SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien vatsalihakset

olet siis tietoinen naisten normaalitanson rasvaprsenteista, ja vissiin tietoinen hänenkin rasvoista? :D

No kyllähän se kuuluu ihan terveyden perustietoon mikä on naisten normaali rasvaprosentti. Jos olet yhtään siis aiheeseen tutustunut. Ja kyllä, se normaali prosentti pyörii jossain 18-25% tuntumassa. Kyseisellä tytöllä rasvat on sata varmasti alle 10%. En ihmettelisi, vaikka olis alle 5%. Se on sairasta se ja tiedän sen ihan vaan omasta henk.koht. kokemuksesta ja aiheeseen syventymisestä. Tarkoitus ei ollut loukata ystävääsi. Onhan se helvetin hyvännäköistä, mutta samalla ihan vitun sairasta. Tyttö on ollut tuossa kunnossa vuosia. Ei hyvä ei.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nyt kyllä heittelet sellaisia arvauksia kehiin että huh huh. Arvioitko tosissasi ihmisten rasva% pelkkien kuvien perusteella?

Kyllä säkin varmaan osaisit jos selkeesti tietäisit asiasta jotain :) perehdyppä vähän. Kato vaikka googlesta.

Kyllä säkin varmaan osaisit jos selkeesti tietäisit asiasta jotain :)

puhutaan nyt mun kaverista,ja tiiän hänen rasvaprosentin ja se ei ole lähelläkään sun väittämiä lukuja, hänella vaan lihaksisto niin hyvä että erottuu jopa pienen rasvankin läpi, kuitenkin sm-tason urheilija kyseessä.

Ihanko itse mittasit? No jos näin on, niin i rest my case. Voihan olla että hän on saanut massaa ja hyvä niin, mutta nyt puhuttiin tuosta kuvasta mikä täällä sivustolla on ollut levityksessä.

Kiitos <3

Tarkoitatko tuolla repeämisellä, että synnytit sektiolla vaiko hurjaa määrää raskausarpia? Minulla tuli raskausarpia vasta toisen raskauden aikana alavatsaan, mutta onneksi ovat niin vähäiset ja himmeät jo, että ei selkeästi näy. Ekassa raskaudessa ei vatsaan tullut mitään jälkeä vaikka lihoin yli 30kg.

No itse asiassa sekä että :D. Raskausarpia on melkein kylkiluihin asti joka puolella, eikä tuo sektioarpikaan varmasti edistä nahan palautumista. Lihoin myös hurjasti ja vaikka nykyäänkin läskiä on enemmän kuin tarpeeksi niin tilanne on jo nyt nahkapussimainen. Eipä siinä, sitten kun saan itseni kovaan kuntoon niin palkinnoksi saatan hyvinkin käydä kiristyttämässä ylimääräisen nahan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Enpä ole paljon pakkikselle kirjoitellut, mutta pakko laittaa oma kokemus tänne. Yhden lapsen olen pyöräyttänyt ja olen ollut raskausaikana n. 27kg tuhdimmassa kunnossa kuin nyt. Takana pari vuotta huvikseen treenaamista ja hyötyliikuntaa (jos pyöräily 30km päivässä voi siksi enää kutsua :D ). Entisenä luistelijana keskivartalon tukea harjoiteltiin jatkuvasti ja olen siitä yrittäny painavimmillanikin pitää huolen. Viimeiset puoli vuotta olen aloittanut taas salitreenit 2-3krt viikossa, ja lisäksi aerobista pari kertaa viikossa. Itse vatsalihaksia suoraan treenaan erittäin vähän, mutta treenini koostuu melko kokonaisvaltaisista liikkeistä, joissa keskivartalo on mukana hyvin. Lisäksi löysin uuden rakkauden: TRX, jolla keskivartalon saa entistä paremmin mukaan treeniin! Tässä kuva (huono, ja tyhmästi varjot..) mitä olen tällä yhdistelmällä saanut aikaiseksi, keskittymättä suoranaisesti vatsalihasten treenaamiseen.

http://i11.aijaa.com/b/00966/9217489.jpg

Enpä ole paljon pakkikselle kirjoitellut, mutta pakko laittaa oma kokemus tänne. Yhden lapsen olen pyöräyttänyt ja olen ollut raskausaikana n. 27kg tuhdimmassa kunnossa kuin nyt. Takana pari vuotta huvikseen treenaamista ja hyötyliikuntaa (jos pyöräily 30km päivässä voi siksi enää kutsua :D ). Entisenä luistelijana keskivartalon tukea harjoiteltiin jatkuvasti ja olen siitä yrittäny painavimmillanikin pitää huolen. Viimeiset puoli vuotta olen aloittanut taas salitreenit 2-3krt viikossa, ja lisäksi aerobista pari kertaa viikossa. Itse vatsalihaksia suoraan treenaan erittäin vähän, mutta treenini koostuu melko kokonaisvaltaisista liikkeistä, joissa keskivartalo on mukana hyvin. Lisäksi löysin uuden rakkauden: TRX, jolla keskivartalon saa entistä paremmin mukaan treeniin! Tässä kuva (huono, ja tyhmästi varjot..) mitä olen tällä yhdistelmällä saanut aikaiseksi, keskittymättä suoranaisesti vatsalihasten treenaamiseen.

http://i11.aijaa.com/b/00966/9217489.jpg

Vau! Lapsen jälkeen tuollaisessa tikissä, tosi hieno saavutus :) Mulla ei ole lapsia (hullun värkki se olis jos seitsemäntoistavuotiaana tempaisisin ja synnyttäisin, äiti varmaan rakastais mua :hyper: ), mutta eipä ole kyllä tuollaista vatsaakaan. Siis törkeen hyvät lihakset!

^^ Mun mielestä tuo nainen on "onnekas" kun vatsapalat näkyy noin hyvin, vaikka mun mielestä rasvaprosentti ei sinänsä ole mikään kovin matala (jos katsoo esim. käsiä ja jalkoja), eikä hänellä mitkään kovin suuret lihaksetkaan ole. Tosi vaikea sanoa prossasta sinänsä, mutta selvää on, että hoikka ja hyväkroppainen ihminen.

Kutakuinkin kun olin 16 % rasvoissa, vatsat näky noin selvästi. Tosin olkapäissä näky säikeet yms... Mutta veikkaisin, että jossain siellä mennään, ehkä n. 17 %. Tämä on vahvasti ruumiinrakenne-asia, siksi vaikea arvioida.

Tämä saattaa olla äärimmäisen typerä kysymys....mutta kysympä sillti. :D

Osaako joku sanoa, että minkäköhänlainen rasvaprosentti noin suunnilleen saattaa kuvan tytöllä olla?

http://fitnesschicks.tumblr.com/post/14540418960

Mulla on kaikilta osin hyvin identtinen vartalo ja rasvaprosentti 17-19 ylävartalomittarilla arvioituna. Tuo ei oikeasti vaadi mitään ihmeellistä, peruskuntoilua ja pääosin siistin ruokavalion.

Nuo ylävartalomittarit näyttää urheilevalle ihan liian isoja lukuja. Mulle tuli melkein 20% silloin kuin oli oikeasti 12% kisadieetin aikana.
Mun mielestä alle 15% mutta en tiedä paljonko, kun ei niin tarkasti näy muu kuin vatsa.

No pitäähän tähän arvaukseen osallistua :D
En tiiä miten hyvin ja tarkasti Tanitaan voi luottaa, mut itse mittasin sillä ja siihen verrattuna sekä muutenki silmämääräisesti arvioituna kyl toi lähempänä 20% on.. ehkä alimmillaan 17%. Sen verran kuitenki on pehmeää lihasten päällä, vaikka kuitenkin suht timmissä kunnossa onkin. Paha näitä toisaalta on mennä arvioimaan yhden kuvan perusteella..

Mä lähtisin arvailemaan että n. 20%. Onhan tuossa kuitenkin kainaloiden seuduilla+sisäreisissä rasvaa eikä päkki näy ihan kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom