Mimmien treenipainot

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla itse samaa vaivaa...:( aikoinaan olin jo leikkaus jonossa mut päätin kuntouttaa... Oletko kokeillu kyykätä polvitukien kanssa? Mulla auttaa! :)
Pitkästä aikaa tuli eilen tehtyä syväkyykkyjä tanko niskassa: 5x 30kg, 5x 35kg, 5x 40kg, 2x3 45kg. Tähän asti menee tekniikka ihan ok mutta enemmän kun laittaa painoa niin alkaa polvet kolkkaamaan yhteen, eikä toi oikean jalan polvikaan tykkää isommista painoista (nivelessä siis jotain häikkää). Bulgarialaisessa split-kyykyssä 2x8 16kg:n painolla oli ihan täyttä tuskaa.

Ei ole tullut hommattua polvitukia. Voishan sitä vaikka kokeilla onko sellasesta apua-kiitti vinkistä. Oon miettinyt onko toi polvikipu henkistä vai ihan oikeeta kun normielämässä-alle 40kg:n painoilla-reiden ojennukset -koukistukset laitteilla tai hack-kyykky tangolla ei aiheuta mitään kipua. Sen oon huomannut, että jos huonosti lämmittelee niin pahemmin kipuilee kyykätessä tai prässiä tehdessä.

Vajaan kolmen kuukauden tulokset: penkki sama (ehkä 55kg tulis hyvänä päivänä), kyykky 85kg ja mave 110kg. Vedossa 115kg tulee ihan näillä näppäimillä ja kyykyssä ei 90kg oo kaukana. Pituus ja paino tällä hetkellä 170/70, vähän tarttis saada pois niin voisi kisoissa mitellä naisten kanssa jotka on ees vähän lähempänä tätä omaa nykykondista. Jos sitä satasen kyykyn vuoden loppuun mennessä sais...

Tällä hetkellä, kaksi ja puoli viikkoa ennen GPA worldsejä penkki 3x3x50kg ja pysäytyksellä kevyt 50kg. Arvioisin, että se 55kg tulee kisoissa melko varmasti. Kyykyssä otettu maksimikolmonen eli 3x90kg, satanen siis enemmän kuin todennäkönen joulukuussa :thumb: Vedon maksimikolmonen 110kg, tavoitteena kisoissa 125-130kg.

Tsemiä loppu rutistukseen! :puntti: :hyvä:
Tällä hetkellä, kaksi ja puoli viikkoa ennen GPA worldsejä penkki 3x3x50kg ja pysäytyksellä kevyt 50kg. Arvioisin, että se 55kg tulee kisoissa melko varmasti. Kyykyssä otettu maksimikolmonen eli 3x90kg, satanen siis enemmän kuin todennäkönen joulukuussa :thumb: Vedon maksimikolmonen 110kg, tavoitteena kisoissa 125-130kg.

Penkkiä tehty taas pitkästä aikaa ja nyt menee 3 x 6 x 60 kg. Olen iloinen! :) Onneks treeneissä on nykyään tärkeämpiäkin tavoitteita kuin vain penkki- tai muut painot.

Katohan, en ollu kirjannu tätä muualle kun tänne, mutta tää tosiaan tasapenkki ja vinopenkin sarjapainona tällä hetkellä tuo 60 kg ( x 8) eli uskon normipenkin olevan isommalla vastuksella varustettu. Hitaasti mutta varmasti ylöspäin!

mä vaan aina masennun ku tänne pöllähdän. :/
no, maastavedossa(sumo) 75,5kg meni x5.
penkki hinkkaa vielä siellä 34,5kg x 5-6.
-- teen neljä sarjaa tällä hetkellä ja noilla mennään.
pystypunnerrus vauhdilla 31kgx5 ja pari sarjaa jaksoin ja 3. 30kgx5.
mäh. eiku lisää rautaa koneeseen sit vaan. reilun viikon päästä alan ottamaan 3 toiston sarjoja; katotaan lähteekö tyttö lämpeemään.
mut eipä mulla voimakisat ookkan mielessä; kunhan pääsen salille ja saan voitettua itseni sekä läskini. ;)

Mahataudin ja kuumeilun jälkeen eilen mave päivä...
mave 3x4x90kg
sjmv 3x4x80kg
Puristusvoima ihan hukassa sairastelun jäljiltä joten vetoremmit oli mukana reenissä.... :face:

Mun mielestä jokainen joka saa itsensä salille on voittaja! :dance: Tärkeintä on tekeminen, ei numerot! Ja hienostihan sulle menee!!! Itsekin teen penkissä sarjaa nyt 42,5kg-45kg ja se on mulle suuri juttu! :D
mä vaan aina masennun ku tänne pöllähdän. :/
no, maastavedossa(sumo) 75,5kg meni x5.
penkki hinkkaa vielä siellä 34,5kg x 5-6.
-- teen neljä sarjaa tällä hetkellä ja noilla mennään.
pystypunnerrus vauhdilla 31kgx5 ja pari sarjaa jaksoin ja 3. 30kgx5.
mäh. eiku lisää rautaa koneeseen sit vaan. reilun viikon päästä alan ottamaan 3 toiston sarjoja; katotaan lähteekö tyttö lämpeemään.
mut eipä mulla voimakisat ookkan mielessä; kunhan pääsen salille ja saan voitettua itseni sekä läskini. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muihin ei kannattaisi kamalasti omia tuloksia verrata, itse koitan sitä tässä harjoitella ja pitää mielessä...

Pistetään nyt ylös jotain..
Penkki on kulkenut nyt kivasti, seuraavassa reenissä pitäsi mennä 50kg rikki, viimeksi tuli nimittäin 47,5x6, oon kyllä ylpeä itestäni :)
Mavessa tuli viimeksi 90x3, räkkivedossa 120x4 on tullut, mutta 125 ei noussut vielä.
Kyykky kulkee pahasti jäljessä, tekniikka ei pelaa vielä kunnolla, suht syviä oon saanu tehtyä 55 kg:lla, smithissä 70 kg ja prässissä on parhaillaan ollut 210 kg. Eli jaloissa on voimaa jollakin lailla, tekniikka/liikkuvuus rajoittaa kehittymistä kyykyssä.

hauiskääntö tangolla 11,2kg 10-9-8
hauiskääntö kp 4,6kg 12-12-10
pystypunnerrus 13,4kg 7-7-7 ja 11,2kg 12-12-10
mave 25kg 13-13-13
kyykky 20,2kg 12-12-11
askelkyykky 18,2kg 16-16-16

Johan on parannuksia tullut parissa kuukaudessa enemmän kuin viidessä kuukaudessa. Tosin olen salilla käynyt nyt sen kaksi kuukautta, niin se vaikuttaa kyllä suuresti asiaan!

hauiskääntö tangolla 15kg 12-10-9
hauiskääntö kp 8kg 12-11-0
pystypunnerrus t 17,5kg 8-7-7
sjmv 45kg 9-8-8
takakyykky 30kg 10-11-11

Jalkojen kanssa ollut hieman ongelmia, joten joutunut lähteen nyt 25kg tangolla tekeen kyykkyjä. Sattuu tonne sisäreisi/nivusten alueelle jonkun verran aina tossa kun nousee ylös, tai no nyt se on vähentynyt se kipu kun juurikin tehnyt kevyemmillä ja venytellyt tuota aluetta paljon. Ja tekniikkaa on joutunut myös hiomaan aika paljon. Mulla kun on pitkä toi reisiluu, ja viikko sitten opettelin tekeen, että se tanko on tossa alempana, siis kun mulla on aina ollut tuossa ihan niskassa se niin nyt sitten olen alkanut pitään sitä tuossa alempana ja johan huomas että paremmin menee kun se painokin keskittyy nyt parempaan kohtaan. :)

Zone-sarja -42%
Hahaa, penkki kulkee edelleen, eilen sain viimein tehtyä 50kg kakkosen! Tätä on tahkottu ja odotettu, oman painon nostaminen penkistä lähestyy mukavasti :dance:

Mä olen taas innostunut uudelleen aktiivisesta salilla käymisesta, taukoa, tai oikeastaan hyvin epäsäännöllistä räpeltämistä on ollut viimeiset 1,5 vuotta ainakin.
Nyt tavoitteena olisi oma paino n.65kg penkistä vuoden päästä ja sama kyykkyyn.
Tällä hetkellä sarjapaino penkissä jossain 30-35 kieppeillä, muutaman viikon treeniin paluun jälkeen, eli odotan suht vilkasta kehitystä tonne keväälle, ennen kuin täytyy tosissaan alkaa tehdä taas töitä että kehitys jatkuu nousujohtoisena.

Jalat noin muuten on ihan kuosissa, ja prässissä mennään piriformisongelmien selätettyäni jälleen 130kg sarjapainossa. Edellämainitun vuoksi kyykkyä en ole vielä tehnyt, koska liikkuvuus on tosi nihkeää oikeassa takareidessä.

Tein viime treenin maanantaina, ylätalja 35kg, samoin alatalja. Vasta totutan taas hermotusta ja teen 10-15 toistoa, 4-5 sarjaa. Voimatreenin aika olkoon vasta alkuvuodesta kun kroppaa pääsee treenin makuun taas, eikä palautuminen ole yhtä kivuliaan hidasta. Lihakset ihan shokissa tällä hetkellä. Pystypunnerrus 11,5kg käsipainoilla eli 23kg, haukkarit 9kg käsipainot. Ja harjottelen voimapyörän käyttämistä ja lähes joka reenin päätteeksi sillä rullailen.
Leukoja saan hyvänä päivänä kaksi :D

Edellä mainitun ongelman vuoksi mavetin hurjaa 40kg viime viikolla! Heheh :D Sepä oli varsinaista huvitusta itsellekin.
Kroppa on tällä hetkellä niin epäsopusuhdassa kuin olla ja voi, yläkroppa toimii miten toimii, mutta alaselkä, perä ja takareidet ihan juntturaa.

Huhheijaa ja suunta ylöspäin :) Avaudutaan sitten ens vuoden puolella jos on jotain avauduttavaa kehityksen suunnasta, hiljaa hyvää tulee ja maltti on valttia, vai miten se oli.

Kroppa on tällä hetkellä niin epäsopusuhdassa kuin olla ja voi, yläkroppa toimii miten toimii, mutta alaselkä, perä ja takareidet ihan juntturaa.
Sulla on kyllä todella kovassa kunnossa nuo olkapäät suhteessa muuhun :rock: Se on sinänsä hyvä koska yleensä ne on se heikko lenkki rinnan kanssa naisilla. Ne on kuitenkin ne "ulkonäkö"-lihakset (siis olkapäät) jotka tekee habitukseen sen että käy salilla ;) Tsemppiä treeneihin ja yritähän olla todella todella ahkera venyttely- ja palautumishommissa.

No joo, toi on hyvin totta.
Hyvillä mielin meni taas jalkapäivä tänään ja viime reenin painot tuntui pajon kevyemmiltä tänään. Kyykkäsinkin pyöräilyn jälkeistä lämmittelyä, smithissä tosin! eka kertaa varmaan yli vuoteen. Iskin vain 20kg painoa ja hidasta venyttävää menoa syvälle, mikä siivittikin prässiin vauhtia ja tein 8-12 toiston sarjoja 100kg, 120kg, 140kg, 120kg ja 100kg. Kelkan painoa en tohon mukaan laskenut kun en sitä tiedä?!
Ainakin liikkuvuutta yritän parantaa tekemällä isompien liikeiden jälkeen loppuhapotukseksi penkillenousuja jalan noustessa koukkuun ylös 90 asteen kulmaan, askelkyykkyjä steppilaudalla siten että yksi sarja etujalka laudalla, toinen setti takajalka laudalla. Loppuun niin paljon syväkyykkyä ilman painoja kunnes jalat pettää alta.

Ainakin itse huomaan että noilla saan peffaan, lonkankoukistajiin ja reisiin erilailla venytystä ja liikkuvuuttakin, mikä on hyvä asia ja varmasti hyödyksi, jos pääsisi sitä oikeaakin kyykkyä muutaman vko päästä taas nitkuttamaan.

Kiitos tsempeistä,kovaa duunia kohti sopusuhtasempia painoja koko kroppaa ajatellen -------> :)

Onneksi palkkari ja vitskupuoli on tottumuksen puolesta kunnossa, kuhan nyt vaan motivoin itseni tohon kunnon venyttelyynkin, sehän se on kaikkein tylsintä, mutta isossa roolissa kehitystä ja kropan kestoa ajatellen.

mä olen nyt n.6kk käynyt salilla, sitä ennen pelkkää nyrkkeilyä ja perus lihaskuntotreeniä+ fyysisesti erittäin raskas työ. pituutta on 169cm ja painoa 63kg

käsipainot: 17-20kg
penkistä nousee 60kg(*5), taisi kesällä mennä 65 josain vaiheessa, mut tota ei ole kauheesti tullut treenattua(tavoite olis 90kg :D )
mave 70kg(tällä teen sarjaa, enkä ole koittanu painavempaa, toki vois...)
kyykýt menee polvien kunnosta riippuen 30-50kg
leukoja menee 12
mave nousi tasan 100 kiloon(5 toistoa) ja penkki 70 kiloon(2 toistoa)... Mun mielestä ihan jees saavutus :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom