Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainitsin postissa missä ehdotin venyttelyä että tunti on 12-12.45.
Tarkistin energygymin sivuilta..
siellä mainitaan että ainakin 10 kerran lipukkeita voi maksaa liikuntaseteleillä.
Tässä vielä koko teksti;
"Turun Naisvoimistelijoiden jumppiin voi osallistua myös kertamaksulla. Kertamaksulla voi käydä missä tahansa TNV:n tunnilla. Kertamaksut vaihtelevat tuntikohtaisesti. Voimassaolevalla koko vuoden koulukortilla on oikeus osallistua Energymin tunneille ilman lisämaksua Low Season-aikoina, jolloin kouluilla ei ole tunteja (kesä, hiihto- ja joululoma). Joka kauden alussa ensimmäinen jumppaviikko on ilmainen tutustumisviikko, jolloin kertamaksuja ei peritä. Kertamaksut maksetaan tunnin ohjaajalle.
Uutuutena Energymissä on jumppaajien pyynnöstä 10 kerran Energym-lipukkeet aikuisille. Energymissä lipukkeet voi maksaa käteisellä, liikuntaseteleillä, pankki- tai luottokortilla. Kertamaksulla tai 10 kerran Energym-lipukkeille jumppaavat eivät ole TNV:n jäseniä."
Tuli muuten mieleen että jossain vaiheessa voitais ehdotella "yhteismiittiä" Hesan tai Tampereen porukan kanssa...tai vaikka molempien..jotkut on varmaan käynytkin noissa muiden kaupunkien miiteissä?
Niin..että joko porukalla lähdettäisiin sinne päin taikka "kutsuttaisiin kylään" tänne
MIELETTÖMÄN HYVÄ IDEA!
Mähän olen käynyt Tampereella mimmimiitissä, ja sillon oli kyllä hauskaa. Tähän isompaan miittiin vain tarvitaan hyvä konsepti, että miitti kiinnostaisi mahdollisimman monia. Pitäisi varmaankin perustaa tänne mimmipuolelle uusi ketju, jota myös tamperelaiset/helsinkiläiset lukisivat! Näin toivottavasti syntyisi laajaa kiinnostusta ja hyviä ideoita toteutettavaksi.
Vielä kerran: Loistoidea!
Vastailin jo ison miittiin että josko me ideoitaisiin tämä juttu meidän seuraavassa näkemisessä,eli venyttelyn jälkeen sitten.
Pitäisikö meidän tehdä niin että venyttelyn jälkeen vetäydytään kahville mun katon alle ja pistetään ideat rullaamaan?
Siksi ehdotan mun luokse menemistä että voidaan olla ihan rauhassa