SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien vatsalihakset

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Millaisia liikkeitä muuten teette ja kuinka usein mitäkin? Millä siis kannattanee koittaa alkaa niitä lihaksia suurentaa? :)

Sattuu tuo irc-gallerian tyttö olla tuttu, hieman kateena kuolaan.. ;)

Itse olen nähnyt kyseisen ihmisen pari kertaa livenä, mutten ole koskaan jutellut hänen kanssaan tai muuta vastaavaa. Ajattelin ruveta kokoamaan hyviä vatsalihasliikkeitä, joilla lähtisi tavoittelemaan unelmien päkkiä :D.

Ihan pakko laittaa kuva, kun onnistuin leikkimään kameran, kuvakulman ja peilin avulla... :D Ehkä siellä jossain läskin alla sittenkin on jotain mitä kehittää tulevaisuudessa! :) Pahoittelen kuvan huonoa laatua, en omista muuta peiliä ja kylpyhuoneeni valaistus ei ole parhaasta päästä.

Ja tähän kameralla leikkimiseen motivoi onnistuneet aamutreenit! ;)
vatsa1.webp

Oma vatsa on jees. Rasvaa ei vatsan seuduilla ole juurikaan, joten erottuvuutta on jonkin verran. Haluisin kyllä kunnon sixpackin ja sen vuoksi oonkin treenannut lyhyitä sarjoja kovilla painoilla enemmän kuin ennen. Viime keväänä oli rasvaprossa noin 13, eli melko alhainen mutta palikoita ei hirveesti näkyny siltikään, mut ehkä ensi keväänä sit näkyy!

Itellä ei ainakaan meinaakkaan näkyä vatsalihakset kuin ihan ylivähän ylhäältä. Tuntuu olevan kauhean vaikeaa saada tuota pientä pömppistä pois, vaikka teen sitä "jalat ylös roikkuen" liikettä aika hyväisesti. Toisaalta ei tämä asia elämää kaada. On se jännä juttu kuinka joillakin vaan kroppa on sellainen, että palikat näkyy helpommin ja ei ole tuota pömppistä niin kovasti. Salilla huomasin tänään naisen, joka treenasi aivan himona vatsoja. Tuntui että ainoa liike oli vatsat, mitä hän teki. Pömppömahaa oli alavatsassa, mutta yläosa oli tiukka. Ei ole tapana kyyläillä, mutta tällä kertaa pisti silmään ja kyseisellä naisella oli vain urheilurintsikat, kun hän peilaili nenän edessä. Kai tällainen jostain syystä lohduttaa itseä, että ei tarvitse olla niin ankara ja yrittää jotain, mikä tuntuu välillä joka mahdottomalta (jos näin voi sanoa).

Kuulemma mulla jollain tavalla jotain näkyykin vaikken ite ole nähnyt (paitsi ylhäältä). Maha on muutenkin litteä, alapömppää mulla ei oikeestaan oo tuhdimmassakaan kunnossa ollut. Tuo alamaha on melko tavallinen naisilla kuitenkin. Näkyy lähes jokaisella joka salilla on, nyt kun oon tajunnut tsekata. Voi siis olla kohtuutyytyväinen. Jaja... Mun jenkkakahvat ei kai olekaan jenkkakahvat? Ne taitaakin olla lihakset. Mutta rumat sellaiset. :D

Mun niska kipeytyy vatsalihasten treenamisesta :D
No sä treenaat varmaan sitten niskaa, et vatsalihaksia. Opettele tekemään liikkeet niin, ettet jännitä sitä niskaa ja keskityt nimenomaan keskivartaloon. Kannattaa myös kokeilla erilaisia liikkeitä; se koulussa ammoisina aikoina opetettu nopea istumaannousu (ylös asti, kädet niskan takana) tosiaankin on niskalle aika rasittavaa hommaa..

Sattuu tuo irc-gallerian tyttö olla tuttu, hieman kateena kuolaan.. ;)

Tiedän myös että kyseinen tyttö on syömishäiriöinen ja sairaaloisen tarkka siitä mihin suuhunsa laittaa. En kyllä sillä kustannuksella haluaisi moisia vatsalihaksia. Mielummin syön sitä hyvää ja olen vähän löysä, kuin stressaan jokaista suupalaa ja olen ihan vitun kireässä kunnossa. Eihän toi ole enää terveellistäkään hormonitasojen kanssa. Ja kuvista päätellen, likka on ollut tuossa kunnossa vuosia.

Onko tuo irc-gallerian kuvan henkilö oikeasti tyttö? Näyttää pojalta (ei pahalla), mutta komeet on vatsat.

EvaCecilialla on tosi hyvät lähtökohdat - nyt ei kun heavyä treeniä vaan että palat kasvaa. Läskejä ei tarvii harmitella eikä niistä huolehtia.

Kyl se on tyttö. Mut kato se on lesbo :P

Tässä minun "vatsalihakset" kahden peräkkäisen raskauden jälkeen. Nyt viimeisemmästä synnytyksestä aikaa 10kk.

DSCN1143.webp

EDIT! Sori, tulikin aivan valtava kuva!

^ Tappaisin tuollaisesta vatsasta, oma vatsani repesi yhdestä raskaudesta niin pahasti ettei tarvinne haaveilla muusta kuin nahkapussista enää koskaan, paitsi jos menee veitsen alle.

^ Tappaisin tuollaisesta vatsasta, oma vatsani repesi yhdestä raskaudesta niin pahasti ettei tarvinne haaveilla muusta kuin nahkapussista enää koskaan, paitsi jos menee veitsen alle.

Kiitos <3

Tarkoitatko tuolla repeämisellä, että synnytit sektiolla vaiko hurjaa määrää raskausarpia? Minulla tuli raskausarpia vasta toisen raskauden aikana alavatsaan, mutta onneksi ovat niin vähäiset ja himmeät jo, että ei selkeästi näy. Ekassa raskaudessa ei vatsaan tullut mitään jälkeä vaikka lihoin yli 30kg.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
terve vaan " ipana "! nyt alko hiemasti hei ärsyttää...
Sinäpä näytät tietävän varsin huonosti tapauksen. syömishäiriöllä ei tollasta kroppaa oikestaan saa aikaseks, lihakset kun kutistuu niin ei o enää kunnon vastalihaksia. voin sanoo että hänellä on geenit kohdallaan, ja hänen kroppa pysyy kunnossa kyllä ilman mitään tarkkaa ruokavaliota.
Ehdottaisin vaan että pitäsit itsesi poissa komentoimasta henkilöä kenestä et tässä tapauksessa ainakaan tunnu tietävän paljoa, jos edes mitään!! keskity omaan treenaamiseen, eikä levitellä paskaa toisista!

terve vaan " ipana "! nyt alko hiemasti hei ärsyttää...
Sinäpä näytät tietävän varsin huonosti tapauksen. syömishäiriöllä ei tollasta kroppaa oikestaan saa aikaseks, lihakset kun kutistuu niin ei o enää kunnon vastalihaksia. voin sanoo että hänellä on geenit kohdallaan, ja hänen kroppa pysyy kunnossa kyllä ilman mitään tarkkaa ruokavaliota.
Ehdottaisin vaan että pitäsit itsesi poissa komentoimasta henkilöä kenestä et tässä tapauksessa ainakaan tunnu tietävän paljoa, jos edes mitään!! keskity omaan treenaamiseen, eikä levitellä paskaa toisista!

No voi että. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. NOT. Mutta jos rasvaprosentti on naisella noin matalalla 365 päivää vuodessa, niin kyllä se vähän sairasta on. Peace.

No voi että. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. NOT. Mutta jos rasvaprosentti on naisella noin matalalla 365 päivää vuodessa, niin kyllä se vähän sairasta on. Peace.

olet siis tietoinen naisten normaalitanson rasvaprsenteista, ja vissiin tietoinen hänenkin rasvoista? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom