Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
6-päkki näkyy aika hyvin levossakin, serratuksesta kolme sormea kun tarpeeksi houkuttelee Vatsatreeni on aina ollut mun yksi suosikki ja tällä hetkellä teen vatsoja 3krt viikossa. Mun tekniikka on tehdä vatsoja tosi raivolla siihen pisteeseen että oikeen sattuu ja sitten vielä 5 toistoa päälle (psyykkaus on kaiken A ja O).
Tavoitteena olis löytää vielä pari serratus sormea lisää, jos mahdollista. Vinkit ovat tervetulleita!
Kerrotteko tietämättömälle, mitä ne sellaset serratus sormet on?
Upeat vatsat on ollu kaikilla teillä, jotka ootte kuvat postannu, wautsi! Mulla on itsellä kans toi treeni ihan hyvin purru, mutta alavatsassa on vieläkin sellaine pikkuinen kumpu, vaikka ylhäällä näkyy jo palatkin. Onko teillä vinkkejä, miten pääsen siitä vielä eroon?
Mun vatsalihakset on maailman alikehittyneimmät. Nyt oon päättänyt alkaa oikein tehokuurin niille, koska ne on selvästi jäljessä ja pahasti. En oo koskaan omistanut litteää vatsaa/minkään asteista päkkiä/edes minkään asteisia viivoja (paitsi jos istuessa tulleet punaiset läskiviivat lasketaan :D). Jospa joskus hamassa tulevaisuudessa.
Mulla kertyy kans kaikki läskit aina mahaan... Heti jenkkikset alkaa pullottaa jos hetkeksikään hellittää ruokavalion kanssa. Miks ne ei vois kertyä vaikka tisseihin tai jotain? :D
Kiitosta vaan kehuista:D! tosin vaikka vatsan alue onkin ok kuosissaan niin yläkroppa onkii sitte jälessä alakroppaan nähen..:(..työtä on paljon, mutta jostain se on alettava vääntämmään