Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Nyt täytyy kyllä ihan mielenkiinnosta kysyä, että miksi hauikselle on oma treenipäivänsä ja treenaatko ollenkaan esim. ojentajaa, olkapäitä, vatsaa? Mä en ihan saa kiinni tosta ohjelmasta, vaikka siitä löytyy noi hyvät perusliikkeet.

Sori laitoin joo aika epämääräsesti nuo jutut... :face:
En jaksanut koko reeni ohjelmaa kirjottaa... :D
Hauista reenaan siis muun reenin yhteydessä mut mies on tehnyt ns "15min hanska reenin jonka teen kerran viikkossa"

Ja esim penkki päivään kuuluu tietenkin muutakin kun normi penkki ja kapee penkki... pystypunnerrus tangolla (25kg) ja ranskalaiset 15kg puntilla...
Vatsat reenaan 3-4 kertaa viikko

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämänhetkiset ykkösmaksimit:

penkki 52.5kg
kyykky 80kg
mave 102.5kg

Aika hyvin, kun viimeksi tähän ketjuun kirjoittaessani tavoittelin satasen vetoa vuoden loppuun mennessä. Nyt se onkin jo saavutettu :) Kyykky on lähtenyt kulkemaan vaihteeksi loistavasti, mut penkki on mitä on - edelleen. Vuoden loppuun mennessä penkki on 60kg, kyykky +90kg ja veto +115kg.

Vajaan kolmen kuukauden tulokset: penkki sama (ehkä 55kg tulis hyvänä päivänä), kyykky 85kg ja mave 110kg. Vedossa 115kg tulee ihan näillä näppäimillä ja kyykyssä ei 90kg oo kaukana. Pituus ja paino tällä hetkellä 170/70, vähän tarttis saada pois niin voisi kisoissa mitellä naisten kanssa jotka on ees vähän lähempänä tätä omaa nykykondista. Jos sitä satasen kyykyn vuoden loppuun mennessä sais...

jiihaa, eilen kyykkäsin 120. mutta nyt sitten ketuttaa että mave on surke verrattuna kyykkyyn, se pitäis kyllä olla enemmän kuin 130. mutta joulukuun kisoihin sitä 140hakemaan meen kylläkin

moi :)

Vajaan kolmen kuukauden tulokset: penkki sama (ehkä 55kg tulis hyvänä päivänä), kyykky 85kg ja mave 110kg. Vedossa 115kg tulee ihan näillä näppäimillä ja kyykyssä ei 90kg oo kaukana. Pituus ja paino tällä hetkellä 170/70, vähän tarttis saada pois niin voisi kisoissa mitellä naisten kanssa jotka on ees vähän lähempänä tätä omaa nykykondista. Jos sitä satasen kyykyn vuoden loppuun mennessä sais...

Moi!
Hienostihan tuo menee. Kokeilitko ihan kisa ykkösiä vai "sali ykkösiä"? Oletko muuten kisannut aiemmin?
Itse kokeilin toissa suunnuntaina mavea ja 95kg nousi.
Penkki ykköstä en ole kokeillut mutta vkl tuli 42,5kg 3x2 ja kapea penkki 37,5kg 3x4 (pienet on painot vielä mutta eiköhän ne ala nousemaan kun reenaa tarmolla :P Olen tehnyt aiemmin penkkiä liian kapeella otteella ja siksi kapeen penkin ero on noin pieni. :face: Noh kun oikea tekniikka ja ote löytyy niin ehkä se siitä :)
Kyykkääminen on otettava iisisti polven takia joka on ihan paskana, leikkaukseen en tahtos koska tulis 5kk "saikku" salilta :(

jiihaa, eilen kyykkäsin 120. mutta nyt sitten ketuttaa että mave on surke verrattuna kyykkyyn, se pitäis kyllä olla enemmän kuin 130. mutta joulukuun kisoihin sitä 140hakemaan meen kylläkin

Sun asenteella mikään ei oo mahdotonta joulukuussa ;)

tiituliini, saliykkönen on ainoastaan kyykyssä, loput on kisanostoja syyskuulta. Mun ekat kisat oli kesäkuussa ja nää oli tokat, joten kisataustalla ei pääse kehuskelemaan :D Hienosti menee sullakin, eteenpäin vain!

Tarkoitus olisi! :)
Nyt on vaan saatava massaa niin tuloksetkin nousee ja salilla kulkee paremmin...
Onneksi elän syödäkseni... :D
Penkkiä olen tehnyt vaan kerran viikkoon kun ukko on kotona, niin saa olla neuvomassa ja potkimassa perseelle :P
Keskiviikkona olis mave päivä, ajattelin 75,5kg 5x5 ja sjmv 65kg 3x5
Vittu kun mun on reenattava lasten kanssa, sais itestä paljon enempi irti kun sais reenata rauhassa...

Zone-sarja -42%
Tein viime viikolla mave reenin jonka jälkeen selkä on ollut tosi paskana... tekniikka oli mun mielestä ihan ok, mut jotain tein väärin kun selkä näin kipuilee... tuntuu että välillä kun kumartuu meinaa selkä pettää... :(
Voiskohan johtua siitä että tein ekan sarjan 5x 85kg Piti tehdä siis 5x5 75kg
Saa nauraa, vittu mikä virhe laittaa vahingossa 10kg liikaa :D
Sen jälkeen tein siis 4x5 75kg ja sjmv 3x5 65kg
Ihan hyvin jaksoin vaikka lopussa alko vaan ote lipsua...

Edellisen mave reenin tein 3x5 80kg ja sjmv 3x5 70kg
Ja selkä tuntu ihan hyvältä sen jälkeen...

Pitäskö mun nyt sit vähän himmailla painojen kanssa etten hajota selkää?
Millä painoilla olis järkevä tehdä?
Alun perin oli tarkoitus tehdä mave 5x2x85kg ja sjmv 3x6 65kg

Pitäskö mun nyt sit vähän himmailla painojen kanssa etten hajota selkää?
Millä painoilla olis järkevä tehdä?
Alun perin oli tarkoitus tehdä mave 5x2x85kg ja sjmv 3x6 65kg

Tee semmosilla painoilla et tuntuu hyvältä selässä ja tekniikka pysyy kasassa. Ei kannata alkaa paskoo paikkoja, koska sillon suuremmalla todennäköisyydellä joudut palaamaan takaisin lähtöruutuun ja se jos mikä ketuttaisi. Välillä kannattaa hakea "alhaalta vauhtia" eli tiputtaa treenipainoja vähän reippaammin ja siitä lähtee taas nostamaan niitä painoja.

Tee semmosilla painoilla et tuntuu hyvältä selässä ja tekniikka pysyy kasassa. Ei kannata alkaa paskoo paikkoja, koska sillon suuremmalla todennäköisyydellä joudut palaamaan takaisin lähtöruutuun ja se jos mikä ketuttaisi. Välillä kannattaa hakea "alhaalta vauhtia" eli tiputtaa treenipainoja vähän reippaammin ja siitä lähtee taas nostamaan niitä painoja.

Totta! Kiitos vastauksesta :) :) :)
Näin mäkin ajattelen. Mies mulle tekee reeni ohjelman ja välillä otetaan yhteen kun ollaan eri mieltä. Se ois eri asia jos mun mies olis reeneissä mukana mutta kun ei ole... Tosin viime reeni tuntu ihan hyvältä selässä ja tekniikkakin pysy kasassa mutta kipuilut tuli sitten parin päivän päästä.
Ollaan välillä tiputettu reilusti painoja ja tehty esim 10 toistoa ja sit taas nostettu.... eli vaihtelua kyllä löytyy reeni ohjelmasta!
Mulla on munuais vika ja se aiheuttaa välillä todella pahaa kipua ala selässä joten eihän sitä tiedä jos tää on taas sitä :(
Oli mitä oli niin nyt on kuunneltava vaan itseään ja katsoa mikä on tuntuu hyvältä!
Asiasta kolmanteen.... mikä ihme siinä on että pitää olla aina välillä niin tyhmä ja jättää venyttelyt väliin kun sen muuten ihan varmasti tuntee nahoissaan jälki käteen!!!??? Nykyään se on jo onneksi todella harvinaista että näin tapahtuu, hyvä minä :hyvä: Mutta pari viikkoa sitten kyykkyreenin jälkeen unohdin kun oli lasten kaa yhtä hässäkkää ilta ja nukahdin samaan aikaan kun ne.... ja sen kyllä huomas myöhemmin! :face:

Kai mäkin sit uskaltaudun laittaa mun treenipainoja tänne, en tiedä onko nää millään mittakaavalla isoja painoja, mut tässä nää nyt tulee: :D

Penkkipunnerrus: 30kg
pystypunnerrus tangolla:25kg
takakyykky:70kg
sjmv:60kg
alatalja: 40kg
kulmasoutu tangolla: 40kg
prässi:150kg
viparit sivuille: 6kg
alaselät (selkäpenkki): 20-30kg

painot on varmaan ns. perusluokkaa. Treenivuosia tulee pian täyteen 2, tosissaan sitä ollaan treenattu salilla varmaan kyllä puolet vähemmän tuosta ajasta. Minulla on takanani vahva luistelutausta, josko sieltä löytyisi vastaus vahvaan alaselkä/jalkaosastoon, mutta ei noissakaan painot ole mitään niin suurta luokkaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moi :)
Teetkö millasta sarjaa?
Mietin tota sun penkkiä... Kun katsoo muuten noita sun reeni painoja niin luulisin et saisit lisätä pikkuhiljaa painoja penkkiinkin :) :)
Itse tein 1,5kk sitten 30kg ja mies potki perseelle et voin alkaa lisää painoja kun vaan parannan tekniikkaa ja nyt teenkin sarjoja 40kg. Mikä hulluinta teen kapeeta penkkiä samoilla painoilla :P Teetkö kapeeta penkkiä ollenkaan? Pystypunnerrusta teen samoilla painoilla kun sä... :) Ennen vihasin penkkiä ja hanskojen reenaus oli ihan perseestä (koska mulla on niin olemattomat voimat käsissä...) mut nyt olen oppinut tykkäämään, ehkä jopa rakastamaan :hyvä: Ja niinhän se on ettei tuloksia tule kun reenaamalla :puntti:
Kai mäkin sit uskaltaudun laittaa mun treenipainoja tänne, en tiedä onko nää millään mittakaavalla isoja painoja, mut tässä nää nyt tulee: :D

Penkkipunnerrus: 30kg
pystypunnerrus tangolla:25kg
takakyykky:70kg
sjmv:60kg
alatalja: 40kg
kulmasoutu tangolla: 40kg
prässi:150kg
viparit sivuille: 6kg
alaselät (selkäpenkki): 20-30kg

painot on varmaan ns. perusluokkaa. Treenivuosia tulee pian täyteen 2, tosissaan sitä ollaan treenattu salilla varmaan kyllä puolet vähemmän tuosta ajasta. Minulla on takanani vahva luistelutausta, josko sieltä löytyisi vastaus vahvaan alaselkä/jalkaosastoon, mutta ei noissakaan painot ole mitään niin suurta luokkaa :D

Jos noi on gracin sarjapainoja kaikki, niin tosiaan kuulostaa penkki siltä, että siinä ois pienellä ehkä tekniikan hiomisella varaa kehittyä aika hyvin. Tai siis että ite teen vielä pienemmillä painoilla (jos 5x5 ni pari ekaa sarjaa menee 27,5 ja loput 25), mut niin mulla esim. myös on takakyykkyjen sarjapaino 40kg, pystypunnerruksen teen 15kg tangolla jne :P Tai siis tietysti eihän nää kaikilla ihmisillä mee missään keskiknäisessä suhteessa, niin silti tälläsenä mutuna tiituliinin tavoin veikkaisin et sulla saattais olla potentiaalia pienellä hiomisella saada penkkipainoja aika nopeestikin ehkä kasvamaan :)

Juurikin näin. :hyvä:
Ja aina välillä täytyy nostaa painoja jos haluaa kehittyä. Kun nostatte painoja tehkää alkuksi vaikka 5x2 sarjaa :) Mulla ainakin toimii! ;) 42,5kg tulee jo 5x2, kohta teen sillä jo kunnon sarjaa ja sit lähen taas nostaan painoja... :puntti:
Jos noi on gracin sarjapainoja kaikki, niin tosiaan kuulostaa penkki siltä, että siinä ois pienellä ehkä tekniikan hiomisella varaa kehittyä aika hyvin. Tai siis että ite teen vielä pienemmillä painoilla (jos 5x5 ni pari ekaa sarjaa menee 27,5 ja loput 25), mut niin mulla esim. myös on takakyykkyjen sarjapaino 40kg, pystypunnerruksen teen 15kg tangolla jne :P Tai siis tietysti eihän nää kaikilla ihmisillä mee missään keskiknäisessä suhteessa, niin silti tälläsenä mutuna tiituliinin tavoin veikkaisin et sulla saattais olla potentiaalia pienellä hiomisella saada penkkipainoja aika nopeestikin ehkä kasvamaan :)

Juurikin näin. :hyvä:
Ja aina välillä täytyy nostaa painoja jos haluaa kehittyä. Kun nostatte painoja tehkää alkuksi vaikka 5x2 sarjaa :) Mulla ainakin toimii! ;) 42,5kg tulee jo 5x2, kohta teen sillä jo kunnon sarjaa ja sit lähen taas nostaan painoja... :puntti:

Moi! Mulla tulis vähän muutoksia tosiaan tohon penkkiin, tänään oli treenausvuorossa rinta ja penkistä nousi 8 kertaa se 30kg:rock:, 27,5 tein 3*15. Viikonloppuna ajattelin kokeilla tehdä tuota mainitsemaasi 5*2 32kg. Tästälähtien mulla lähtee ihan erilainen panostus tuohon penkkiin, painot nousevat yllättävän nopeasti, kun on rintaa treenannut kuitenkin säännöllisesti, esim. vinopenkin muodossa. Penkistä tais tulla nyt yks suosikki :D:D kiitos mimmit vinkeistä!;):)

Tosin huomautus noihin mun painoihin, että mitkään noista eivät ole mitään maksimituloksia. Ovat mun sarjapainot millä saan n.10-12 toistoa riippuen päivästä. Kyykyssä ajattelin kokeilla 85kg maksimia
ja sjmv voisin kokeilla sitten vastaavasti 70-75kg ja kokeilla muistakin liikkeistä niitä maksimeita. Mietin vaan lisätä, kun selatessani sivua taaksepäin huomasin, että porukalla oli noissa painoissa niitä "enkkoja" eikä välttämättä sarjapainoja. :)

Gracille.... :)

Hienoa Graci! Ilmota miten penkki sujui!!! :D
Voisit tehdä myös kapeeta penkkiä...?
Lähde ihmeessä mavessakin kokeilemaan maksimia!!! :dance: Teetkö pelkästään sjmv? Välillä voit kokeilla ykkös enkkoja niin tiedät missä mennään.... ;)
Itse tein viimeksi maven 3x3x85kg ja sjmv 3x6x70kg ...Mave päivänä teen myös kulmasoutua ja ylätaljaa...
Mulla mave kaipaa harjotusta siinä loppu vedossa... se tökkii aina siinä vaiheessa!!! :face: Mutta ylös asti on noussut kuitenkin.... ;)

kyykyssä tänään 3x3x110. sarjaenkka ilman siteita jee!! ja penkissä 1 x 2 x 70kg ihan jees. kisoihin 5 viikkoa XD

Sellanen aloittelijan tyhmä kysymys, että sisältääkö nuo teidän ilmotetut painot myös tangon/kelkan/tms. painon? Minä kai en edes tiedä paljonko mikäkin painaa jos siinä ei ole selkeitä numeroita...

Sellanen aloittelijan tyhmä kysymys, että sisältääkö nuo teidän ilmotetut painot myös tangon/kelkan/tms. painon? Minä kai en edes tiedä paljonko mikäkin painaa jos siinä ei ole selkeitä numeroita...
Toki sisältää. Kaikki mitä siellä niskassa on painaa eli myös se tanko ;) Tangot on eripainoisia niin siksi ilmoitetaan kokonaiskuormana.

Penkkipäivä perjantaina ja tuli 3x6x42,5kg Jee omat enkat!!! :hyvä: Kapeella tein 3x6x37,5kg.
On vähän eri luokkaa kun mave tulokset mutta olenkin reenannut penkkiä vasta 3kk... Hiljaa hyvää tulee.... ;)

- - - Updated - - -

Mihin kisoihin reenaat? :)
kyykyssä tänään 3x3x110. sarjaenkka ilman siteita jee!! ja penkissä 1 x 2 x 70kg ihan jees. kisoihin 5 viikkoa XD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom