Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moikka Faidra!
Viimeksi törmättiin Woffilla, ja kispätkät jäi kattomatta.)= Tällä kertaa tulisin mukaan pätkiä katteleen, jos vain porukkaan viä mahtuu! (=

Dvd:t tuli eilen postissa!

Ei olla TLP:n kanssa vielä sovittu ajoista, ilmoitan kun tiedän. Voisin kuvitella että dvd:t pistetään pyörimään 17-18 aikaan, en osaa ihan tarkasti sanoa.

Tällä kertaa en laita sitten sapuskoita (olen pahoillani, mut dieetti alkaa olla siinä pisteessä ettei huvita laitella mitään ihania ruokia :() joten pidetään miitti nyyttäriperiaatteella. Jos kaikki, jotka haluaa syödä, tuo jotain, niin sillä varmaan selvitään?

No voihan.. ku mulla olis just viidestä kuuteen siivoushomma ku tuli tässä opiskelun ohella hommattua pikku sivutyö.. pitäskö perua koko paikka että pääsis kattelee mimmimiittiin, ku ei muutenkaa innostaskaan koko työ ku laskeskelin ettei siitä paljon mitää makseta :(

Senttu, tottakai voit tulla vasta kun pääset töistä. No hätä! Tuut vaan sitten mukaan kun ehdit. Tuleepahan siivottua tuplateholla ku tietää mitä kivaa tekemistä on sen jälkeen. :D

Kyllä me voidaan sopia, että vasta klo 18 aletaan katsomaan dvd:itä. Katsellaan ennen sitä niitä pose- ja kuvaushommeleita TLP:n kanssa jahka ne aikataulut saadaan sovittua.

Jep, mulla on viel vähä mietinnässä se mun työjuttu, ei nyt ainoastaan tän takii, kun yritän tässä nyt katsoa jotai parempaa työtä tähän opiskelun ohelle.. mutta tuonne miittiin mä niin ehdottomasti tahon tulla!!

Voi ei..Miksi ihminen ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa..=(
Kaverilla on tuolloin 19 päivä häät, joten juhlahumussa ollaan..=(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäkää hauskaa!!
Itsellä nyt ei kuitenkaan sitten tullut lähdettyä mutta Lahden reissun just maksoin eli toivottavasti näkee mahdollisimman monta mimmiä sitten siellä miitissä! :)

En tiedä missä Pulla on :lol2: Soita sille! Ei vaan, kai se jonnekin lähtee. Vaikka sinne päiväkahville sun kanssa.

edit: Niin joo, jotain asiaakin. Jos tarvitsette opastuksia, miten meille pääsee, niin privaa mulle tai sähköpostia osoitteeseen faidra@fitnessflow.org. En viitti tänne palstalle laittaa osoitetta tai puhelinnumeroa.

Halojaa Hesasta lähtijät! Onko meillä joku autokyyti vai pitääkö junia ruveta katselemaan? Tälle käy molemmat :) Oletteko jäämässä Tampesteriin yöksi vai palaamassa Hesaan?

Hmm, jos joku kaipaa yösijaa ni mun luokse voi tulla yöpymään ... 4 mahtuu mun lisäkseni nukkumaa tähän mun 30 neliön yksiöön :D privaa vaan jos kiinnostaa ...

Halojaa Hesasta lähtijät! Onko meillä joku autokyyti vai pitääkö junia ruveta katselemaan? Tälle käy molemmat :) Oletteko jäämässä Tampesteriin yöksi vai palaamassa Hesaan?

Jos se ZannaZ on edelleen menossa autolla, niin mielelläni siihen kyytiin mönkisin mukaan... Jos Hesasta en pääse jonkun autokyydillä niin joudun varmaan jättämään reissun väliin :( Junamatkat tulis maksamaan ~50e ja se on tällä hetkellä vähän liikaa. Palaisin ihan mielelläni stadiin kyl samana päivänä, mut toisaalta vois kyllä jäädä yöksikin jos hyvää mimmiseuraa on tarjolla :kippis1:

Jos se ZannaZ on edelleen menossa autolla, niin mielelläni siihen kyytiin mönkisin mukaan... Jos Hesasta en pääse jonkun autokyydillä niin joudun varmaan jättämään reissun väliin :( Junamatkat tulis maksamaan ~50e ja se on tällä hetkellä vähän liikaa. Palaisin ihan mielelläni stadiin kyl samana päivänä, mut toisaalta vois kyllä jäädä yöksikin jos hyvää mimmiseuraa on tarjolla :kippis1:
Samma här :) Junalla kyllä pääsisin kans, mut olishan se hauska turista autoreissu mimmiporukassa. Samana iltana olisin takaisin tulossa.

Harmi että oon täältä Turusta, josta ilmeisesti ei ole Tampereelle päin lähtijöitä. Saatte ilmottautua jos teitä on! :)

Zone-sarja -42%
Voi :curs: sanonko mikä! Olin kirjottanu tuhottoman pitkän viestin tähän ja se katosi. ARGH!! Pikaisesti uusiksi...

Tässä lista ilmoittautuneista, jos et pääse niin ilmoita pikimmiten:
Cirppu
Miia-Maria
toukkis
Amelie
Ärrä
Halo
Pauliina
Lilith
ZannaZ
Francine
Ashta
Drusilla
Yhtä#Hauista
Blonette
Durasel
Ex-Tavis
jasmiini
wippe
Soppaluu
Gippin
Senttu
eowyn
noora
samr
lass

YHT. 25 tyttöä - ahdasta tulee, mut ottakaa mukaan avoin mieli!!

Aikataulu:
klo 16: aletaan kuvailemaan, jos haluat kuvia niin ota mukaan bikinit tai muuten vaan kivat vaatteet -> kannattaa ehdottomasti koittaa, edes jotain ihan tavallisia kuvia (ei bikiniposeja jos et halua)... tällaista ei pääse testailemaan ilmaiseksi missä tahansa!
klo 18: pistetään dvd:t pyörimään, katsellaan sinne asti kun silmät pysyy auki tai mulla puskee dieettikiukku pintaan (hehe) -> varaa mukaan nyyttärieväitä tai omia eväitä, käteistä rahaa (5-7e leffoista, selviää paikan päällä + käteistä Bahian yksittäiskappaleiden/mallikappaleiden ostoa varten -> en tiedä mitä vaatteita tulee, näette paikan päällä!)

Illan mittaan voidaan katsoa taas poseja läpi jos haluatte, saa sovitella kisakenkiä ja BahiaNetstoren vaatteita yms. muuta kivaa.

Kukahan teistä kauempaa tulevista osais kivuttomasti meille? Me pistetään TLP:n kanssa studiovermeet pystyyn klo 15 jälkeen, joten jos joku voisi toimia oppaana niin olisin kovin kiitollinen. Itse en pysty repeämään joka suuntaan. Viimeksi se opastettu kävely oli jees, mutta haluaisin tällä kertaa olla kotona ennenkuin iso porukka tulee sisälle. Kuka voisi auttaa tässä? Voin antaa puhelimessa kyllä kävelyohjeita. :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Back
Ylös Bottom