Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Minä nyt ajattelinkin sitten junalla posottaa Tampereelle, onko kukaan muu menossa rautateitä pitkin? Tätä jänskättää koko miitti. Mutta mikä olisikaan parempi paikka menettää miittineitsyys kuin diiviidiitä katsellessa ja samanhenkisten mimmien kanssa tarinoidessa..? :)

Mä päätin tulla kans junalla, mennäänkö yhdessä? :haart: :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä päätin tulla kans junalla, mennäänkö yhdessä? :haart: :D

JOOO :D :haart: *plarailee VR:n aikatauluja*
Klo 13.04 lähtis tiältä ja 14.52 se on Tampesterissa. On siis melkein tunti aikaa eksyskellä ja pällistellä kauppojen ikkunoida.. tai syödä :D

Kyllä alkaa harmittaa, että en pääse mukaan. Olis mahtavaa tavata vähän samanhenkistä porukkaa kun ei täällä Treella niin hirveästi noita tuttuja pyöri, mutta kun huomenna pitäis suunnata kauan odotetulle Englannin reissulle, niin tsäänssit on vähissä. Jospa niitä miittejä tulee vielä, että minäkin ehdin ihmettelemään punttimimmien maailmaa (mikäli selviän Heathrowlta takasin...)!

JOOO :D :haart: *plarailee VR:n aikatauluja*
Klo 13.04 lähtis tiältä ja 14.52 se on Tampesterissa. On siis melkein tunti aikaa eksyskellä ja pällistellä kauppojen ikkunoida.. tai syödä :D
Mä tuun varmaankin tohon samaan junaan Riihimäeltä, kun eipä taida muita mennä noihin aikoihin.:)

Jos nyt joku ei vielä ole saanut aikaiseksi lähettää mailia, eikä tiedä missä asun, niin hippulat vinkumaan sitten! Armaani Pulla vie mut tänään kylpylään rentoutumaan, jäämme myös yöksi, enkä siis ole täällä siis vastailemassa maileihin enää klo 15 jälkeen.

HUOM! En muistanut mainita tästä aiemmin, mutta meillä on siis kaksi erittäin ihmisrakasta kissaa. Jos olet allerginen, niin varaathan mukaan omat allergialääkkeesi. Jotain meillä on kaapissakin hätätapauksen varalta.

faidra@fitnessflow.org
Jos jäi mietityttämään, että kuka ihme tää tyyppi olikaan, niin... http://www.kaisafit.com

Nähdään huomenna :)

Samaa aattelin kans haukkari. Kiitti faidralle taas kerran kun piristät mun ankeaa päivää täällä töissä. Nyt menee taas pari tuntia mukavasti...Ja yhet fitness sivut suosikkeihin taas lisää. Koko ajan karttuu kyllä mukavasti tieto tästä lajista:haart:

Zone-sarja -42%
Zannaz, saisko sulta kyydin takaisin stadiin päin? Korvausta vastaan tietysti, mut se auttais jo tosi paljon :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vitsi tajusin just et mulla on työvuoro joka loppuu 15.30, onneks pomo oli mukava ja anto mulle luvan lähtee vähän aikasemmin pois eli ehdin sittenki johdattamaa porukan faidran luokse :) Mut tunnistaa sit siitä ku oon ihan hikinen ja puuskutan ku mikäki ku joudun pyöräilemää ihan täpöä reilu 5 km :D Sovitaanko niin et kaikki koittaa raahata sen perseensä suihkulähteelle 15.40 ni siin on sit 5 minsaa aikaa ootella jos joku sattuu harhailemaa ??

Aikaisemmasta viestistä poiketen en välttämättä tulekaan suihkulähteelle, kun tuun autolla ja sain ajo-ohjeet perille asti :) Eli mua ei tarvi odotella ellen siellä klo 15.45 ole.

Mäkin yritän selvitä tuonne suihkulähteelle 15.40. Ainakin asthahan mut tunnistaakin varmaan jos harhailen lähettyvillä :).

Nonii ... täytyy sanoa että oli taas erittäin superhypermegamukava miitti :D Kyllä ois harmittanu jos en ois ollu paikalla, niin mahtavaa porukkaa oli taas seurana et huh huh ;) Tahtoo lisää näitä miittejä :hyper:

Harmi ku en ollu loppuun asti, ei oikein kerenny tutustuu porukkaan, kun mä vielä olen aina aluksi tämmönen sivustaseuraaja..
Jospa sit viimestää seuraavassa miitissä sit oikeesti pääsis tutummaks.

Kiitos mimmit että tulitte, ootte ihania :haart: Just vasta viimeiset lähti! Hih. Itsekin saa aina motivaatiota. Ja en tiedä mitä te ajattelette... mutta mä olisin halunnut, että sillon kaks vuotta sitten joku olisi järjestänyt tällaisia juttuja, kun olin itse ihan tietämätön ja noviisi enkä tajunnut mistään näistä asioista mitään. Toivottavasti joku sai täältä jotain sellaista mitä minä oisin sillon tarvinnut ja kaivannut.

Kiitos TLP:lle myös kuvauksista! Tosi hyvä, että saatiin mallikuvausta alkuun. Aika ainutlaatuinen juttu. :thumbs: Mulla meinas vaan palaa hermo sen kissani kanssa... toivottavasti siitä opastuksesta saitte silti jotain irti.

Ainoastaan se pitää sanoa, että olis ollut kiva jos mimmit olis voineet ilmoittaa että eivät tule paikalle (esim. aiemmin kuin paria tuntia/päivää ennen)... mitäs meitä oli, 25 ilmoittautunutta, lopulta paikalla 15? Varsinkin kun miittiin hankkii videoita yms. niin noiden kulujen takia olis kiva tietää jos porukkaa ei sitten tulekaan. Ei sillä että se nyt rahasta on kiinni. Kai mä järkkäisin näitä vaikka ilmaiseksi.

Eipä silti, mahduttiin hyvin ja oli kyllä kivvaa! :hyper: Toivottavasti teilläkin!

Huh huh, selvisin hengissä automatkalta vaikka tiukkaa teki eräiden pienten mokien takia :D. Todella kivaa oli ja kuten jo sanoinkin, ehdottomasti kannatti täältä asti lähteä Tampereelle, kiitos Faidra :worship:. Nähdään taas toivottavasti pian mahdollisimman monien teistä kanssa :love:!

Kivaa oli!:) Kiitokset Faidralle, kun jaksaa järkkäillä tälläisiä mukavia miittejä. Oli todella mahtavaa tavata muita mimmejä.:thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom