Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetulleita ovat kaikki tytöt jotka ovat kiinnostuneet kisoista, haluavat oppia poseeraamaan tai ylipäätään ymmärtämään kilpailujen kulkua. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia kunnon, harrastuksen keston, kisahaaveiden tms. osalta. Ketään ei pakoteta poseeraamaan eikä mitään yhteistä pakkoposetusta järjestetä. Ne saavat kokeilla asentoja jotka haluavat.
Mie! Olen siis lähdössä ja kulkupeli on vielä avoin.Edelleen peräänkuulutan pk-seudulta lähtijöitä? Anyone?
Edelleen peräänkuulutan pk-seudulta lähtijöitä? Anyone?
Mie! Olen siis lähdössä ja kulkupeli on vielä avoin.
Halo sanoi:Jee! Tuonne voisi mennä vaikka samaa matkaa, ja jos keksitään jostain joku joka menee autolla, niin kasataan autolastillinen mimmejä matkaan
Mie olen jo tavallan ilmoittautunut spostitse Faidralle, mutta laitetaan nyt tännekkin vielä (kun hankin tänne nimimerkinkin äskettäin), että oon mielelläni kyseiseen tapaamiseen tulossa!
Niin, emmie ole ikinä kisannu enkä edes semmoista tällä hetkellä suunnittele, lähinnä haluaisin tavata uusia samantyyppisiä ihmisiä ja oppia uutta!
Minä voisin ilmoittautua takapenkkiläiseksi :D Varmaan tällekin olisi auto järjestynyt, mutta jos yksi jo löytyy, niin mitä suotta.Joo, en oo varmaan tähän viä vastannutkaan että oon menossa Carinalla täältä P-kaupunkiseudulta että kyytiin mahtuu kyllä.
Minä myös mukana ellei tule mitään viime hetken esteitä.