Minkä ikäsenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by gnut
massa tullu jalkoihin ja selkää
Sinne sen pitäisikin tulla.

Ultimate bulkki: Jalka- ja selkätreeniä isoilla painoilla ja enemmän safkaa kuin kahtena normaalina päivänä yhteensä.

Re: Joopajoo

Originally posted by Jone$i
Salilla käynnin aloitin ollessani 15v..pituuskasvu oli pahasti kesken, olin 150cm pitkä ja painoa oli 55kg. Olin siis aika tuhdissa kunnossa ja päätin ruveta käymään salilla. Penkkimaksimi oli 47,5kg. Ensimmäiset 1½ vuotta meni painoja kattelessa, sitten tartuin bodauslehtiin ja sain tietoa mm. erilaisista liikkeistä. Kehitystä alkoi tapahtua ja paikatkin kasvoivat..tänä päivänä olen 17v 165-170 pitkä ja painan 53kg, penkkimaksimi on 90kg

jaahas. Eli kun alotit olit löysä ja painoit 55 kg ja sit ku luit bodauslehtiä, niin "paikat on kasvanu" ja sun paino on täl hetkel 53kg????:eek: et taida viel kauhee kaappi olla, vai onko tässä kirjoitusvirhe??:D

Re: Re: Joopajoo

Originally posted by ZeiZei
jaahas. Eli kun alotit olit löysä ja painoit 55 kg ja sit ku luit bodauslehtiä, niin "paikat on kasvanu" ja sun paino on täl hetkel 53kg????:eek: et taida viel kauhee kaappi olla, vai onko tässä kirjoitusvirhe??:D
No onhan se kasvanut... pituutta. :rolleyes:

Vahvoja ja isoja jo syntymästä lähtien...

Jumi-Julle kaikkien läskipäiden isäkin aloitti joskus 14v. treenaamisen. Haettiin broidin kanssa stadista levytangot bussilla ja vittu ne painoivat-ainakin sen 30kg, mutta tuntu niin saatanan raskailta. Tangolla sitten väännettiin hauista himassa eka vuosi 7.5 kg ja noin 20-toistoa. Penkiltä meni koulussa 45kg hikisesti. Aloittaessani salitreenin salilla olin 15v. 185cm ja 69kg ja niin helvetin innostunut. Käytiin illalla kun isot pojat oli treenaamassa ja sitten imettiin kaikki niiden jutut treenaamisesta itseemme ja niin kuin arvata saattoi liikaahan sitä tuli treenattua 7xvko penkki,hauis ja vähän vielä penkkiä varmuuden vuoksi. "Kovimmassa" kunnossa oltiin (riippuu arvostelijasta) about 22v 190cm ja 119kg suht. vahvana vielä. Nyt on ikää jo 36+risat ja pituus vielä sama painoa n.117kg tosin ukkomiehen lisä näkyy rasvoissa, voimatasot ilman mömmöjä p.160-170 mn.200-220 jk.270-280 Eikä se treenaaminen niin vakavaa enää ole kun ei ole tavoitteita tällä saralla.:kippis1:
Iän myötä huomaa että kun ottaa iisimmin niin kehittyy vähemmällä!:lol1:

Aloittaessa runsas puoli vuotta sitten
Ikää: 22
Pituus: 155
Paino: 43,5 (vilahti viime keväänä myös 40kg)

Tällä hetkellä
Ikää: 23
Pituus: 155
Paino: 47 (ja rasvaakin kadonnut!)

En ole nuorempana harrastanut kuntosaleilua laisinkaan, mutta tanssia ja aerobisia lajeja sitäkin enemmän (parhaimmillaan 7-10h/vko).

Natu olen, mutta dieetissä voin harkita kiellettyjä ja laihduttavia valmisteita. Hormoonilinjalle en lähde ikinä.

Iloinen olen ja tulevaisuus toivoa täynnä. Aion kasvaa paljon isommaksi! :)

Totisen saliharjoittelun aloitin 1999, sitä ennen muita urheilulajeja ja ennen inttiä jonkin aikaa salitreeniä.

Vuonna 1999:
Pituus: 180cm
Paino noin 70 -72 kg

Tänään:
Pituus: 180cm
Paino noin 92kg

Rasvaprosentti ei ole pahemmin kasvanut, olen olut aina aika hoikka poika :)

Alottelin muutama kuukausi sitten ja lähinnä opetellu liikkeitä, syömistä ja peilin edessä keimailua! :D

Ikä 16v.
pituus 174cm
paino 63kg

Reenausaikana oon kasvanu melkein pari senttiä ja painoo tullu kolmisen kiloo... Kesään mennessä sais lähennellä jo 70 kiloo. Pituuskasvuakin vielä vähän jäljellä, noin 5 senttiä...

Tulokset suurinpiirtein:
kyykky: 3*80kg
mave: 1*90kg
pena: 1*62,5kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alku:
Ikä: jotain 14
Paino: n.65kg
Penkki: 80kg (Oli muutama vuosi käyty kyllä salilla silloin tällöin, että ei eka tulos)

Nyky hetki:
Ikä: 24
Paino: 79 (pientä dieettiä menossa)
Penkki: 210

Ei tälläsiin vielä tässä vaiheessa pitäis vastata ollenkaan, mutta menkööt nyt. Jos tämä nyt jotakuta motivoisi joka ei ole vielä ehtinyt aloittaa tms. :rolleyes:

Treeniä nimittäin takana jo huimat 3kk! Sitä ennen jotain pelleilyä kotona, sen verran siitä oli hyötyä että aihetta tuli lueskeltua netistä hyvä määrä ennenkuin koskaan salille pääsin. Jäi sitäkautta toivottavasti pahimmat lapsukset väliin ja osasi pistää ravintopuolenkin kertalaakista täysin uusiksi.

Ja tuloksena tästä kaikesta:

- Paino 66 -> 74 (pituus 182)
- Maven sarjapainot nousseet toistaiseksi 30kg ja kyykyn 20kg
- Penkkiin n.7,5kg, pystypunnerrukseen ei juuri mitään! Jokin tökkii ojentaja&olkapäätreenissä ja pahasti, prkl. Tai sitten olen vaan harvinainen reisi/alaselkäpelle; jos ei tarvisi palautua vetäisin maasta joka päivä. :hmmm:
- ja ikä oli 21 vee, natuisuutta varmaan ihan turha mainitakkaan.

Ajattelinkin hyödyntää tämän aloittelijan kehityspiikin ja tosi tasaisen painonnousun ja vetää saman tien itteni 80 kiloon. Toteutuu tällä tahdilla toisen 3kk kuluttua, sieltä sitten kiristäen joku 5kg alas kesän mittaan. Ja syksyllä kierto alusta.

Salitreenit aloitin 13-vuotiaana, sitä ennen kilpailin hetken keihäänheitossa.
Heti alusta saakka punttia väännettin tiikerinsilmän kanssa:)
Eli kaikki treenin ulkopuolinenkin elämä tähtäsi onnistuneisiin treeneihin, muu oli toissijaista.
Yläasteiässä muut puhui viikonlopun känneistä, mä vaan treeneistä, ja alkoholikin jäi täysin tuntemattomaksi.
Kaveripiirikin koostui 5-10 vuotta vanhemmista bodaajista, omanikäisten sekoilut oli lapsellista.
Tätä rataa nuoruus mentiin...nyt keski-iässä;) tulee jo ajateltua paljon muutakin kuin treenejä
:)

Toisin kuin tupakan kanssa, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. :)

Originally posted by Raven
Alku:
Penkki: 80kg (Oli muutama vuosi käyty kyllä salilla silloin tällöin, että ei eka tulos)

Nyky hetki:

Kuinka pitkä olet?:confused: :rolleyes:

Originally posted by Raven
Alku:

Nyky hetki:

Jooo... aivan.... odotas kun kaivelen pikkasen tilastoja!

Vuosi 2002 suomen ranking penkkipunnerrus sarja 82.5kg:
1. V-P. Erola -74 tulos:228kg
2. T. Parviainen -66 tulos:200kg
3. J. Tuononen -68 tulos:200kg

Eli sut on rankattu suomen kakkoseksi tänä vuonna! Onneksi olkoon! Noi luvut tossa listassa on synytmävuosia joten mun matikantaidot sanoo et sä oot -78, vai mitä? Jos jatkat penkissä kehitystä nykyiseen 13kg/vuosi malliin niin Alexey Vorobyevin maailmanenkka 252.5kg pitäis olla lyöty ennekuin täytät 28! Ja sitten on vielä 10 vuotta tehokasta kilpailuaikaa sulla edessä! Kiva että vihdoinkin löytyi suomesta maailmanennätykseen kykenevä penkkaaja! :rolleyes:

Mitä muita ennätystuloksia sulla on vielä kerrottavana? Kyykky 357.5kg yhdellä jalalla ukkonooaa vihellellen??

Mee hoitoon! Uskomatonta paskanjauhantaa...

hei ekaks 65 kg, mut tossa kahdessa markassa ei oo yksikköä, paunojako nostelet?:D

Aloitin treenaamaan vuonna -92, olin 183 cm pitkä ja painoin 64 kg. Penkkipunnerruksessa taisi nousta 40 kiloa tai vähän alle, eli genetiikkaa löytyy, nimittäin hiihtoon tai marjanpoimintaan.

Tänään pituus edelleen sama, paino 103 kg. Läsää on ainakin tullut lisää, en tiedä onko siellä alla jotain lihaksiakin. Voimatuloksista on paha sanoa tällä hetkellä kun en ole kokeillut vähään aikaan, penkistä pysäytyksellä ja t-paidalla on noussut 140 kg. Ja ei tietenkään kisatulos, joten sillä ei ole hevon vitun merkitystä. Kyykyssä ja mavessa, molemmissa nousee enemmän kuin penkistä, mikä todistaa etten ole penkki-hauis-spede.

Mutta olen kaikesta huolimatta ihan tyytyväinen, treenaaminen on kivaa ja kotiasiat on kunnossa :D

Originally posted by Samppo

Eli sut on rankattu suomen kakkoseksi tänä vuonna!

Mee hoitoon! Uskomatonta paskanjauhantaa...

Väärä liitto..

Ihmeellisiä kommentteja! Missä järki?

Suositut

Back
Ylös Bottom