Mimmimiittiä Turussa!

No saman viikon sunnuntai, eli 11.3?Joskus klo 14-> ?

Saattaspa käydä meillekin. Ed. iltana tosin sellaset pippalot, että käy varmaan ihan kuntoilusta tuo mäkeily:D

Mä voin harkita osallistumista sillon sunnuntaina..
ainoa on se että jos ruokakippo vie voiton,:D ,pysyn sen ääressä visusti :lol2:

Nyt vaan täytyy toivoa että ilmat olisi vielä mäkeen sopivat.
Mutta luulisin että Hirvensalossa tosiaan tykit pistää lunta rinteeseen vielä sillon.

No mutta ei saatana...unohdin kokonaan...Mä meen SUPER TREENEIHIN sunnuntaina :(

Joten im out!

Asiasta poiketen... Pientä vinkkiä haluaisin teiltä turkulaisilta täälä päin olevista valmentajista. Mistä kannattaa lähteä hakemaan ja kyselemään? :)

No höh. Koska marttuuli, kanhan ja kenties Maarukin on poissa pelistä, voisi päivää sittenki pitää siirtää. Vai mitä mieltä olette?

elmu: Mulla ei ole ainuttakaan turkulaista valmentajaa tiedossa, mutta oletko sitä mieltä,että haluat juuri turkulaisen? Jos valmentajan nimittäin ei tarvitse olla ihan joka päivä nähtävissä (kärjistettynä), niin muistaakseni fitnessliiton sivuilta löytyy valmentajien yhteystietoja! Suuntaapa sinne! :)

17.3 käypi kyllä!Olisi kyllä kiva jos tämä saataisiin onnistumaan, mahdollisimman pian vieläpä! :)

Näillänäkymin ei mulla ainakaan oo esteitä :)
Eli 17.3. näyttäis sopivan

Asiasta poiketen... Pientä vinkkiä haluaisin teiltä turkulaisilta täälä päin olevista valmentajista. Mistä kannattaa lähteä hakemaan ja kyselemään? :)

Tosta valmentajahommasta tuli mieleen että ainakin Katajan Toni Gym2000 antaa käsittääkseni valmentajapalveluita.

Niin ja 17.3 on mun valmistujaiset eli joudun taas kerran missaamaan tapaamiset..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
17.3 näyttäisi sopivan myös tähän kalenteriin :)
sillon on tietenkin treenit yms kivat jutut mutta muuten ei ole mitään.
(kerrankin näin,heh)

Eli onko se sitten pulkkamäki?

17.3 näyttäisi sopivan myös tähän kalenteriin :)
sillon on tietenkin treenit yms kivat jutut mutta muuten ei ole mitään.
(kerrankin näin,heh)

Eli onko se sitten pulkkamäki?

Jos vaan lunta on :) mut pitäiskö tehä vara suunnitelma jos hirvensalossa kasvaa silloin ruohot mäessä???
Voisko sit vaiks mennä siihen viereen taas treenailee jos ei pulkkakelit suosi???

Meidän salille vai :)

Mitä jos tehtäis sellainen varasuunnitelma että jos mäessä ei ole lunta,mennään siihen meidän salin alapuolelle,energygymille,
venyttelytunnille koko konkka ronkka? (kertamaksu ois näköjään 7 euroa)
Siellä olisi tunti 12-12.45.
Sen jälkeen vois kahvitella tai jotain?

Tai sitten toinen suunnitelma vois olla se treeni porukassa.

Mitä jos tehtäis sellainen varasuunnitelma että jos mäessä ei ole lunta,mennään siihen meidän salin alapuolelle,energygymille,

Kaikki käy mulle :thumbs:

Tosiaan kun katsoo ulos, niin taitaa olla enemmän todennäköstä että lunta enää tuollon ei ole jäljellä kuin että päästään pulkkamäkeen...

Oi joi, venyttelytunti olisi kyllä tosi hyödyllinen! Perustreenikin esim. ilmaisella (päästäisiinköhän taas ilmaiseksi?) M-clubilla kävisi kanssa loistavasti. Eli sama juttu täällä, kaikki käy! :rock:

No höh..

Vaikka lunta olisikin vielä 17. päivä, niin se ei meille käy:itku:

Mennään sitten Saimisen kanssa vaikka lauantaina kahdestaan, jos saadaan aikaiseksi. Pitäisi ne pulkatkin käydä ostamassa, onhan niille varmaan jatkossa kuitenkin käyttöä..:rolleyes:

Yes mullekin käy 17.3. :rock:
Venyttely tunti kuulostaa hyvältä ja siihen päälle kuppi kuumaa tai jotain. Olen maailman laiskin venyttelijä, jollei joku käske. Kiva,kiva, että onnistuu...

M-clubille TUTUSTUMINEN on ilmaista,
sen jälkeen se on kertamaksu eli 4 euroa!!!!!
Eli m-clubi ei ole ILMAINEN.
(tämä tiedoksi siis) :) (eikä pahalla!!)

Mä kallistun siihen venyttelyyn.
Kävin tuossa lomalla ystävän vetämällä tunnilla ja olin aivan taivaassa ja myyty!!

Tarkistin energygymin sivuilta..
siellä mainitaan että ainakin 10 kerran lipukkeita voi maksaa liikuntaseteleillä.
Tässä vielä koko teksti;
"Turun Naisvoimistelijoiden jumppiin voi osallistua myös kertamaksulla. Kertamaksulla voi käydä missä tahansa TNV:n tunnilla. Kertamaksut vaihtelevat tuntikohtaisesti. Voimassaolevalla koko vuoden koulukortilla on oikeus osallistua Energymin tunneille ilman lisämaksua Low Season-aikoina, jolloin kouluilla ei ole tunteja (kesä, hiihto- ja joululoma). Joka kauden alussa ensimmäinen jumppaviikko on ilmainen tutustumisviikko, jolloin kertamaksuja ei peritä. Kertamaksut maksetaan tunnin ohjaajalle.
Uutuutena Energymissä on jumppaajien pyynnöstä 10 kerran Energym-lipukkeet aikuisille. Energymissä lipukkeet voi maksaa käteisellä, liikuntaseteleillä, pankki- tai luottokortilla. Kertamaksulla tai 10 kerran Energym-lipukkeille jumppaavat eivät ole TNV:n jäseniä."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom