Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Nähdään taas siinä alhaalla parkkiksella :)

En usko että venyttelyssä tulee hirveen kova hiki..

Mä voin keitellä kahvit taikka teet ja voin iskeä teille jotain pullaa pöytään jos haluatte :D

HEH!No en usko että pullaa tarvitset alkaa näiden tyttöjen takia paistamaan :lol2:.

Mäkin luotan nyt sun sanaan enkä ota suihkukamppeita mukaan. Toivotaan että en tee kamalaa virhettä :D !

Nähdään!

Jee, pian nähdään taas :haart: Kivaa, että uusiakin mimmejä uskaltautuu mitteihin :) Ketään ei luultavasti haittane, että otan omasta evästä mukaan entiseen malliin ihan siltä varalta, mikäli meneekin pitkäksi ja nälkä yllättää.

Nimimerkillä aina nälkä

Meinasin jo laittaa ekaan suihkupostiin että ei varmaan tarvii suihkua jos ei omaa exän tyylistä aineenvaihduntaa :lol2:
Jos iskee kauhea suihkun tarve,eikä ole kamppeita mukana,lupaan lainata suihkua,pyyhettä myös !

Ottakaa toki omat pöperöt mukaan,mikro tietenkin löytyy. Tarvittaessa voin kaivaa kaapeista vara-hätä-apu-ruokaa-kovaan-nälkään :)
Minttu iskeytyy mun luokse sitten kanssa myös.

Niin nähdään siinä alhaalla 11.45,ehditään maksamaan tunti sekä vaihtamaan vaatteet!!!

Meinasin jo laittaa ekaan suihkupostiin että ei varmaan tarvii suihkua jos ei omaa exän tyylistä aineenvaihduntaa :lol2:
Jos iskee kauhea suihkun tarve,eikä ole kamppeita mukana,lupaan lainata suihkua,pyyhettä myös !

Kiitos tästä!:hyper:

Mielenkiinnolla menen tälle tunnille, sillä kävin suht. säännöllisesti vielä syksyllä venyttelytunneilla eikä niissä tullut hiki (ainakaan jos en mennyt sinne salin jälkeen ;) )..

Mul on jo paikat ihan joikkelissa. Niin hyvä idea oikeesti mennä venyttelee. Vielä kun pääsis hierojalle....:kuola:

Piru vie, tänään tuntu kurkussa vähän flunssaselta. Täytyy toivoo, etten tuu kipeeks, ettei tarvi jättää miittiä väliin. Nyt lepoa ja rentoutumista vaan...

Kiitti kiitti!

Kiitos tytöt lauantaisesta! Ja Maaru ( toivottavasti menee oikeelle henkilölle), kiitos lainasta ja toivottavasti sait postia pankkitilille! :worship:

Mää tuossa mietin että minne mahtaa olla parhain kirjottaa, mutta tähän nyt samalla korjaan että nimimerkkini oli sittenkin sillä h:lla varustettu!:rolleyes: Eli kun ilmotatte mimmimiittiin osallistujille niistä yöpaikoista.:D

mää olen oikeesti niin noviisi vielä tän tänne kirjottelun kanssa, mitä kirjottaa minnekin, noin niinku esimerkkinä.. Lukeminen sentään vielä onnistuu! Lupaan parantaa tapani ja ilmotella ittestäni enemmän! Varsinki sen isomman miitin osalta..

niin että Halleluja & help me! Korjatkaa jos hölmöilen jotain aivan päätöntä vastaisuudessa :eek:

Hyvä vaan, kun tulit mukaan porukoihin. Aina se on kaikki uusi vähän kankeaa alussa. (Aivan kuin mun venyttely lauantaina...:D )
Nyt vaan joku ilta selaat läpi vaikkapa noi punttimimmien ohjelmat- ja mitä söit tänään -ketjut, niin pääset vähän jyvälle keskusteluista ja siitä, kuka on kukin. Vipiksi jos liittyy, pääsee katsomaan mm. punttimimmien kuvia ja treenipäiväkirjoja.
Palaillaan! :haart:

Ja sitä piti vielä hehkuttaa, että mä olen tosta kesämiitistä kyllä aivan innoissani! Siitä tulee takuulla tosi hauska kesäpäivä!! :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
:) Lauantaina oli mukavaa kaikki muu paitsi se sitruunan syönyt ohjaaja!! Mistä muistinkin että pitää laittaa sitä palautetta menemään.
Aika meni taas vaikka kuinka nopeasti,niinhän se aina kun viihtyy!!

Mä olen koittanut saada sitä naista kiinni,puhelimitse sekä maililla mutta ei ole tärpännyt :jahas:

Mietin että meidän pitää,varmuuden vuoksi,ottaa siihen rinnalle joku varavaihtoehto,vai kuinka??
ettei kaikki jää sen yhden paikan varaan.
Kun on se inhottavaa kun ei saa toista kiinni ja suunnitelmat kuitenkin pitäisi lyödä lukkoon!!

Nähdään taas pian uudestaan :D :haart: :haart:
vaikka seuraavaksi istutaan ihan vaan alas ja höpistään niitä näitä??!!

Jepsistä..lauantai oli kyllä taasen piristävä :)
Mä tossa hamottelin jo sitä kesäkutsua.
Ihme muidu kun ei vastaa...mites sitten se eka vaihtoehto mitä suuniteltiin. otetaanko se kakkosvaihtoehdoksi?

Toivottavasti se nainen pian vastailis...
Palaillaan!

Maaru: onko sulla mintun mailiosotetta? Jos on niin voisitko laittaa sen mun mailiin...thänks thänks!!

Nonniii

Tulipas tytöt tuosta mieleen kun päivittelitte ettei se nainen vastaa.. Niin jos mää mitenkään voin olla avuksi niin sanokaa vaan, järjestelen tän kaltaisia juttuja työkseni.:whip: Aina kyllä lupaan itselleni että en lupaa mitään enään ikinä:D mutta kyllä tää on jo sitte niin kivaa että voisin vaikka lupautuakin:rock: Niin että jos siinä paikan hommaamisessa on ongelmia niin kysykää vaan ja katson mitä voin tehdä! Toivotaan toivotaan että se täti vastaa tai alkaa läski tummumaan:evil: Niin siis viittaan vaan yhteen elisan mainokseen jos olette sattuneet näkemään... Eli siis vitsi vitsi, ei mikään päästään seonnut tätien hakkaaja:david:

-Lisbeth-

Viimeksi muokattu:
piti siis tossa äsken vähän sekoilla.. meidän "parempi" puolisko oli automaattisesti loggautunut sisään. uuh.. enskerralla parempi onni =D

*viisi minuuttia naurettuaan tota äsköstä hommaa*
Ajattelinkin tota, et Lisbeth vois käyttää suhteitaan. En viittiny miitissä mainita, kun ei aina tiedä, tykkääkö ihmiset käyttää ammattitaitoaan vapaa-aikana. (nimimerkki Kokemusta on)
Koskas muuten nähdään? :rock: Olisko se Kanhanin saunakutsu vielä voimassa? Se olis tosi hauska juttu, oikeen kunnon illanvietto ajan kanssa. :hyper: Mäkin mielelläni kutsuisin, mutta asustellaan väliaikaisesti miehen 29,5 neliön kämpässä. Vaikka mikäpäs siinä, voihan tännekin tulla, vaikka hävetä saan. Saunaa täältä ei tosin löydy.:jahas:

Nyt tää ei ymmärtänyt yhtään....et mitä se lisbethi oikein tekee työkseen....ihan pihalla!

Joo no toi saunasetti taitaa nyt hiukan venähtää kun täs tulee noi pääsiäiset, kisat ym. Palaan asiaan :)

Ps. Maaru: sain mintun jo kiinni :)

Nyt tää ei ymmärtänyt yhtään....et mitä se lisbethi oikein tekee työkseen....ihan pihalla!

Sama juttu, ei tämäkään ymmärtänyt mitään. :david:

Hei toivottavasti nyt se nainen jo pian vastaisi, nimittäin ne mimmimiitin suunnitelmat olisivat niiiin hyvät jos ne vain toteutuisivat!

Ps. Maaru: laitatko mulle muistissa ollessa sen ompelijan puh. nron ja mailiosotteen? :worship:

Laitoin äsken viestiä menemään taasen sille naiselle,toivottavasti ottaa yhteyttä :)

Oisko sulla Lisbeth ollut joku hyvä idea siihen päivään?
Tai jokin paikka tiedossa??
Suu puhtaaksi heti :D
vielä kun ei kuitenkaan olla lyöty mitään lukkoon,joten ideoita varmasti otetaan lisää vastaan?!

Mä laitan tavis sulle viestiä ja kanhan,hyvä että sait kiinni.
:)

Näkemistä voisi tosiaan taas harkita?????
Tosiaan isompi iltama onnistuu omalla kohdalla vasta toukokuussa..

Lisbeth järjestää työkseen kaikenlaisia tilaisuuksia yrityksille, joten juhlapaikat ja pitopalvelut on aika tuttuja ja mm. tarjousten pyytäminen rutiinia. Saa itse selittää tarkemmin. Sori, että oltiin niin salamyhkäisiä! :D
Mikähän sillä naisella on - onkohan se matkoilla tai jotain. Ei oo oikeen bisneshenkinen...:D Paikka vaikutti tosi buenolta:rock: , mut ihmeellistä on, kun näin kauan kestää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom