Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Niin siinä sitten kävi että kyseinen päivä paikassa on varattu :itku:
Se ois ollut ihan unelma juttu.
Mitäs nyt sitten...

Ehdotuksia?

Muistelisin muuten että tuossa puutorilla ois joku jutska kanssa,saman tyylinen kuin tuo mistä oltiin kiinnostuneita.

Tytöt ehdotuksia ehdotuksia??!!!

Lisbeth-olisitko sä halukas ottamaan pallon kätösiisi??

Ei oo ideoita.... sorry :(
Ihan paska homma!
Nyt Lisbeth vaan tehoäxöni päälle!!!!!!

Hellou, olisko neidin aika itse kertoa tekemisistäni.. Eli siis työssäni järjestän yrityksille erilaisia virkistys-, koulutus-, kokous- päiviä & juhlia ja kaikkea siltä väliltä, meidän omien koulutusten ja valmennusten lisäksi.. Mielelläni autan ja käytän suhteitani hyödyksi.
Mää vähän fundeeran ja olishan se sitten kiva tavata ja haukkua mun ideat! Ei vaiskaan.. Mutta kyselen niitä paikkoja nyt pikapuoliin ja palataan! onko mitään ideaa mikä on max. välimatka?! Se nyt varmaan rajoittaa aika paljon hinnan lisäksi! Mistraalilla on mun numero jos joku haluaa rimpauttaa tms.!!

TÄRKEÄÄ asiaa tuohon kesäkuun miittiin!
Olen nyt kyselly avuksenne muutamia paikkoja tästä Turun lähistöltä jotka olis vielä vapaana. En tiedä oletteko tehneet päätöksiä tuon toteuttamispaikan osalta, mutta nyt olisi sitten muutama vaihtoehto lisää! miten edetään? tavataanko vai ollaanko yhteyttä puhelimitse? Aika pian kannattais tehdä varauksia koska yritykset on aktiivisesti liikkeellä tähän aikaan,ainakin meillä töissä alkaa varaukset lähentelemään jo kesäkuuta.

En viitsis kaikkea tietoa tieten tähän kirjoittaa, joten onko ehdotuksia?

Mimmimiitin suunnittelua

Heipsan!

Nyt vasta tein päätökseni omasta mielestäni parhaimmasta paikkavaihtoehdoista, jotka Mistraalin lähettämä ja Lishbethin laatima ehdotus sisälsi.

Vaihtoehto nro 1 on ehdoton suosikki, ja olen sitä mieltä että joka tapauksessa kannattaisi ottaa keskustassa sijaitseva paikka.

Mitäs mieltä te muut olette? Pitäiskö joskus tässä tavata ihan taas näiden miittisuunnittelujen takia? Ehdotukseni on että kokoonnutaan taas vaikka mun luo kun tiedätte mihin tulla!:)

Puhuinkin torstaina luurissa Lissun kanssa,puoli tokkurassa :D

Vaikka kerroin muutamasta paikasta puhelimessa...kallistun itse ehdottomasti vaihtoehto ykköseen!!!!
Hinta ei päätä huimaa ja paikka on ihan loistava!!
Mun puolesta se voidaan laittaa varaukseen ja heittää kutsu menemään??!!

:)
ja tapaaminen Exän luona käy,vaikka en tiedä mihin tulla.
Koska nähdään???

Mites Ex olis tän viikon esim. sunnuntaina aamupäivällä/päivällä pieni miitti sun luona...Onko huono päivä?

Ja varatkaa vaan ihmeessä jos on joku hyvä mesta nyt olemassa ettei mee sivu suun!!!!!

Mites Ex olis tän viikon esim. sunnuntaina aamupäivällä/päivällä pieni miitti sun luona...Onko huono päivä?

Ja varatkaa vaan ihmeessä jos on joku hyvä mesta nyt olemassa ettei mee sivu suun!!!!!

Siis tarkoittanet kuitenki ens viikon sunnuntaita ;)? Mulle sopii kyllä! Iltapäivästä eteenpäin ajat sopivat kyllä. Kommentoikaapas muutkin, niin lyödään aika lukkoon!:)

Maarulle voin kyllä kertoa osotteen, jos et tule Mintun kanssa samaa matkaa. :)

juu..olinkin eilen jo päivän edellä...kun olin mielessäni siitynyt jo uudelle viikolle!!!! :)
Tarjoo ex jotain kellonaikaa. Onko 14 liian aikasin?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
juu..olinkin eilen jo päivän edellä...kun olin mielessäni siitynyt jo uudelle viikolle!!!! :)
Tarjoo ex jotain kellonaikaa. Onko 14 liian aikasin?

Itseasiassa saattaa olla :rolleyes: Klo 16 olisi parempi, mutta siitä voin vielä luistaa aiemmaksikin...

Heippa!
Myös mun mielestä vaihtoehto 1 olis jees - hinta-laatu- suhde vaikuttais loistavalta. :rock: Vaihtoehto 2 oli kans hyvä, mutta ehkä ekaan kesämiittiin lähtisin vähän hepposemmalla kalustolla, kun ei vielä tiedä, innostuuko porukka miitistä kuinka paljon.
Jos joku ei ole vielä saanut vaihtoehtoja, niin laita privana mulle sähköpostiosoite, niin täältä pesee.
Miitti sunnuntaina sopii näillä näkymin hyvin! Salipäivä se kyllä on, joten 14-18 välillä pitää ehtiä sinne. Klo 16 sopisi hyvin miitin ajankohdaksi mulle. :)

Hellurei!
Olen kans ehdottomasti mukana sunnuntaina ja mihin aikaan hyvänsä:)
1vaihtoehto niistä ehdottamistani paikoista on tosi kivan tuntuinen, sanokaa vaan jos olette sitä mieltä että sen voisi varata! Toki tais olla niin että siellä on A-oikeudet, mutta haittaneeko tuo? pyydän heiltä vielä juomahinnaston niin ollaan enemmän selvillä..

Toki tais olla niin että siellä on A-oikeudet, mutta haittaneeko tuo? pyydän heiltä vielä juomahinnaston niin ollaan enemmän selvillä..

No niin, pitihän siinä tietty jotain miinusta olla, vaikutti muuten liian hyvältä ollakseen totta. :jahas: Mut en mä nyt ainakaan niin sieni ole, etteikö toi mulle sopis. :D Mun puolestani ainakin voi varata. :kippis1:

Heippati :)
Mintulla on muuta ohjelmaa sunnuntaina,ei siis pääse paikalle. Itsestäni en ole vielä sata varma...meillä molemmilla alkaa toi aikataulu olla tiukan puoleinen jostain syystä ;)

Meidän molempien puolesta ykköspaikka voidaan laittaa varaukseen että saadaan homma lukkoon!!
Ja kutsu menemään.

Ps. meitä ei kiinnosta vaikka olisi b-oikeudet,me vedetään hyvin ansaitusti :kippis1: muutamat neuvoa antavat kylmät :kippis1:
vitsi vitsi,mikä osa hehehe :D

Hei vaan kaikki,
mietittiin tossa kanhanin kanssa pitäisikö yrittää etsiä uusi ajankohta, joka sopisi kaikille vaiko pysytäänkö tossa sunnuntaiplänissä vielä?

Hei vaan kaikki,
mietittiin tossa kanhanin kanssa pitäisikö yrittää etsiä uusi ajankohta, joka sopisi kaikille vaiko pysytäänkö tossa sunnuntaiplänissä vielä?

Hyvä kysymys! Tosiaan olisi varmaan järkevää, että kaikki pääsisi paikalle, mutta toisaalta olisi kiva kyllä nähdä teitä mun kannalta kätevällä tavalla, kun tulisitte mun luo. :D

Jos jaksatte, niin tulkaa ihmeessä käymään kaikki te jotka pääsette, maaru mukaan lukien. :) Otetaan sitten myöhemmin joku toinen päivä, jollon yritetään saada myös Minttu ja Maarukin mukaan! ;)

Sopii! :rock: Minä ja Lisbeth ollaan tulossa, joten nähdään vaan! Lisbeth tulee mun kanssa salille, niin voitais sen jälkeen tulla. Se klo 16 olisi siis meille hyvä. :)

Kiitos tytöt :haart: Ehdottomasti päivän piristys tämän päivän miitti. Mun puolesta voitaisiin järjestää useamminkin tälläisiä tapahtumia, jossa vain höpötetään puntista ja kaikesta muusta maan ja taivaan välistä. Ihanaa aina tavata samanhenkisiä ihmisiä. Nyt tämä tyttö kömpii hymyssä suin sänkyyn. Sain taas niin paljon puhtia lisää tätä lajia kohtaan. Siirrämmekö sen kesämiitti suunnittelun vasta kisojen jälkeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom