Mimmimiitti Tampereella: Kisaopastusta valkokankaalta - Julie Lohre&Pauline Nordin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Miitti pidetään siis tälläkin kertaa mun ja Pullan kotona ihan Tampereen keskustan liepeillä. Asumme Hämeenpuiston päässä kaupunkia, Keskustorilta tähän kävelee n. 10 minuutissa. Ilmoittelen kyllä lähempänä vielä tarkemmin. Voidaan myös nähdä jossain ja kävellä meille yhdessä, näin tehtiin viimeksikin.

Viimeksi meitä taisi olla jotain 22-24 tyttöä ja melkoisen ahdasta oli jo olohuoneessa. Kukaan ei kuitenkaan valittanut, joten ilmeisesti sopu sijaa antaa... ei siis tehdä tällekään miitille mitään maksimiosallistujamäärää, mikäli homma nyt ei ihan räjähdä käsistä. :)

Voi harmi! Mää en pääse silloin kun on on kaverin häät. Olisin niin kovaa halunnu tavata teitä pakkislaisia. Mutta joku toinen kerta sitten. Toivottavasti Faidra jaksat vielä järkätä näitä tai voihan joku muukin aikaansaava tehä asian hyväksi jotain:)

Kun päivämääräkin vaihtui sopivasti, niin mäkin tulen mielelläni mukaan kun tuli tällainen mahdollisuus! Ei todellakaan tekisi ainakaan pahaa, jos oppisi edes vähän poseeraamisesta. :)

Kiitokset munkin puolesta vielä Faidralle, kun jaksat tällaisia järkkäillä! Hauskaa siellä tulee varmasti olemaan, sen verran kivalta kuulosti aiempi miittikin!

Sopiihan tuo kuvaajallekin, mutta huomautan eräästä asiasta, jos pohjoisen suunnalta olette tulossa.
Nesteralli on samaisena viikonloppuna käynnissä, joten voipi olla ruuhka tai pari välillä.

Mutta kuvaushommelit suoritetaan, aiemmin sovitun mukaisesti.

Uusi päivääärä passaa mullekkin!! Oisko autolla lähtiöitä Oulusta päin? Kimppakyyti vois just ja just mahtua loppu loman budjettiin.... (työt alkaa ma 21/8) :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Neidin kanssa oli vähän puhetta kimppakyydistä. Mut ei ollut ollenkaan varma homma vielä.

Kolmeen pekkaan ei ois yhtään paha toi auto homma. Mun autolla ei voida mennä kun se vie enemmän bensaa kuin se juna mutta isältä vois saada Almeraa lainaan... Vai oisko teillä autoa tiedossa? Oltaisko siellä yötä? Onko kukaan lähdössä baariin :kippis1: illan päälle? Mitä vielä? :D

Kolmeen pekkaan ei ois yhtään paha toi auto homma. Mun autolla ei voida mennä kun se vie enemmän bensaa kuin se juna mutta isältä vois saada Almeraa lainaan... Vai oisko teillä autoa tiedossa? Oltaisko siellä yötä? Onko kukaan lähdössä baariin :kippis1: illan päälle? Mitä vielä? :D
No niin alkaahan se kyyti järjestymään :) Neiti meinasi että heidän autolla olisi menty, jos mies lähtee kuskaamaan. Mutta jos sitä Almeraa saa lainaa, niin sillähän me sit lähetään :) Yötä siellä varmaan pitäis olla. Viimeks olin Tampereen Omenahotellissa yötä, hyvä ja aika halpa paikka oli. Baariinkin vois tietty suunnata, jos fiilistä on :kippis1:

Joo, sitä pitää katsoa sitten lähempänä tarviiko isä itse autoa vai mitä. Vieläkö ois muita täältäpäin lähdössä? Ainahan ois parempi kun ois jonku oma "varma" auto tiedossa. :)

Nostetaanpas tää niin ei pääse unohtumaan :)

Nyt ehtis vielä muuten tilata toisenkin dvd:n. Olisko teillä mitään ideoita? Mulla tuli ekana mieleen, että voitais katsoa joku toinenkin opetus/dokumentti-video. Kelpaisko tyttösille Monica Brantin Fast Forward?

"This video is a classy and fun documentary style showcase of what I am up to these days. It has lots of personality, training tips, and some special guests included! About 75 mins. long!!"

725715_lg.jpg

Voisin samalla tilata tuon Monican kirjan, niin sitä pääsis selailemaan sitten miitissä. Tampereen tytöille voidaan järkätä myös kirjanlainauskierros jos haluatte lainata sitä ja tsekata Monican vinkit treeniin ja muuhun fitness-elämään. :)

Näillä näkymin rakennellaan TLP:n kanssa meille se pikkuruinen koti-studio ja täällä napsitaan sitten kuvia. Jos haluatte itsestänne fotoja, niin jokainen saa posetella kyllä hetken kameralle! :) Tämä on nyt niin loistava tilaisuus, että EI KANNATA MISSATA tätä!

millonkas tota kuvaus jne miittiä on suunniteltu? Jos mäkin vihdoin pääsisin miittiin mukaan. :)
Hulluna nyt odottelen lahdesta tuloksia. Jos sinne pääsen nii sitten kyllä helpottaa paljon tuota miitteihinki osallistumista :)

Sorry, tökkäsin äsken viestin vanhaan threadiin. :D Tästä löytyy kaikki tarvittava tieto!

Latest posts

Back
Ylös Bottom