Hienoa eowyn! :hyvä:
Mitkä kisat muuten edessä?
Mitkä kisat muuten edessä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkästä aikaa tuli eilen tehtyä syväkyykkyjä tanko niskassa: 5x 30kg, 5x 35kg, 5x 40kg, 2x3 45kg. Tähän asti menee tekniikka ihan ok mutta enemmän kun laittaa painoa niin alkaa polvet kolkkaamaan yhteen, eikä toi oikean jalan polvikaan tykkää isommista painoista (nivelessä siis jotain häikkää). Bulgarialaisessa split-kyykyssä 2x8 16kg:n painolla oli ihan täyttä tuskaa.
Vajaan kolmen kuukauden tulokset: penkki sama (ehkä 55kg tulis hyvänä päivänä), kyykky 85kg ja mave 110kg. Vedossa 115kg tulee ihan näillä näppäimillä ja kyykyssä ei 90kg oo kaukana. Pituus ja paino tällä hetkellä 170/70, vähän tarttis saada pois niin voisi kisoissa mitellä naisten kanssa jotka on ees vähän lähempänä tätä omaa nykykondista. Jos sitä satasen kyykyn vuoden loppuun mennessä sais...
Tällä hetkellä, kaksi ja puoli viikkoa ennen GPA worldsejä penkki 3x3x50kg ja pysäytyksellä kevyt 50kg. Arvioisin, että se 55kg tulee kisoissa melko varmasti. Kyykyssä otettu maksimikolmonen eli 3x90kg, satanen siis enemmän kuin todennäkönen joulukuussa :thumb: Vedon maksimikolmonen 110kg, tavoitteena kisoissa 125-130kg.
Penkkiä tehty taas pitkästä aikaa ja nyt menee 3 x 6 x 60 kg. Olen iloinen! Onneks treeneissä on nykyään tärkeämpiäkin tavoitteita kuin vain penkki- tai muut painot.
mä vaan aina masennun ku tänne pöllähdän. :/
no, maastavedossa(sumo) 75,5kg meni x5.
penkki hinkkaa vielä siellä 34,5kg x 5-6.
-- teen neljä sarjaa tällä hetkellä ja noilla mennään.
pystypunnerrus vauhdilla 31kgx5 ja pari sarjaa jaksoin ja 3. 30kgx5.
mäh. eiku lisää rautaa koneeseen sit vaan. reilun viikon päästä alan ottamaan 3 toiston sarjoja; katotaan lähteekö tyttö lämpeemään.
mut eipä mulla voimakisat ookkan mielessä; kunhan pääsen salille ja saan voitettua itseni sekä läskini. ;)
Mun mielestä jokainen joka saa itsensä salille on voittaja! :dance: Tärkeintä on tekeminen, ei numerot! Ja hienostihan sulle menee!!! Itsekin teen penkissä sarjaa nyt 42,5kg-45kg ja se on mulle suuri juttu! :D
hauiskääntö tangolla 11,2kg 10-9-8
hauiskääntö kp 4,6kg 12-12-10
pystypunnerrus 13,4kg 7-7-7 ja 11,2kg 12-12-10
mave 25kg 13-13-13
kyykky 20,2kg 12-12-11
askelkyykky 18,2kg 16-16-16
Tiituliini : GPAn MMkisat :D
Sulla on kyllä todella kovassa kunnossa nuo olkapäät suhteessa muuhun Se on sinänsä hyvä koska yleensä ne on se heikko lenkki rinnan kanssa naisilla. Ne on kuitenkin ne "ulkonäkö"-lihakset (siis olkapäät) jotka tekee habitukseen sen että käy salilla ;) Tsemppiä treeneihin ja yritähän olla todella todella ahkera venyttely- ja palautumishommissa.Kroppa on tällä hetkellä niin epäsopusuhdassa kuin olla ja voi, yläkroppa toimii miten toimii, mutta alaselkä, perä ja takareidet ihan juntturaa.
mave nousi tasan 100 kiloon(5 toistoa) ja penkki 70 kiloon(2 toistoa)... Mun mielestä ihan jees saavutusmä olen nyt n.6kk käynyt salilla, sitä ennen pelkkää nyrkkeilyä ja perus lihaskuntotreeniä+ fyysisesti erittäin raskas työ. pituutta on 169cm ja painoa 63kg
käsipainot: 17-20kg
penkistä nousee 60kg(*5), taisi kesällä mennä 65 josain vaiheessa, mut tota ei ole kauheesti tullut treenattua(tavoite olis 90kg :D )
mave 70kg(tällä teen sarjaa, enkä ole koittanu painavempaa, toki vois...)
kyykýt menee polvien kunnosta riippuen 30-50kg
leukoja menee 12