Minkä ikäsenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joopajoo

Salilla käynnin aloitin ollessani 15v..pituuskasvu oli pahasti kesken, olin 150cm pitkä ja painoa oli 55kg. Olin siis aika tuhdissa kunnossa ja päätin ruveta käymään salilla. Penkkimaksimi oli 47,5kg. Ensimmäiset 1½ vuotta meni painoja kattelessa, sitten tartuin bodauslehtiin ja sain tietoa mm. erilaisista liikkeistä. Kehitystä alkoi tapahtua ja paikatkin kasvoivat..tänä päivänä olen 17v 165-170 pitkä ja painan 53kg, penkkimaksimi on 90kg

Alotus.
Ikä: 17
Pituus: 160cm
Paino: 43-45kg (luuta ja nahkaa :)
Penkki: ~40

Nyt:
Ikä: 18
Pituus: 160cm
Paino: 55-56kg (ei vieläkään läskiä)
Penkki: 80

plör
:kippis1:

niin ite aloitin 15 v 7 kk pituus 175 cm paino 63-64 kg, nyt 17 v pituus 176 cm paino 75-76 kg rasvat samoissa likimain eli pakki näkyy joten kuten jos pääsin 90 kg 19 vuotiaana niin vois olla tyytyväinen ja tietysti olin rinta/hauis pelle ekat puol vuotta tiukasti... pelkkää penkkiä ja habaa joskus ojentajia. pakkotoiston ja muun treenaamiseen liittyvän lukemisen avulla treenaus on monipuolistunut aika paljon...

Aloitin 17 vuotiaana
Pituus: 189cm
Paino: 68kg

Nyt muutaman vuoden jälkeen (24v.)
Pituus edelleen: 189cm
Paino: 105kg

Aloitin n. nelisen vuotta sitten. Ensimmäinen vuosi oli totuttelua mutta painot nousi kivasti. Aika räpellystä se oli kun katsoo näin jälkeenpäin. (btw, näyttää muuten sen ajan isot miehet nykyään melko pieniltä, vaikkei ne ole miksikään muuttunut...näin eilen sellaisen neljän vuoden jälkeen taas salilla. eihän ne isoja ollutkaan!)

Kovempaa aloin reenaamaan kesällä 2000, intti välissä 2001-2002 ja nyt taas elokuusta on alkanut reeni kulkea kovasti.

Alussa:
Paino 78kg (läsänaru)
pituus 180cm
penkki n.60-70kg
ikä: n.16

Nyt:
Paino 94kg (läsää turhaan)
pituus 180cm
penkki: ykönen n.130kg
ikä 20,5v

elämä näyttää kivalta, vaikkei tuo penkki kummoinen olekaan.
Onhan sitä parin vuoden kovan reenin jälkeen tulos tuplaantunut...joten JATKETAAN!

Re: Re: Joopajoo

Originally posted by IronMind
Vaihteleekos se pituus rasvaprosentin mukaan vai miten? :confused:
"Hey doc!
mulla olis sellanen ongelma et ku oon massakaudella ni rasva kerääntyy kantapäihin ja pituus kasvaa. onx normaalia?
Nimim: Uudet kengätkö"
:lol1:

Aloitin salilla käymisen 19-vuotiaana, mutta vaikka kävin viikottain salilla en oikein tiennyt mistään mitään.
Halusin olla vaan laiha joten ensinnäkin treenasin miten sattuu ja söin mahdollisimman vähän.

Tosissaan aloin treenaamaan n. 2 1/2 vuotta sitten.
Ja siitä lähtien tavoitteena on ollut lihaksikas solakka vartalo.
Eli kovaa treeniä ja oikea ruokavalio.
Voimaa on tullut ainakin vähän, kun vertaa esim. ojentajia taljassa mitkä aloitin 20kg ja nyt painoa on pakassa 45kg.

Nyt olen 23vee ja toivottavasti treenivuosia on vielä paljon jäljellä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilla käyminen alkoi 15 vuotiaana.
- pituus: 182cm
- paino 77kg
- penkki 65kg

Nyt 10 vuotta myöhemmin.
-pituus 182cm
-paino 115kg
-penkki 215kg Metal polyesteripenkkipaidalla, ilman paitaa 180kg

Nyt vuosi takana treeniä ja ikää aloittaessa 22v. Alusta saakka yrittänyt treenata "oikein" 4 kertaa viikossa ja kaikkia lihaksia tasapuolisesti.

Alussa 179cm 69kg
Nyt 179cm 76kg rasvaprosentti pysynyt samana suurinpiirtein, elikkä 13,7% oli lauantaina kun mittautin salilla.
Tavoite -jonka saavutan- on 90kg ja haaveena se 100kg . ;)

Alku 1,5v sitten:
- mistään tietämätön nassikka
- painoa 70kiloa (ei juuri fläsää)
- pituus 183

puoli vuotta meni hosuessa mutta tuli sitä lihaa silläkin lailla
:rolleyes:

tänään 5h sitten:
- mistään tietämätön nassikka
- painoa 94 kiloa (ei juuri fläsää)
- pituus 183
- ikä 18 vuotta ja muutamia kuukausia

ja kovaa mennään eteenpäin :kippis1:

Aloitin salitreenin samana vuonna kun täytin 15v (-95). Silloin menin paikallisen voimaseuran järjestämälle alkeiskurssille, jossa oli muistaakseni n. 12 muuta osallistujaa, kaikki junnuja. En halunnut oikeasti lähteä, mutta kaveri ylipuhui seuraksi. 5kk kestänyt kurssi kun loppui treenarini sanoi mulle että "sä varmaankin haluat treenata pelkästään kunnon vuoksi, joten ei jatketa sun kanssa personal trainingii". Tänä päivänä mä oon ainoa niistä junnuista joka edelleen treenaa ja taidan olla aino jolla on kilpailumeriittiä muulla kun seuratasolla, joten pienoinen virhearviointi tais käydä. No, asiasta kukkaruukkuun:

Alku:

Pituus: n.185cm
Paino: n. 85kg (pelkkää läskiä)
Ikä: 15v
Penkkiennätys: 55 tai 57.5kg (tehty ekoissa seuramestaruuskisoissa joulukuussa 1995, enkä muista tarkkaa tulosta)

Personal Best:

Pituus: 190cm
Paino: 99.8kg (rasvaprosentista ei tietoa, mutta vatsasta sai kahdella sormella ehkä pikkasen nipistettyä... sanotaan et sentin tai kaks)
Ikä: 20v
Penkkiennätys: 140kg (tehty comeback-kisoissani, jotka olivat taas kerran seuramestaruuskisat. Comeback siksi että olin just suorittanut intin 12kk verran ja sen ajan kävin salilla arviolta 5 kertaa kaikkiaan. Tehokasta treeniä oli intin ja noiden kisojen välillä 5kk)

Tosta personal bestistä on jo yli 2 vuotta aikaa, enkä ole kilpaillut sinä aikana ollenkaan, lähinnä johtuen vaihtelevasta elämäntilanteesta ja kovista sairastumisista. (3kk sitten selvisi että sairastelut johtuivat työpaikan ilmanlaadusta, joten nyt alkaa huomaamaan selviä kohentumisen merkkejä kun ei enää tarvitse myrkkyä hengittää!) Tällä hetkellä valmistaudun SFI kisoihin kesällä (v.2003), joten toivon mukaan saan päivittää tuota personal bestiä puolen vuoden sisällä! :hmmm:

Taian tehä ennätyksen siinä, miten vanhana on aloittanut. Toiset valittavat myöhään heräämistä, kun kuntosalitreeni on alkanut "vasta" 21-vuotiaana. Miulla alkoi suunnilleen tämänmallisena treeni vasta 30-vuotiaana, niin että nuoria ootte! IIvili sanoi olevansa "äijänkäppyrä", mie oon kait mummonmuumiopunttimimmi. (Eiks oo karsee sana?)

Pohjaa oli, kun olin harrastanut yleisurheilua ja treenannut aktiiviaikoinani punteilla (tempausta, rinnallevetoa, hauiskääntöjä ym.) Kotona olin jumpannut: linkkuveitsiä, selälle kaarijännityksiä, etunojapunnerruksia, vipareita eteen käsipainolla jne.

Noin 2 vuotta treenasin tyyliin koko kroppa kerralla, pari kolme kertaa viikossa. Massaa alkoi kertymään. Seuraavat 4 vuotta jonkinlaisella jaolla ylä- ja alavartaloon. Penkki oli (ja on) suosikkini. Vasta viimeisten 4 vuoden aikana olen havahtunut kunnon voimatreeniin, ja tulokset sen mukaisia.

Aloittaessa painoa n. 60 kg (pituus 162cm). Nelisen vuotta sitten paino alkoi nousemaan, kun lihakset ja voima kasvoivat. Nykyisin painan n. 71kg. Minnuu taasen harmittaa, että vasta 36-vuotiaana aloitin kunnon voimaharjoittelun. Ikä alkaa kohta verottaa tuloskuntoa, miun treeni on nykyisin viivytystappelua ikähaittoja vastaan. Natu oon aina ollut.

Alussa
-Ikää 14 vuotta
-Pituus: 170 cm
-Paino: 64 kg
-Penkistä muistaakseni meni eka kerralla 45 kg

Nyt
-Ikää 18 vuotta
-Pituus: 184 cm
-Paino: 96 kg
-Nykyään treenaus lähes puhtaasti body-tyylistä

Ensimmäiset pari vuotta kohelsin, nyt olen ehkä n. 1,5 vuotta ainakin luullut tietäväni mitä teen. Tavoitteena vielä n. 8 kg massaa ja hieman lisää kireyttä.

Alussa:
- Reeni alko sillo ku koulutkin alko (16 v jotain)
- Pituus 174cm
- Paino ~60kg
- Pena _säälittävät_ 45kg :D

Nyt: (n.5½kk reenannut)
- Pituus 178 cm
- Paino ~60kg edelleen. On tainnut rasvat väistyä lihasten tieltä
;)
- Reenistä varmaan 2kk kunnollista
- Pena ~60kg :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Prkl pena nousee hitaasti <!>

Originally posted by Lohku
Alussa:
- Reeni alko sillo ku koulutkin alko (16 v jotain)
- Pituus 174cm
- Paino ~60kg
- Pena _säälittävät_ 45kg :D

Nyt: (n.5½kk reenannut)
- Pituus 178 cm
- Paino ~60kg edelleen. On tainnut rasvat väistyä lihasten tieltä
;)
- Reenistä varmaan 2kk kunnollista
- Pena ~60kg

Prkl pena nousee hitaasti <!>
No niin no. Se on tuo ikä mikä tekee..

Alussa:
- reeniä elokuun puolesta välistä
- pituus 174cm about
- paino 62-63kg
- pena säälittävät 80kg

Alussa edelleen: 5kk reeniä
- pituus 174cm
- paino 76kg
- reeniä ihan normaalisti
Pena marraskuun puolessa välissä 100kg. Nyt... jaa , a.. ei oo tullu testattua ku muutin reenin body-tyyliseks.

Alotus joskus kesän -02 loppupuolella kaksjakosella, ja sillä edellee.

Paino 76
Pituus 180
Pena: en tie mut dippiä meni omalla painolla keveesti

Nyt.

Paino 86 :rolleyes:
Pena 90 x 2

massa tullu jalkoihin ja selkää

Suositut

Back
Ylös Bottom