Minkä ikäsenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloin 17v. käymään salilla. Se oli vähän semmosta räpeltämistä eka vuosi(3x viikossa),mut ikään 18 tultua, aloin reenaamaan tosissani.
Tulokset ovat alkaneet kasvaa kunnolla oikeestaan vasta viime ja tämän vuoden puolella.
Tällä hetkellä

ikä: 20v.(kesällä 21v.)
pituus: 180cm
paino: 78-80kg

penkki: 120kg
veto: 220kg
kyykky: 200kg

Alkuajan tuloksia en kehtaa mainita!!!!;)

No ei niissä alkuajan tuloksissa taida kenelläkään kauheesti hehkutettavaa olla. Ei taida kukaan mitenkään isona syntynyt ja alottanut. En mä ainakaan,enkä kyllä iso vieläkään oo:D
Ja siihen lisätäkseni niin taidanpa olla tässä treenin alkuajoissa vielä itsekin! Ei meinaan tommosta suunniteltua ja kunnollista treeniä oo kaheesti takanapäin. Mutta edessäpäin onkin ja vielä paljon ,sehän tässä tärkeintä on!!!

Aloin treenata koko kroppaa salilla n. 14-15-vuotiaana. Ja muistan kuinka kaverit oli ihmeissään kun menin ekaa kertaa penkkiin ja punnersin 60 kg. Tota ennen vetelin aina himassa punnerruksia ja vatsoja ja nostelin rinkkaa (= pystysoutu), joka oli täynnä kirjoja ja sen kanssa myös vähän pohkeita. :p Salilla homma oli aluks semmosta, että yheksän sarjaa per lihas ja joka setti loppuun asti plus pari pakkotoistoo perään... 15-16-vuotiaana tuli noi safka-asiat kuvioihin... ja siitä ohjelmatkin tuli fiksummiks... eli TOSISSAAN aloin treenata 16 vuotiaana.

Olin vähän reilu 18 (nyt 22(välissä reilu vuoden tauko))kun narut rupes heiluun ja heiluu vieläkin.:)
Penkistä meni paskalla tekniikalla 50 ja omat mitat 170/58

Nyt 170/80 ja penkistä reilu tuplat ja kyykystä ja maasta jotain(enemmän silti kun penkistä).

Ei varmaan tarvi edes mainita että oon natu.

Aloitin kuntosalikokeilut joskus lukiossa, olisinko ollut 16? Jumppasin pääasiassa jollain typerällä fitness-ohjelmalla, eikä siitä ollut pahemmin hyötyä. Tuskin haittaakaan, tosin. Treenasin tehokkaasti yli puoli vuotta! (huhhuh)

Erinäisten itsensärikkomisten (pääosin kuitenkin laiskuuden) jälkeen löysin punttiksen uudestaan puolitoista vuotta sitten, 21-vuotiaana. Olen viihtynyt salilla jaksottain, joten kehittyminen ei ole ollut mitenkään hurjaa. Kaiken lisäksi olkapäävammat on kiusannut, joten tälläkin hetkellä olen leikkausjonossa. Hiukan rajoittavaa. Välillä on muut harjoitteet vieneet saliaikaa, mm.ju-jutsua olen jonkun verran yrittänyt harrastaa.

Pituutta on siunaantunut yli 2 metriä, ja olen ollut aikamoinen narukeppi, paino seilasi 88-91:n välillä. Parhaimmillaan ollut 99,5 kg, nyt jossain 96:n tienoilla. Maaginen sata kiloa ei ole koskaan ylittynyt, mutta jos se tästä pikkuhiljaa...

Mistään tuloksista ei kannata minun kohdallani puhua.. ja edellisestä ei varmaan jäänyt yksinkertaisemmallekaan epäselväksi että olen natu.. :p

Odu örisi
Nyt
-17v
-67
-penkkiykkönen 82,5kg (n 3kk sitte)

Nyt näytän aika paljon tolta vuoden 2000 Hulkilta.

Olen oikeasti pahoillani, taidat olla todella ruma... :D

Et taida olla kuitenkaan kovin pitkä? Mä olin noissa vuoden 2000 kuvissa 80 kg ja penkistä joku 120 kg.

Barbapan kehitys kuulosti aika helvetilliseltä: sulla on ilmiselvästi enemmän lahjoja ainakin voimapuolella kuin kymmenellä kaduntallaajalla yhteensä, jatka ihmeessä voimahommissa.

Hulk:Barbapan kehitys kuulosti aika helvetilliseltä: sulla on ilmiselvästi enemmän lahjoja ainakin voimapuolella kuin kymmenellä kaduntallaajalla yhteensä, jatka ihmeessä voimahommissa.

No joo...

Alkuun pääsyä salitreeneissä auttoi varmasti jo perusliikkeiden tuntemus entuudestaan ja tietty peruslihaksiston kehittyminen kohtuulliseksi jo edellisen urheilulajini johdosta.

Tässä aiemmassa lajissa lyhyin kilpailtava suoritus kestää 20s-30s. väliltä ja pisin suoritus pitkälti toistakymmentä minuuttia. Sanomattakin selvää oli se, että mitä lyhyempi suoritus, sitä paremmin pärjäsin. Ongelma oli vain että, suoritus olisi saanut olla vieläkin lyhyempi. =)

Jotenkin vain kaikki harjoitteluni vain kasvatti enemmän lihaksistoani, kuin lajille NIIN tärkeitä aerobisia ominaisuuksiani, ja siitä oli ainoastaan haittaa kilpailemalleni lajilleni.

Homma on mun kohdallani mennyt jotenkin niin, että olen aina pärjännyt paremmin lyhytkestoisissa ja räjähtävää voimaa vaativissa urheilulajeissa. Esim. pikajuoksu ja kaiken maailman hyppelyt olivat vahvoja lajejani pikkupoikana.

Joten esim. penkkiykkösen tekeminen on ollut aina pirun helppoa verrattuna pitempiin sarjoihin. Sarjakestävyyteni putoaa todella dramaattisesti. Kovin sarjani ennen 220kg:n nostoa oli hätäinen 3*180kg. Minulla ei ole vielä ollut pahoja loukkaantumisia, joten "rautapelkoa" ei vielä ole. Tuntuu vaan luonnolliselta täräyttää kerralla kaikki pihalle, mitä kropasta irti saa.

(Sänkyhommatkin ovat tyyliin 2s. ja maalissa... VITSI!)

Ongelmani oli vain selvän vision puuttuminen. En oikein tiennyt mitä harjoittelulta halusin. Kokoa vai voimaa. Kilpaillako vai möllöttää kotona.

Kuten kerroin, nyt olen tilanteessa, jossa täytyy alkaa tehdä oikeita valintoja. Kaikeen ei voi panostaa täysillä.

Veri kyllä vetäisi kilpailemaan ja kovasti.

sitte ku mä oon iso niin mä haluun olla yhtä vahva barbapapa ja yhtä pitkä kuin hulkki !!!.:)

Originally posted by vauhti
sitte ku mä oon iso niin mä haluun olla yhtä vahva barbapapa ja yhtä pitkä kuin hulkki !!!.:)

Kiitti, ainakin mulla on jotain mistä ylpeillä... :p

BTW, suuren kysynnän vuoksi multa ilmestyy ennen joulua treenikirja "Miten kasvan pitkäksi ja vahvaksi - naturaalina" ja kirjan promotilaisuudessa on elävä esimerkki ohjelman toimivuudesta, yksi mun parhaista kavereista joka on syntynyt vuonna 1983 ja on tällä hetkellä 214 cm pitkä. (Toi viimeinen juttu on muuten tosi) :eek:

Originally posted by Hulkki

yksi mun parhaista kavereista joka on syntynyt vuonna 1983 ja on tällä hetkellä 214 cm pitkä.

Kasvuhormonin ylituotantoa...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yksi mun parhaista kavereista joka on syntynyt vuonna 1983 ja on tällä hetkellä 214 cm pitkä. (Toi viimeinen juttu on muuten tosi) :eek:

Ja kaverilla on painoa 70 ja risat? Meillä pitkillä tuppaa välillä olemaan vähän tota painonsaantiongelmaa. Itsellä pituutta yli 2m, paino kuitenkin alle 100. Serkkuni oli 20-vuotiaana 195 pitkä, painoa 63 kg... Hulkki kuitenkin on yllättävä poikkeus :)

Olen oikeasti pahoillani, taidat olla todella ruma... :D

Et taida olla kuitenkaan kovin pitkä? Mä olin noissa vuoden 2000 kuvissa 80 kg ja penkistä joku 120 kg.

Barbapan kehitys kuulosti aika helvetilliseltä: sulla on ilmiselvästi enemmän lahjoja ainakin voimapuolella kuin kymmenellä kaduntallaajalla yhteensä, jatka ihmeessä voimahommissa.
Jäin 175cm pituseks. Ja kyllä, olen ruma. Varmaan menen rumuudessa sunkin yli. Onneks tytöt ei oo viel huomannu että oon ruma ;)
Hulkki, kuinka pitkä ite oot? Ainaki oot koripalloo pelannu, niin luulis että oot yli 190.

Originally posted by Odu
Hulkki, kuinka pitkä ite oot? Ainaki oot koripalloo pelannu, niin luulis että oot yli 190.

Sehän lukee mulla profilessa... Ai niin prkl kun ei enää näy tuossa nimen alla statsit vaan täytyy klikata profiilia että saisi tietoa. No joka tapauksessa 188 cm. Ehkä kengät jalassa 190. Junnuna kun pelasi korista olin koko ajan tosi huolestunut siitä kuinka pitkäksi kasvan, nyt ihmettelee vähän tuota asennetta; mitä pidempi kaveri sen enemmän lihaa tarvitsee näyttääkseen massalta. Eli junnuna en tajunnut mitään. :p

mitä pidempi kaveri sen enemmän lihaa tarvitsee näyttääkseen massalta. Eli junnuna en tajunnut mitään. :p

..toi on muuten ihan totta, kun läntätään 160cm pygmiin 20kg lihaa niin jopas kaverista tulee kaappi, mutta kun se laitetaan 195cm hessuun niin tuskin tulee sukulaiset kyselee että ootkos sä käynyt salilla :)

nojoo, tää nyt oli vaan yritys seivailla mun narukäsiä turvautuen pituuteen, prkl =)

Originally posted by kattila

..toi on muuten ihan totta, kun läntätään 160cm pygmiin 20kg lihaa niin jopas kaverista tulee kaappi, mutta kun se laitetaan 195cm hessuun niin tuskin tulee sukulaiset kyselee että ootkos sä käynyt salilla :)

nojoo, tää nyt oli vaan yritys seivailla mun narukäsiä turvautuen pituuteen, prkl =)

Kyllähän se vähän noin on. Kyllä kuka tahansa treenaaja tietää, ettei näihin mittoihin todellakaan tarvita aineita, mutta rivimiehellä on erilainen ajatusmaailma. Kun olen kasvanut 48kg:sta vähän yli 70kg:n, pituuden ollessa vaivaiset 168cm, ovat tutut kyselleet, että mitä on tullut vedettyä. Osa enemmän, osa vähemmän tosissaan.
Jos joku bodari olis lähistöllä ja kuulis jonkun kysyvän multa aineista, niin nauraishan se ittensä kuoliaaks samantien. Mutta tavallisen kaverin (ja esim. terveyskeskuslääkärin) mielestä olen niin kaappi, ettei tällainen ole mahdollista ilman hormoneja. :D

Joo, mun vanhempien mielestä mä olen niin kaappi, että ei ole mahdollista ilman "niitä steroiteja".

"jos et ole kaappi, niin tule ulos kaapista"

Originally posted by naiskovis
"jos et ole kaappi, niin tule ulos kaapista"

Mä vähän ihmettelinkin onko nelosella joku bodariohjelma kun oli joku ihme mainos meneillään jossa pyöri joka paikassa kunnon kaappeja. Sitten kun sen ohjelman nimeksi paljastui "Älä kerro äidille" ajattelin että helvetti toihan on ihan loistavaa, tyyliin "älä kerro äidille että on kuuri päällä" ja nythän saadaan oma ohjelma bodareille missä jengi vetää maasta joka jaksossa vähän enemmän kuin edellisessä ja siinä välissä näytetään dramaattisen musiikin soidessa mutsin järkyttynyttä naamaa kun hänelle on selvinnyt että hänen oma pikku poikansa vetää hormoooneja... Oli aika paha yllätys kun katsoin sitä showta, taisi olla joku ruotsalaisten versio kehonrakennusohjelmasta. Pikku pojat veti mieluummin mormooneja kuin hormooneja... :D

No joo. ;)

Mä vähän ihmettelinkin onko nelosella joku bodariohjelma kun oli joku ihme mainos meneillään jossa pyöri joka paikassa kunnon kaappeja. Sitten kun sen ohjelman nimeksi paljastui "Älä kerro äidille" ajattelin että helvetti toihan on ihan loistavaa, tyyliin "älä kerro äidille että on kuuri päällä" ja nythän saadaan oma ohjelma bodareille missä jengi vetää maasta joka jaksossa vähän enemmän kuin edellisessä ja siinä välissä näytetään dramaattisen musiikin soidessa mutsin järkyttynyttä naamaa kun hänelle on selvinnyt että hänen oma pikku poikansa vetää hormoooneja... Oli aika paha yllätys kun katsoin sitä showta, taisi olla joku ruotsalaisten versio kehonrakennusohjelmasta. Pikku pojat veti mieluummin mormooneja kuin hormooneja... :D

No joo. ;)

LOL, mut aika ymmärrettävä virhepäättely(häh, eks maailma pyörikään bodauksen ympärillä?). Sarja tulee tosiaan jo uusintana ja sama mainos pyöri jo syksyllä töllössä. Tai siis enhän mä tollasta seuraa.... ;)

No joo. ;)
joo eikös toi ollu ´joku homo-juttu...enpä kehannu paljoa kattella...

Voihan juma! Kun laitoin tohon alkuperäseen viestiin että ei muuta kuin viesteja satamaan niin en kyllä ajatellu että niitä näin runsain mitoin tulisi! Lähes 40 vastausta ja yli 1000 vilkasukertaa, no voinpahan olla ylpeä itestäni että kexinpäs hyvan topicin :D Ehhehee!!! Mutta kiitos kaikille ketä jakso vastailla ni on nyt kiva sitten kattella että mihin itse joskus myöhemmin tulee pääsemään!

P.S Ylläpidolle pienenä vinkkinä: Järjestetään kilpalu kuukauden suosituimmasta topicista! Varma voitto! No ei vaineskaan... Ihan läppänä toi sitten!:p

Suositut

Back
Ylös Bottom