Sinne sen pitäisikin tulla.Originally posted by gnut
massa tullu jalkoihin ja selkää
Ultimate bulkki: Jalka- ja selkätreeniä isoilla painoilla ja enemmän safkaa kuin kahtena normaalina päivänä yhteensä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinne sen pitäisikin tulla.Originally posted by gnut
massa tullu jalkoihin ja selkää
Originally posted by Jone$i
Salilla käynnin aloitin ollessani 15v..pituuskasvu oli pahasti kesken, olin 150cm pitkä ja painoa oli 55kg. Olin siis aika tuhdissa kunnossa ja päätin ruveta käymään salilla. Penkkimaksimi oli 47,5kg. Ensimmäiset 1½ vuotta meni painoja kattelessa, sitten tartuin bodauslehtiin ja sain tietoa mm. erilaisista liikkeistä. Kehitystä alkoi tapahtua ja paikatkin kasvoivat..tänä päivänä olen 17v 165-170 pitkä ja painan 53kg, penkkimaksimi on 90kg
No onhan se kasvanut... pituutta.Originally posted by ZeiZei
jaahas. Eli kun alotit olit löysä ja painoit 55 kg ja sit ku luit bodauslehtiä, niin "paikat on kasvanu" ja sun paino on täl hetkel 53kg???? et taida viel kauhee kaappi olla, vai onko tässä kirjoitusvirhe??:D
Originally posted by Raven
Alku:
Ikä: jotain 14
Paino: n.65kg
Penkki: 80kg (Oli muutama vuosi käyty kyllä salilla silloin tällöin, että ei eka tulos)
Nyky hetki:
Ikä: 24
Paino: 79 (pientä dieettiä menossa)
Penkki: 210
Originally posted by Raven
Alku:
Ikä: jotain 14
Paino: n.65kg
Penkki: 80kg (Oli muutama vuosi käyty kyllä salilla silloin tällöin, että ei eka tulos)
Nyky hetki:
Ikä: 24
Paino: 79 (pientä dieettiä menossa)
Penkki: 210
Originally posted by Samppo
Eli sut on rankattu suomen kakkoseksi tänä vuonna!
Mee hoitoon! Uskomatonta paskanjauhantaa...