Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Venyttely käy mainiosti! Nyt vaan täytyisi tietää, monelta tunti alkaa :)?

Mennään sitten porukalla kahvittelemaan sen jälkeen...

Nimimerkillä: Selkä ja takareidet jumissa tälläkin hetkellä :D

Mainitsin postissa missä ehdotin venyttelyä että tunti on 12-12.45.
:)

Niinpäs mainitsitkin! :lol2: Olen vieläkin ilmeisesti unessa kun en saa selvästä tekstistä selvää. :D Joka tapauksessa tuo aika käy kyllä mulle.

Unisilmä :D

Eli venyttelemään lähtee ainakin
Maaru
Ex
Kanhan
Marttuuli

Ja LISÄÄ TYTTÖJÄ ilmottautuu jookosta??
:)

Tarkistin energygymin sivuilta..
siellä mainitaan että ainakin 10 kerran lipukkeita voi maksaa liikuntaseteleillä.
Tässä vielä koko teksti;
"Turun Naisvoimistelijoiden jumppiin voi osallistua myös kertamaksulla. Kertamaksulla voi käydä missä tahansa TNV:n tunnilla. Kertamaksut vaihtelevat tuntikohtaisesti. Voimassaolevalla koko vuoden koulukortilla on oikeus osallistua Energymin tunneille ilman lisämaksua Low Season-aikoina, jolloin kouluilla ei ole tunteja (kesä, hiihto- ja joululoma). Joka kauden alussa ensimmäinen jumppaviikko on ilmainen tutustumisviikko, jolloin kertamaksuja ei peritä. Kertamaksut maksetaan tunnin ohjaajalle.
Uutuutena Energymissä on jumppaajien pyynnöstä 10 kerran Energym-lipukkeet aikuisille. Energymissä lipukkeet voi maksaa käteisellä, liikuntaseteleillä, pankki- tai luottokortilla. Kertamaksulla tai 10 kerran Energym-lipukkeille jumppaavat eivät ole TNV:n jäseniä."

Soitin sinne...tuntia ei tartte varata ja kertamaksut saa myös maksaa liikuntaseteleillä.

http://www.saunalahti.fi/tnv/etusivu.shtml

Tuolla on sit lisää aiheesta muille jos infoa kaipaa.

Tuli muuten mieleen että jossain vaiheessa voitais ehdotella "yhteismiittiä" Hesan tai Tampereen porukan kanssa...tai vaikka molempien..jotkut on varmaan käynytkin noissa muiden kaupunkien miiteissä?
Niin..että joko porukalla lähdettäisiin sinne päin taikka "kutsuttaisiin kylään" tänne :)

Aattelipa häikäilemättömästi käyttää tätä trediä off-topicin kera hyväkseni.:D

Eli ei ketään teistä turkulaisista mimmeistä olis kiinnostunut ostamaan Brasil Sulin
käyttämättömiä treenihousuja? Ovat tosi kivat, harmikseni vain kyseinen malli ei mulle oikeen
natsannut, ja palautusaikakin meni umpeen. Housut ovat muuten mustat, mutta vyötärökaitale
on valkoinen, ja sen alla kulkee teksti brasil sul.

Ja siksi tämä viesti tänne, että olis helppo Turun alueella heittää ne housut jonnekin, ja näin
välttyä turhilta postikuluilta.:) Pistä vaikka privaa jos kiinnostaa! Kuvankin voin toki räpsästä.

Tuli muuten mieleen että jossain vaiheessa voitais ehdotella "yhteismiittiä" Hesan tai Tampereen porukan kanssa...tai vaikka molempien..jotkut on varmaan käynytkin noissa muiden kaupunkien miiteissä?
Niin..että joko porukalla lähdettäisiin sinne päin taikka "kutsuttaisiin kylään" tänne :)

:rock: MIELETTÖMÄN HYVÄ IDEA! :rock:

Mähän olen käynyt Tampereella mimmimiitissä, ja sillon oli kyllä hauskaa. Tähän isompaan miittiin vain tarvitaan hyvä konsepti, että miitti kiinnostaisi mahdollisimman monia. Pitäisi varmaankin perustaa tänne mimmipuolelle uusi ketju, jota myös tamperelaiset/helsinkiläiset lukisivat! Näin toivottavasti syntyisi laajaa kiinnostusta ja hyviä ideoita toteutettavaksi.

Vielä kerran: Loistoidea!:rock:

:rock: MIELETTÖMÄN HYVÄ IDEA! :rock:

Mähän olen käynyt Tampereella mimmimiitissä, ja sillon oli kyllä hauskaa. Tähän isompaan miittiin vain tarvitaan hyvä konsepti, että miitti kiinnostaisi mahdollisimman monia. Pitäisi varmaankin perustaa tänne mimmipuolelle uusi ketju, jota myös tamperelaiset/helsinkiläiset lukisivat! Näin toivottavasti syntyisi laajaa kiinnostusta ja hyviä ideoita toteutettavaksi.

Vielä kerran: Loistoidea!:rock:

Komppaan Exää! Kesällähän vois joku viikonloppumiitti olla tosi jees...missäpäin tahansa :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hieno idea tuo iso miitti! :thumbs:
Aloin sitä miettiä, että jos te näätte vaivaa asian organisoimiseksi, niin musta kannattaisi vetää vähän kotiinpäin ja pitää miitti Turussa. Turkuhan on kesäkaupunki! Tulee sitten ken kykenee. Näytti tuolla miitin ketjussa menevän juttu heti kiistaksi kaupungista. Kirjottelen vaikka tän saman asian sitten vähän eri muodossa ja heittelen jotain ideoita.

Vastailin jo ison miittiin että josko me ideoitaisiin tämä juttu meidän seuraavassa näkemisessä,eli venyttelyn jälkeen sitten.

Pitäisikö meidän tehdä niin että venyttelyn jälkeen vetäydytään kahville mun katon alle ja pistetään ideat rullaamaan?
Siksi ehdotan mun luokse menemistä että voidaan olla ihan rauhassa :)

Vastailin jo ison miittiin että josko me ideoitaisiin tämä juttu meidän seuraavassa näkemisessä,eli venyttelyn jälkeen sitten.

Pitäisikö meidän tehdä niin että venyttelyn jälkeen vetäydytään kahville mun katon alle ja pistetään ideat rullaamaan?
Siksi ehdotan mun luokse menemistä että voidaan olla ihan rauhassa :)

Soppii!!!:)

Samat sanat!Lyödään viisaat (tai "viisaat") päämme yhteen!

No voi itku! Missaanko minä nyt kaikki miitit peräjälkeen :(
Tuo 17.3. olis muuten oikein sopiva päivä, mutta on jo sovittu meno miehen siskon kanssa tuolle päivälle. Tosin aikataulu sen suhteen on vielä auki, joten jospa ehtisin vaikka kahvittelemaan... Ohjattu venyttely tekisi kyllä hyvää tällekin mimmille, joten yritän vielä sumplia aikatauluja niin, että pääsisin tunnille mukaan. Jos en ehdi venyttelyyn, niin kenelle voisin laittaa sähköpostia ja kysellä tarkempaa kahvittelupaikkaa?

Hip hip...kohtahan se on jo lauantai :)
Nähdäänkö me siellä venyttelymestassa sisällä vai jossain ulkona kuten viimeks ennen kimppatreeniä? Me tullaan marttuulin kaa suoraan salilta sinne ja mietin tossa vaan että tuleekohan siellä hiki....et käviskö vast sen jälkeen siellä pesuilla vai jo omalla salilla?

Millasella aikataululla siirrytään maarulle jatkoille??

Nähdään taas siinä alhaalla parkkiksella :)

En usko että venyttelyssä tulee hirveen kova hiki..
mä en siis ole ajatellut varata isoja suihkukamppeita mukaan.

Siirrytään siitä tunnilta suoraan sitten mun luo.
Mä voin keitellä kahvit taikka teet ja voin iskeä teille jotain pullaa pöytään jos haluatte :D

Mäkin mietin tota "hikiasiaa", ja tulin siihen tulokseen, että suihkukamppeet jää kotiin.
Tuon mukanani muuten yhden mahtavan mukavan palstalla taustailleen punttimimmin, jos hän on flunssastaan ehtinyt toipua. :)

Näkyy! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom