Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
tää on samaan aikaan jyväskylän suurajojen kanssa(ko)??!?!?!?!

Voi hitsin hitsi... Vauhtityttö tittelin myötä joudun varmaa sanomaan goodbyet tällä miitille... Menee viikonloppu ralli-merkeissä... :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ekassa viestissä lukeepi näin

Tervetulleita ovat kaikki tytöt jotka ovat kiinnostuneet kisoista, haluavat oppia poseeraamaan tai ylipäätään ymmärtämään kilpailujen kulkua. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia kunnon, harrastuksen keston, kisahaaveiden tms. osalta. Ketään ei pakoteta poseeraamaan eikä mitään yhteistä pakkoposetusta järjestetä. Ne saavat kokeilla asentoja jotka haluavat.

Kiitos Ashta. ;)

Joku kysäisi missä miitti pidetään, päivitin infoa tuonne ekaan postiin. Kurkatkaa sieltä aina jos joku asia on epäselvä, lisään sinne asiaa sitä mukaa kun tulee kysymyksiä.

tää kuullostaa todella kiinnostavalta. niin että jos vielä on olohuoneessasi tilaa, faidra olisin myös tulossa. Turusta päin. vaikka junalla :rock:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, onpas paljon porukkaa tulossa! Laskeskelen tuossa ensi viikolla ilmoittautuneet, vaikka osa nyt varmaan kuitenkin jää pois. Tai jos joku ahkera haluaa laskea ilmoittautuneet jo nyt, niin listan voi pistää tähän threadiin (siirrän sen sitten ekaan postiin).

Veikkaisin, että sellainen 25 mimmiä on maksimi mitä meidän olohuoneeseen mahtuu.

Mie olen jo tavallan ilmoittautunut spostitse Faidralle, mutta laitetaan nyt tännekkin vielä (kun hankin tänne nimimerkinkin äskettäin), että oon mielelläni kyseiseen tapaamiseen tulossa!

Niin, emmie ole ikinä kisannu enkä edes semmoista tällä hetkellä suunnittele, lähinnä haluaisin tavata uusia samantyyppisiä ihmisiä ja oppia uutta!

Kyyti tarjolla

Halo sanoi:
Jee! Tuonne voisi mennä vaikka samaa matkaa, ja jos keksitään jostain joku joka menee autolla, niin kasataan autolastillinen mimmejä matkaan :)

Joo, en oo varmaan tähän viä vastannutkaan että oon menossa Carinalla täältä P-kaupunkiseudulta että kyytiin mahtuu kyllä.

Mie olen jo tavallan ilmoittautunut spostitse Faidralle, mutta laitetaan nyt tännekkin vielä (kun hankin tänne nimimerkinkin äskettäin), että oon mielelläni kyseiseen tapaamiseen tulossa!

Niin, emmie ole ikinä kisannu enkä edes semmoista tällä hetkellä suunnittele, lähinnä haluaisin tavata uusia samantyyppisiä ihmisiä ja oppia uutta!

Mulla on samanlaisia ajatuksia! Oon kans tampereella asunu jo vuoden, mutta en oo päässy tutustumaan samantyyppisiin ihmisiin. Niin olis kiva jos vaikka tän mimmimiitin avulla pääsis tutuiksi ja samalla tosiaan oppis uutta! Odotan innolla!

Joo, en oo varmaan tähän viä vastannutkaan että oon menossa Carinalla täältä P-kaupunkiseudulta että kyytiin mahtuu kyllä.
Minä voisin ilmoittautua takapenkkiläiseksi :D Varmaan tällekin olisi auto järjestynyt, mutta jos yksi jo löytyy, niin mitä suotta.

Mulla onkin tätä ennen aamuvuoro, niin en tiedä pääsenkö paikalle :( Mutta ehkä voin sitten Faidralta lainata noita pätkiä joskus.. Kiinnostaa niiiiin kovin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom