Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä just mietin, että muistanko miten sinne käveltiin. Luultavasti löydän sinne rautatieasemalta, mutta muualta en uskaltaisi suunnistella.:nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kukahan teistä kauempaa tulevista osais kivuttomasti meille? Me pistetään TLP:n kanssa studiovermeet pystyyn klo 15 jälkeen, joten jos joku voisi toimia oppaana niin olisin kovin kiitollinen. Itse en pysty repeämään joka suuntaan. Viimeksi se opastettu kävely oli jees, mutta haluaisin tällä kertaa olla kotona ennenkuin iso porukka tulee sisälle. Kuka voisi auttaa tässä? Voin antaa puhelimessa kyllä kävelyohjeita. :D

Mä ainakin muistan missä asustelet eli mähän voisin vaik toimii matkanjohtajana jos sovitaa tärskyt taas vaikka siihen keskustorin suihkulähteelle, siihen varmaa porukka löytää :D

Harmittaa ihan sikana kun ei pääse osallistumaan.Olisin paljon mielummin tässä meetingissä kuin istumassa kirkossa..

Ashta: Mie ainakin mielelläni tulisin porukalla kun en osoitetta tiedä. Elikkä ilmoittele moneltako haluat porukan suihkulähteeltä perille johdatella! :)

Huomio te jotka olette pistäneet mulle mailia! Laitan ohjeita perjantaina kaikille kerralla, odottelen että kaikki saavat läheteltyä kysymyksiä ja vastaan yhdellä maililla kaikille. En viitsi jokaiselle lähetellä erikseen posteja, kun asia on kuitenkin sama.

Ja jos miittiin osallistuu vain siten ettei jää katsomaan leffoja, niin ei tietenkään tarvitse maksaa mitään!

Tuo 5-7e tulee siis siitä, että maksetaan yhdessä osa dvd:iden hinnasta niin mun ei tarvitse yksin kustantaa niitä koko porukalle. Onko tämä ole ihan ok kaikille? Niihin kuitenkin menee satoja euroja, samoin miitin järjestäminen on aina oma hommansa. Mielestäni tuo 5-7e on ihan kohtuullinen summa eikä varmaan kaada kenekään kukkaroa.

Miittiin voi tulla kesken, sieltä voi lähteä kesken jne. eli rohkeasti vaan mukaan, vaikka ei olisikaan aikaa viipyä koko iltaa! :)

Mä ainakin maksan mielelläni tuon pienoisen summan. En ole kauheasti Tampereella liikkunut, joten nuo suihkulähde-treffit kävis tällekin ihan hyvin, ellei samassa kyydissä/junassa tule paikkoja paremmin tuntevia. Tää odottaa jo kovasti :hyper:

Minäki voisin tulla harhailemaa sinne suihkulähtelle. Elikkäs sovitaan vaan kaikki jotka sinne olis tulos että monelta siinä pitäs olla ?
Mulla ei sit ole tarkoitus olla koko iltaa mukaba, että seurailen vaan sitä kuvaus juttua ja toivottavast pääsee tutustuu uusiin ihmisiin. Katotaa jos jotai kuvaa uskaltais itestä muuten vaan otatuttaa, sinnehä ei tarvinnu välttämättä missää bikineis tai kisa-asus tulla.Että tämmönen tavallinenki tallaaja voi tulla kuvaan ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nähkää siinä suihkulähteellä niin, että pääsette lähtemään siitä 15.45. Jokainen siis raahaa ahterinsa paikalle tuohon aikaan, ei 10min sen jälkeen koska tytöt sillon tytöt viipottaa jo Hämeenpuistossa kohti Faidra kotikoloa! :)

Katotaa jos jotai kuvaa uskaltais itestä muuten vaan otatuttaa, sinnehä ei tarvinnu välttämättä missää bikineis tai kisa-asus tulla.Että tämmönen tavallinenki tallaaja voi tulla kuvaan?
Faidra sanoi:
klo 16: aletaan kuvailemaan, jos haluat kuvia niin ota mukaan bikinit tai muuten vaan kivat vaatteet -> kannattaa ehdottomasti koittaa, edes jotain ihan tavallisia kuvia (ei bikiniposeja jos et halua)... tällaista ei pääse testailemaan ilmaiseksi missä tahansa!
:thumbs:

Munki on kyllä tultava siihen lähteelle, en edel-leenkään muista miten teille tullaan :nolo: Leeli on aina suunnistanut h0h0:D Toivottavasti löydän sen lähteen. No niiiiin tyhmä en sentään voi olla.Kai:D

Zone-sarja -42%
Mä en valitettavasti saanu vapaaks tota launtaita duunista. Mutta oisin kyllä tulossa, tosin jälkijunassa kun pääsen duunista vasta about 15.15. Siitä sitten menee se tovi kun hurjastelen täältä pkaupunkiseudulta sinnepäin.

Mites, entäs jos en löydä teille? Tuleeko joku vastaan? Ja toivoisin viä että TLP:n kuvattavaks pääsisin vaikka myöhemmin tulenkin, about viiden-kuuden maissa varmaan. Riippuen kuinka nopsasti pääsee liikkumaan. Pääseehän kameralle keikistelemään myöhemminkin?

Viime miittiin nojaten, olettaisin että mimmit viihtyvät kyllä myöhäänkin, ainakin yli kuuteen :D, ni siks aattelin että voisin duunin jälkeenkin lähteä. Kovasti kun kiinnostais vilmit ja kun viimekskin oli ni kivaa :).

Kyydistä - pääsee toki kyydillä viäkin, mutta olettaen että mimmit haluavat olla ajoissa ni sitten täytyy vaan muulla kyydillä mennä. Pahoittelen. Duuneille ei maha mittään.

Kuvaus lopetetaan siinä vaiheessa kun alamme katsoa dvd:itä. TLP:llä on menoa ja muutenkin tämä asunto on kuitenkin rajallinen - ei kerta kaikkiaan mahdu.

Soita ZannaZ vaikka sitten ohjeita, kun oot lähempänä. Auton voi jättää viikonloppuna kadun varteen.

Tosi kivaa kun olette niin innokkaina tulossa. Haluan sen verran vielä rohkaista, että ei tarvii pelätä vaikka porukka on uutta ja ette olisi harrastaneet punttailua vielä pitkään. Mä muistan ne fiilikset kuin eilisen päivän, ja voin sanoa että aivan takuuvarmasti tiedän millainen olo on kun lähtee tällaiseen uuteen porukkaan mukaan. Tuntuu, että kaikki muut tietää kaikesta kaiken ja minä en mitään. Ja että mulla on iso takamus enkä oikein edes muista miten sitä pystysoutua tehtiin. Saati että kameralle pitäis poseerata. Pelko pois tytöt :) Mä olin siellä vähemmän aikaa sitten kuin uskottekaan. En oo mikään iso paha Faidra eikä täällä kukaan muukaan ole pelottava ja kaukainen. Mimmien porukka on ihanan lämmintä, sosiaalista ja sydämellistä sakkia joten tervetuloa vaan ihan joka ikinen teistä jotka olette tulossa. :haart:

Kiitos Faidra rohkaisevista sanoista:haart: ! Just tuollaselta minusta nimittäin tuntuu... ettei tiedä mistään yhtään mitään ja näyttää, hmmm... noh, sitten näette miltä, kaikkien dietillä olevien ja vuosia treenanneiden mimmien rinnalla :) . Mutta ihanaa että kaikki on tervetulleita ja tällaiset kokemattomammatkin (mutta lajista erittäin innostuneet) mimmit saa uusia tuttavuuksia ja kokemuksia! Kiitos! :worship:

Kiitos Faidra järjestelyistä! Ja kannustuspuheestasi...Siinä on paljon hommaa, kun tällaisia juttuja järkkäillään isolle porukalle. :worship:
Uskaltaudun tapaamiseen nyt mukaan rohkeasti, vaikkakin keltanokkana. Ei kokemusta siis meetingeistä tai kilpailuista. Punttailu :whip: omaksi iloksi ja hyödyksi kuitenkin kiinnostaa ja haluaisin oppia jotain uutta...saada uusia ideoita. See you!

Oijoi... nyt tulee hyviä uutisia! Postimies kiikutti mulle juuri valtavan paketillisen Bahian vaatteita. Mallikappaleita ja ostettavia yksittäisiä vaatteita (viimeisiä kappaleita) on nyt monta kertaa enemmän kuin viimeksi (sillonhan tosin sovittelittekin mun omia vaatteitani). Varatkaahan mukaan siis käteistä jos haluatte päästä apajille, koska nämä menee sitten nopeimmille. Sanna on pistänyt noihin viimeisiin kappaleisiin kivat alennukset. Kerron miitissä sitten tästä jutusta lisää... koska voisin sanoa, että "eikä siinä vielä kaikki"! ;)

Tulis jo se lauantai! :)

kun miitti lähestyy niin alkaa koko ajan harmittamaan enemmän etten pääse mukaan. Haluaisin niin kovasti tutustua teihin mimmeihin nimimerkkien takaa kun täällä pakkiksella tulee vietettyä niin paljon aikaa. Ens kerralla olen sitten mukana vaikka olis mitä muuta ohjelmassa;)

Minä nyt ajattelinkin sitten junalla posottaa Tampereelle, onko kukaan muu menossa rautateitä pitkin? Tätä jänskättää koko miitti. Mutta mikä olisikaan parempi paikka menettää miittineitsyys kuin diiviidiitä katsellessa ja samanhenkisten mimmien kanssa tarinoidessa..? :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom