukkari,penkki,vatsa tyyliin.:D
amatsun ekalla luokal se homma lähti vähän viisaammin kulkeen taloyhtiön kellari "punttisalil",tuli treenattua kellaris amatsun loppuun,alotin siinä thainyrkkeilyn,85kg--68kg,jes:D että siinä meni läskiä sekä kiva mälli lihastakin,mut suomipoika nousi ja atleticolle reenaan,tässä sitä ollaan,
19w 80kg 172cm. tässä ku kirjoitteli elämänkertaansa niin huomaa kuinka aika menee,nyt sit tulee itseensä kirottua kun aloitti thainyrkkeilyn...
tyhmä mikä tyhmä....mutta siitä viis suomipoika nousee vielä korkeelle!!!!:evil:

Älä nyt ymmärrä väärin, en suinkaan kritisoi Ravenin tulosta jos se on totta! Silloin onnittelen! Ongelma on siinä etten usko siihen tulokseen. Mikäli se on tehty salilla perse irti penkistä, ilman pysäytystä, pompulla tai jollain muulla tavalla fuskaten nostan kuitenkin hattua; ei se mikään turha paino ole, ei todellakaan! Mutta tässä tapauksessa mukaan voisi liittää maininta siitä ettei suoritus ollut välttämättä puhdas.

Ja mikäli Raven haluaa pysyä anonyyminä eikä laita tänne kilpailupöytäkirjaa on se hänen valintansa.

Voi juma mitä tekstiä, myöntäsit suoraan että oot niin väärässä ku vaan joku voi olla. Sähän oot ihan turha jätkä. Tässä tapauksessa mukaan voisi liittää maininta siitä ettei....blaa blaa!! Kuka nyt saatana viitti alkaa kaikkia pöytäkirjoja kopioimaan tänne, on se kumma ku jonku tuloksesta pitää nostaa tollanen haloo. Ja moni tällä palstalla tietää että tuo pitää paikkansa. Jatkahan ite vaan treenailuja ja keskity olennaiseen...

Raven, valoittaisitko ystävällisesti minkä painoisena toi 210 on otettu? Onko se paidalla otettu? Onko kisatulos? Onko farkulla?
Ihan turha laittaa mitään haistapaska tuloksia tänne jos ei vaivaudu niitä perustelemaan.

Samppo mesoaa ihan aiheesta, itseänikin vituttaa kympillä kaikki tulosten elvistelijät, vain kisatulos merkitsee jotain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Touhu tuli aloitettuu 20.3.2001 jolloin penkistä nousi hurjat 58 rautakiloa. Painoa oli 65 ja pituutta 180

Nyt 29.1.2003 painoa 80.5kiloo ja pituutta samat 180. Rautaa nousee hieman enemmän:)

Aloitus:

Ikä: vasta olin 16 täyttänyt
Mitat: 48kg, 170cm
Miten: Koko kroppa läpi joka helvetin päivä...
Ykköset: "Mitä ne on??"

Siinä välissä:

Ikä: 16v 4kk
Mitat: 50 kg,170cm
Miten: HIUKAN järkevämmin..kolmijako-ohjelman avulla rupesin reenaamaan tosissaan.
Ykköset: Ei tässä vaiheessa mitään testauksia.

Ja nyt:

Ikä: 16v 11kk
Mitat: 52kg (jes,se otti viimeinkin noustakseen vähän!) 170cm
Miten: Nelijako-ohjelmalla tosissaan,mutta järkevästi.
Ykköset: Testaillaan kolmen kuukauden välein..niistä vaikenen tällä osastolla tosin.. :rolleyes:

Tuskin edes tarvitsee sanoa,mutta natuna reenaan. Protskua aloitin käyttämään jokin aika sitten.

Treenaaminen alkoi intissä juuri ja juuri 19 vuotiaana. Pituutta oli 178 ja painoa 66 kiloa. Treenasin heti alusta alkaen kaikkia lihasryhmiä, mutta aivan liikaa. Syömisestä ja levosta en tiennyt mitään.

Tän hetken tilanne on, että "järkevää" treeniä on takana n. ½ vuotta (pakkotoiston löytämisestä alkaen :) ) ja painoa on nyt 80kg. Voimataso on tietenkin näin alussa noussut selvästi, mutta vaatimattomia tuloksiani en tähän laita.

Originally posted by Mike
Raven, valoittaisitko ystävällisesti minkä painoisena toi 210 on otettu? Onko se paidalla otettu? Onko kisatulos? Onko farkulla?
Ihan turha laittaa mitään haistapaska tuloksia tänne jos ei vaivaudu niitä perustelemaan.

Samppo mesoaa ihan aiheesta, itseänikin vituttaa kympillä kaikki tulosten elvistelijät, vain kisatulos merkitsee jotain.

Eli siis vastauksia. Mielelläni olen vielä anonyyminä, mutta jos joku keksii niin ei tartte muille kailottaa..
Kuten tuolla jo sanottiin, väärä liitto kyseessä.. Mutta kyllä nimi löytyy myös IPF:n tilastoista, tosin ei tietenkään viime vuodelta, kun nostin FPO:ssa..

Tuo 210 on nimenomaan tämän painoisena otettu. Painoa on hieman pudotettu, joten se oli parempi viime vuoden loppu puolella.. Ja paidalla sitä EI ole otettu. Kisatuloskin löytyy myös paidalla, mutta... :)
Viime vuonna nostin farkulla, mutta tänä vuonna en enää aio. Farkusta en saa juurikaan hyötyä verrattuna IPF:n 1-kankaiseen, joten tänä vuonna olisi tarkoitus kokeilla tupla polyesteripaitaa..

Jos nyt ei jollekin vieläkään riittänyt, niin laitan niitä kaivattuja linkkejä...

Jos nyt palataan alkuperäiseen aiheeseen näitten epäilyjen jälkeen:

Meikäläinen aloitti kuntosalilla käynnin VANHANA, v. 2000 lokakuussa, piirua vaille 24-vuotiaana. Pituutta tuolloin oli pari metriä, painoa ehkä 93-95 kiloa. Olin käynyt jo muutaman vuoden ajan uimassa & lenkillä ahkerasti. Kuukausi treenin aloittamisen jälkeen kokeilin elämäni ensimmäistä (ja tähän asti viimeistä) penkkiykköstä: 90 kiloa nousi, hikisesti. :D

Ensimmäisen vuoden verran treenasin päin persettä ja söin liian vähän. Kehitystä tuli silti jonkin verran, harmittaa näin jälkikäteen että tuli sörssittyä tuo alku. Elokuussa -01 aloin treenaamaan kunnolla, takana oli raskas kesä: fyysistä duunia ollut parhaimmillaan jopa 11 h päivässä/5 päivää viikossa joten en oikein ollut jaksanut treenata kunnolla, painokin oli anorektiset 90 kiloa :eek:. Treeni kulki tuona syksynä hyvin ja joululomalla painoin jo 103 kiloa, sarjapainot olivat nousseet parhaimmillaan useita kymmeniä kiloja (kyykky, prässi).

Nyt pituutta on se sama pari metriä, painoa n. 110 kiloa. Parhaat tulokset:

penkki 110x6 (marraskuu), Smith-vinopena 110x4 (toissa rintatreeni)
T-tankosoutu 95x7 (toissa selkätreeni)
Smith-kyykky 170x7 (marraskuu), Hack-kyykky 160x8 (plus kelkan paino, viime jalkatreeni)

Originally posted by vauhti
salilla olin ekan kerran 12v ja penkistä meni lukkojen kanssa 55kg....perusvoimaa oli ikäiseksi aika lailla..
:) ....salilla käyminen alkoi 7-8 luokan välillä ja sen jälkeen hyvällä ja huonolla menestyksellä. 9 luokalla alkoi super vääntö joka on jotkunut amikseen asti.

alku

ikä 14
paino:82
pituus:179
penkki:75

nyt

ikä 17(täytin just)
paino 107(tiputan kohta 7 kiloa...
pituus:183
penkki:137.5kg

nähdään 5 vuoden päästä....ugh. ;)

aika hyvin 12v 55kg... eka kerran kun menin penkille niin ei menny ees 40kg. nyt on menny 70kg, mutta on ylikunto vaan ongelmana. sitten menis 75kg. oon nyt 13v ja kohta 14

Aloitin joskus 16 vuotiaana...
Pohjaa on ollut erilaisia urheilulajeja ennen sitä.
Itse olen kehittynyt tuloksissa koko ajan hitaasti mutta varmasti, paitsi armeijavuoden aikana...

Kuitenkin olen eniten kehittynyt nostajana ja tekniikassa. Hyvä juttu on etten ole ikinä ollut salireenaamiseen vittuuntunut tai turhautunut... Aina analysoinut ja kehittänyt omat systeemit. Hyvin on mennyt kyykyn ja penkin osalta kun taas veto tökkii.:( Olen koko ajan pysynyt tiukkana ; myös hyvä 6pack ja omallapainolla tehdyt liikkeet on ollut kriteerinä mun harjoittelussa...

Pelasin nuorempana vain tietokonepelejä kun kaverit urheili. :rolleyes: Aloitin lihasharjoittelun ensimmäistä kertaa 18-vuotiaana ja se oli sellaista käsipainoilla pelleilyä kotona. :david:

Penkistä meni tiukasti 50Kg :D

Sitten puoli vuotta myöhemmin aloin vasta käymään kuntosalilla ja onneksi vieläkin käyn siellä. Ikä nyt 20 vuotta.

Harmi kun en tajunnut aloittaa aikaisemmin. :(

Suositut

Back
Ylös Bottom