Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kiitos tosiaan vielä eilisestä Faidralle, kissoille :haart: ja kaikille paikalla olleille mimmeille! Dvd:n katselun jälkeen tuli tosiaan kova into päästä salille treenaamaan. :rock: Tästä on hyvä jatkaa ja lisätä kierroksia...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olipahan kivvaa! Isot kiitokset illan emännälle ja kaikille muille mukana olleille! Tuttuja naamoja oli ennestään vain muutama, joten miitin saldoksi tuli monta uutta tuttavuutta, paljon hyvää mieltä..ja Brasil Sul:n pöksyt:D

Oli aivan ihana nähdä kaikkia mimmejä, ja lisäs taas hirveesti motivaatiota!!! Aivan käsittämättömän paljon. Yöaerobinen oli mukavaa vaihtelua ja rokkaaminen selvinpäin on yksi parhaita liikunnan muotoja:D Viimenen kerta ennen kisoja ja niin oli myös Leelin viimenen portsarivuoro ennen kisoja. Tunti tuoss torkahdettiin ja nyt jumitetaan molemmat aika huolella mutta minkäs teet:D Huomenna jatkuu rytke.

Kiva kun Kaisa siskosein jaksat järkätä noita miittejä, siitä iiiisot respectit! Laitatko mule tilinumerosi, unohdin antaa sulle sen 7€. Ja sit unohdin paitani sinne naulakkoon mutta ihme ois ollu jos ei jotain ois unohtunu h0h0:D

Huomaa kyllä miten pakkisporukan kanssa on aina niinku ois aina tunnettu! Vaikka ihmiset ois ihan ventovieraita niin tuntuu sellaisilta vanhoilta ystäviltä:) Siinä ois voitu jutella vaikka koko yö:D Ootte todella symppiksiä!

Ja vanhat tutut niinkun Hifistelijä oli kasvanu niin että joutu kohta kulkemaan ovista sivuttain :eek:

Hehkutanpas nyt minäkin, että oli tosiaan ihan älyttömän mukavaa tavata uusia mimmejä ja vanhoja tuttuja! Näitä pitäis olla useamminkin :) Ihan loistava reissu, onneksi tulin vaikka olin kahdn vaiheilla, kiitos Faidra kun järkkäsit :haart:

Olin tuhottoman väsynyt kun pääsin kotiin joskus puoli yhdeltä, mut oli pakko vielä testata niitä käteen jääneitä Bahian treenivaatteita. Jos sali ois ollu auki niin oisin varmaan lähteny samantien sinne, tuli uusista vaatteista niin tajuttoman hyvä mieli :haart:

Meille jäi jotain tavaroita:

-musta Pure Limen paita (Haukkarin?)
-ruskeat aurinkolasit
-kaksi sen näköistä härveliä, että taitavat olla TLP:n kamerahässäköistä... jotain tuommosia klipsejä joissa on jotain ruuveja :D

Jos joltain puuttuu vielä se mun tilinumero, niin laittaka privaa tai mailia.

Olipa mukava ensikosketus miitteihin, ei voisi ollut olla mukavampaa!! :) Kiitos teille kaikille, etenkin Faidralle, kun jaksoit järjestää tämmöisen dieettikiireenkin keskellä :worship: :haart: Lisää näitä :hyper:

Zone-sarja -42%
Voi Byhyy:itku: ..
Tässä tulee nyt sit ehkä ruikutusta siitä, et on perheellinen ja on joskus pakko taipua muitten tahtoon. Mulle ei niin kauheen helppoo:curs: ...
Päivän saldo: mies lähtiki sit yllättäen kattoon ralleja, no ok, sieltä piti palata ajoissa takas; ei menny ihan putkeen... Eikä voinu järjestellä mitää lastenhoitajajuttuja ku kävin Hatanpään terveysasemalla ton nuoremman kukeron asioilla. Onneks vaan väärä hälytys, mut ku saatiin päähämme hirvee fiilis siitä, et sillä saattaa olla diabetes:eek: , ni olihan se pakko kaydä siis pissattaa siellä.
Samalla sit vielä hiilaripäivä. Eka sellanen, ja tunnelma vaihteli aika laidasta laitaan. Ikinä en oo varmaa ollu näin nesteissä, mut ihanasti lähti kyl paine laskeen jo aamulenkillä.
Summa summarum: oon tosi pahoillani ku en päässy tuleen enkä ees mitään ilmotteleen. Jäi sit muute luuriki pois päältä sen terkkarin jälkee( ei mitää uutta mulle:david: ...)

Kivaa oli käydä katsomassa minkälaisia mimmejä on nimimerkkien takana. Onneksi muutama oli entuudestaan tuttu, niin rohkenin paremmin mukaan. ;) Harmittaa, kun mun aikataulu oli niin tiukka, että jäi videot katsomatta. Ehkä ensi kerralla sitten..

Oli myös hienoa katsoa, kun mimmeistä otettiin upeita kuvia! :worship: Ja se oli ihme juttu, että TLP sai musta pari hyvää kuvaa. Sellaista en olisi uskonut tapahtuvan. Tuli hirmusti hyvä mieli :) !!!!!!!

Kaunis kiitos Faidralle aivan mahtavasta ja ihanan upeasta illasta!:worship: :haart: Ja kaikille mimmeille myös, jotka paikalla olitte, suuuuri kiitos seurasta, vinkeistä ja nauruista!:D Hauskimpia ja antoisimpia iltoja ikinä! Tänään heti kävin treenailemassa erittäin motivoituneena uudet pöksyt jalassa... tosi hyvä fiilis eilisen ansiosta. Kiva olis tavata mimmejä useamminkin! Tämmönen aloittelija sai tosi paljon uutta intoa treenaamiseen tämän tapaamisen ansiosta!!! Vieläkin on suupielet korvissa :D . Ihana että jaksoit tällaista järjestää Faidra, ainutlaatuinen ilta! Turun kisoihin ajattelin lähteä kannustamaan lavalle nousevia, toivottavasti törmään myös muihin uusiin tuttuihin siellä! Faidra & Yhtä#Hauista: paljon tsemppiä dietille!!!!:thumbs:
Ja vielä kerran kiitos kaikille, eilistä kyllä vois kehua maasta taivaaseen... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos kaikille, erityisesti Faidralle. :) Meillä sitten venähti sen verran pitkään, ettei enää viititty tulla takasin... Tällä kertaa meni asiat vähän päällekkäin, mutta toivottavasti taas tavataan pian! :haart:

Joo, mäki oon pahoillani etten päässyt, enkä ees ilmotellut :nolo:. Auto sano sopimuksensa irti ja rempattiin sitä porukalla et saatiin ees siihen kuntoon et pääsin töihin yöllä. Enkä sit katsonut järkeväks lähtee muutaman tunnin takia junalla sombailemaan kun täyty eniveis olla yöllä takas täällä hevonperässä duunissa.

Kiva silti kuulla että muilla oli mukavaa :). Vaikka sitä en hetkeäkään epäillyt. Hurjan mukavaa Faidra että jaksat järkkäillä. Lisää vaan näitä, kyllä niihin osallistujia aina löytyy - kun näin hubaa on.

Kiitos ja anteeksi

Kiitoksia paikalla olleille kuvaajankin puolesta ja erityisesti Faidralle kun jaksoi järkätä homman :thumbs:

Kuvaajan kammokin osilta hukkui ja ne ihmiset huomasi, ettei siihen kameran eteen kuole. Kuvat tulee sitten joskus loppuviikosta jokaiselle emaililla. Iso osa onkin jo lähettänyt kontaktiviestin, mutta tähän alle se vielä eli, timo.laaksonen(at)tl-photo.net mitä kautta yhteyden saa.

Tästä on hyvä jatkaa, sillä tämä kuva otettiin siinä teidän teidän silmien alla. Ero sen kameran takaruudun esikatselukuvan ja lopullisen vedoksen välillä on aikasmoinen, joten sekään ei ihan kaikkea vielä kerro :D

tre_2_01bw.jpg

Saako udella kuka tämä malli on?
Onko muista mimmeistä kuvia jossain... galleriassa oli joitakuita.. kiva nähdä millaisia immeisiä nimimerkkien takana piilee.. :)

Christa, monista tytöistä on kuvia vippipuolella (se 10e vippimaksu on hintansa väärti!). Kaikki eivät halua myöskään paljastaa kasvojaan/nickiään joten nämä utelut yleensä loppuvat aika lyhyeen. :) Ne jotka haluavat kertoa, kertovat sitten itse.

Vipit pääsevät katselemaan kuvaosiolta, siellä löytyy aika paljon. Galleriassa myöskin kuvia. Ja tietysti etsivä voi löytää irc-gallerian kauttakin.

Christa, monista tytöistä on kuvia vippipuolella (se 10e vippimaksu on hintansa väärti!). Kaikki eivät halua myöskään paljastaa kasvojaan/nickiään joten nämä utelut yleensä loppuvat aika lyhyeen. :) Ne jotka haluavat kertoa, kertovat sitten itse.

Pitääki tutustua tuohon vip-juttuun.. kai siitä muutakin hyötyä on kuin että pääsee kuvia katselemaan.. :hyper:

Heips tytöt :) Lähetin Julielle kuvia meidän miitistä ja näköjään ne on nyt Julien sivuilla mun mailini kera! Käykääpäs kurkkaamassa... täältä! Olette melkein julkkiksia ;)

Hih, kaikki on niin keskittyneen näköisiä imemään kaiken informaation dvd:stä, että oikein huvittaa :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom