Mimmien vatsalihakset

Onko ne vatsalihakset tehokkaita että pidetään jalat 90 asteen kulmassa ja siitä punnerretaan jalkoja kohti?
Miten liikkeestä sais tehokkaamman?

Minun on pakko laittaa tänne kaikille vinkki vatsalihastreeniin. Luin tossa hetki sitten uuden Muscle Fittnesin suomenkielisen version ja löysin sieltä oikean helmen vatsatreeniin. Nimittäin rutistukset jumppapallolla. Eli mennään ns. lankkuun jumppapallo jalkojen alle ja siitä sitten vedetään polvet kohti mahaa niin että takamus nousee kohti kattoa. Ihan loistava liike ja itse ainakin huomannut lievää kehitystä! SUOSITTELEN:rock:

Mitenkäs mimmeillä on kesää kohti vatsalihasten esille kaivaminen onnistunut? Nyt alkaa tuntua, että aika loppuu kesken, rantakausi lähestyy...

Näkyykö muilla verisuonet vatsasta? En ymmärrä miten ne vatsasta näkyy, siis ilman että olisi edes tehnyt rutistuksia, minusta todella rumat! On aina näkyneet, jostain syystä toisella puolella vielä vahvemmin näkyvät. Käsistäkään ei mielestäni näy niin rumasti. Yöks. Jospa sitä uskaltaisi laittaa kuvan. :nolo:

syke77
Jaaps...ei taida onnistuakaan oikeuksien puolesta tuon linkin laitto.

Hyvin kiitos. Vatsasta itse huomaan parhaiten, että rasvaa lähtee. Koko päkkiin on toki matkaa, mutta vielä on monta viikkoo to go!

VATSA3.jpg
Hiukka outo kuva, jotkut suodattimet päällä, mutta tästä lähdetään,hiljaa hyvä tulee. Alapaloja on kyllä vaikea saada selvästi esille, ehkä joku päivä. Mutta toisaalta, peiliin se on vaan katsottava,ei ole syyttäminen ketään muuta.

^No ei ole kyllä mitään hävettävää sullakaan :) Marjuscalla on kyllä aika unelmavatsa, mutta lähimmäksi mitä olen päässyt on about samanlainen kuin Sefallakin. Ja olin silloin tosi tyytyväinen. Nyt on hieman lipsunut, mutta eiköhän tuo kohta ole taas samanalainen. Hiton maha kun kaikki kertyy aina tuohon yhdelle tietylle alueelle siihen ja ympärille. Tulleepi jenkkakahvaa niin helposti, että ei kyllä koskaan sovi päästä pitemmäksi aikaa lipsumaan :D

Voi juma mitä vatsoja!

Mun vatsalihakset on maailman alikehittyneimmät. Nyt oon päättänyt alkaa oikein tehokuurin niille, koska ne on selvästi jäljessä ja pahasti. En oo koskaan omistanut litteää vatsaa/minkään asteista päkkiä/edes minkään asteisia viivoja (paitsi jos istuessa tulleet punaiset läskiviivat lasketaan :D). Jospa joskus hamassa tulevaisuudessa.

Mulla kertyy kans kaikki läskit aina mahaan... Heti jenkkikset alkaa pullottaa jos hetkeksikään hellittää ruokavalion kanssa. Miks ne ei vois kertyä vaikka tisseihin tai jotain? :D

Anttuliinu, I hear you :D Mä olen myös kateellisena katsellut näytä vatsoja täällä. Ihan sama homma mullakin, jos ruokavalio lipsuu, niin heti näkyy jenkkakahvoissa.. Mulla on ala-asteen jälkeen ollut aina jenkkakahvat. Nyt onneksi ovat enää vain orastavat, ehkä mullakin on joskus 10 vuoden päästä pieni päkki ;)

6-päkki näkyy aika hyvin levossakin, serratuksesta kolme sormea kun tarpeeksi houkuttelee :) Vatsatreeni on aina ollut mun yksi suosikki ja tällä hetkellä teen vatsoja 3krt viikossa. Mun tekniikka on tehdä vatsoja tosi raivolla siihen pisteeseen että oikeen sattuu ja sitten vielä 5 toistoa päälle (psyykkaus on kaiken A ja O).

Tavoitteena olis löytää vielä pari serratus sormea lisää, jos mahdollista. Vinkit ovat tervetulleita!

Kiitosta vaan kehuista:D! tosin vaikka vatsan alue onkin ok kuosissaan niin yläkroppa onkii sitte jälessä alakroppaan nähen..:(..työtä on paljon, mutta jostain se on alettava vääntämmään:puntti:

Varsinaisen vatsatreenin lisäksi maastaveto ja etukyykky ilman vyötä pitää keskikropan kondiksessa.

6-päkki näkyy aika hyvin levossakin, serratuksesta kolme sormea kun tarpeeksi houkuttelee :) Vatsatreeni on aina ollut mun yksi suosikki ja tällä hetkellä teen vatsoja 3krt viikossa. Mun tekniikka on tehdä vatsoja tosi raivolla siihen pisteeseen että oikeen sattuu ja sitten vielä 5 toistoa päälle (psyykkaus on kaiken A ja O).

Tavoitteena olis löytää vielä pari serratus sormea lisää, jos mahdollista. Vinkit ovat tervetulleita!

Kerrotteko tietämättömälle, mitä ne sellaset serratus sormet on?:nolo:
Upeat vatsat on ollu kaikilla teillä, jotka ootte kuvat postannu, wautsi! Mulla on itsellä kans toi treeni ihan hyvin purru, mutta alavatsassa on vieläkin sellaine pikkuinen kumpu, vaikka ylhäällä näkyy jo palatkin. Onko teillä vinkkejä, miten pääsen siitä vielä eroon?:puntti:

Kerrotteko tietämättömälle, mitä ne sellaset serratus sormet on?:nolo:
Upeat vatsat on ollu kaikilla teillä, jotka ootte kuvat postannu, wautsi! Mulla on itsellä kans toi treeni ihan hyvin purru, mutta alavatsassa on vieläkin sellaine pikkuinen kumpu, vaikka ylhäällä näkyy jo palatkin. Onko teillä vinkkejä, miten pääsen siitä vielä eroon?:puntti:

Kuvassa serratus:
Serratus_anterior.png

Mun vatsalihakset on maailman alikehittyneimmät. Nyt oon päättänyt alkaa oikein tehokuurin niille, koska ne on selvästi jäljessä ja pahasti. En oo koskaan omistanut litteää vatsaa/minkään asteista päkkiä/edes minkään asteisia viivoja (paitsi jos istuessa tulleet punaiset läskiviivat lasketaan :D). Jospa joskus hamassa tulevaisuudessa.

Mulla kertyy kans kaikki läskit aina mahaan... Heti jenkkikset alkaa pullottaa jos hetkeksikään hellittää ruokavalion kanssa. Miks ne ei vois kertyä vaikka tisseihin tai jotain? :D

Liityn tähän kerhoon! :D Uuden ruokavalion (paleo) myötä toivon rasvamäärän katoavan vatsan seudulta, mutta pitkä tie on vielä kuljettavana ennen kuin saan litteän vatsan saatika minkäänlaista packia. :jahas:

Ninuzka83 vaihtelee paljon..käyn salilla 3krt/vk ja aina lopuks treenaan vatsat. Pitoja jonkin verran, joskus voimapyörää käytän kotona ( salilla ei oo )..vartalon kiertoja levypainon kanssa, sit ihan salilla olevia vatsa laitteita käytän ( nimiä en muista/tiiä). Ja nyt uutena ihastuksena oon ruennu tekee semmosen venytys laudan päällä( vai mikä lie onkaa) vatsoja. En tiiä nimee enkä tiiä osaanko ees kuvailla miten ne vatsat teen, mutta mutta..meen siis istuu sen laudan päälle takakeno asentoon. Otan käsillä selän takanta laudasta kiinni, suoristan vartalon vaakasuoraksi siten, että perse on kiinni laudassa ja muu kroppa ilmassa. Sen jälkeen vedän jalat kippuraan ja nostan yläkroppaa jalkoja kohti vähän ku sikiö asentoon..kädet tukevasti laudassa kiinni..ja taas suoristan jne.

001-1.jpg

Lähtötilanne on hävyttömän säälittävä :D Noh, tästä ei ole matka kuin ylöspäin! Minäkin kuulisin mielelläni kokeilemisen arvokkaita treenivinkkejä vatsalihaksille. Jos edes ensi jouluna näkyisi jonkun sortin lihasta masussakin...

Minun napa näyttää muutes aika karulle tässä O_O Ainakin olen hyvä esimerkki siitä, että lävistysten tekeminen itse voi ihan oikeasti aiheuttaa ulkonäköhaittoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom