Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei nyt mitään huipputuloksia ole mutta laitetaan nyt joistakin liikkeistä eli

kyykky 100 kg raw 70 kg
mave 90 kg
prässi 220 kg
alataljasoutu 60 kg
penkki 55 kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hienoa!

Kehtaako täällä enää omia painoja laittaa... ;) :P Ei vaine, jostainhan se on alotettava ja itse olen vasta alottelija! :D Tavotteena on nostaa penkistä enmmän kun velipoika... ;)
:D juu sori eli ihan sarjaa teen noilla 8-15 toistoa riippuu liikkeestä, en treenaa kauheesti maksimeita tällä hetkellä

Moi! Olen uusi täällä ja ajattelin aloittaa tästä :)
Tosiaan ois kiva vertailla vähän omia tuloksia suhteutettuna teidän painoon ja pituuteen (sekin kun on aika olennainen osa)
Tässä ois 50kg/155cm ykkös maksimi enkkoja:
mave 120kg
pena 70kg
kyykky (oikea syvä) 75kg.
ja siis raw nostoilla mennään :rock:
punttien kans riehumista takana nyt vuosi ja töitä on tehty ihan pirusti että näihin tuloksiin on päästy!! Haaveissa siintää voimanosto kisat jossain vaiheessa

Tervetuloa voimamuija :)
Helvetin hyvinhän sulla menee ja punttien kanssa riehuminen on tuottanut tulosta :hyvä:
Mä olen 172cm ja 60kg
Olen reenannut nyt tosissaan 3kk ja edistystä on tapahtunut mutta eihän näin pienessä ajassa voi älyttömiä odottaa. Alussa kokeilin ja mave ykkönen oli 95kg ja pena 40kg... :D :face:
Tarjotuksena olis lähiaikoina noita maksimi enkkoja kokeilla ja kattoo mitä 3kk on saatu aikaseksi... Edelleen pitää saada lihaa luitten ympärille tai reeni alkaa varmasti tökkimään jossain vaiheessa!!!
"Pieneksi" tässä porukassa itsensä tuntee mutta eiköhän vuoden päästä mullakin ala olla nuo maksimit samaa luokkaa kun sulla ;) Toivottavasti :P

Mä oon käyny salilla (enemmän) tai vähemmän säänöllisesti pari vuotta (sitäkin ennen kävin, mutta se oli sit jo niin vähemän säännöllistä et unohdetaan se). Ekan kerran tutustuin isojen moninvelliikkeiden maailmaan 1,5 vuotta sitetn. Vuosi on nyt tullut treenattua hiukan enemmän sännöllisesti ja tavotteellisesti ja ehkä 9kk oon nyt käyny ihan aikuistenoikeesti säännöllisesti. Penkkimaksimi on 32,5kg... :lol: Mutta 1,5v sitten kun ekan kerran kokeilin penaa, niin pelkkä tanko paino kun synti ja tais nousta kaks kertaa. Sen jälkeen olin ilman penaa aika pitkään ja säännöllisesti vähintään kerran viikossa (2-jakosella 3 päivänä viikossa se tulee sen 1 tai 2 kertaa) oon tehny nyt ehkä sen 9kk. :P

Että kaikki jotka pyörittelee silmiään omille "alussa penkkasin vaan 1743747kg" -tuloksilleen, ni tässä teille sitä pohjaa :D

Zone-sarja -42%
Moikka! haluaisin kysyä teiltä kokeneemmilta mavea ja sjmv:a tekeviltä mimmeiltä, että kuinka kauan teillä meni tuossa liikkeessä, jotta sai painoja nostella. Mulla menee kyykyssä nykyään sarjapainona
90-100kg, mutta sjmv laahaa perässä.. Siinä saan vedettyä vain 60kg ja hyvinä päivinä 65 kg... Mietinkin, että miten lähteä parantamaan?:) Ongelmani on etenkin käsien kipeytyminen (auttaisko hyvät salikäsineet, vai johtuuko tuo yläkropan voiman puutteesta? :wtf:). Ihan perinteistä mavea en ole tehnyt paljoakaan vaan juurikin enemmän tuota sjmv:a, sillä pidän liikkeestä enemmän tuntuman kannalta.

... Mietinkin, että miten lähteä parantamaan?:) Ongelmani on etenkin käsien kipeytyminen (auttaisko hyvät salikäsineet, vai johtuuko tuo yläkropan voiman puutteesta? :wtf:). Ihan perinteistä mavea en ole tehnyt paljoakaan vaan juurikin enemmän tuota sjmv:a, sillä pidän liikkeestä enemmän tuntuman kannalta.

Kannattaa harkita vetoremmejä jos tuntuu että ensin loppuu käsistä voimat, niillä saa tuntuvasti pitoa vetotreeneihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kokeilin viime reenissä vetoremmejä kun alko puristusvoima loppua viimesissä sarjoissa. No sen jälkeen ei ollut mitään ongelmia, päinvastoin tuli helposti... mietin vaan et oliko liiankin helppoa, nimitttän vaikka oli rankka reeni takana niin ois voinu vaikka lisätä 10kg painoa... :D en halua siksi totuttaa itseeni remmeihin että puristusvoima kehittys mutta otan remmit loppu reeniin käyttöön jos pakko! Mutta kokeile ihmeessä niitä remmejä ja katso nouseeko paremmin... Kokeile myös perinteistä mavea, se vois myös auttaa tossa sjmv... mulla ainakin! :)
Kiitos vinkistä!! :)

Kyllä on isoja rautoja mitä mimmit nostelee. Itellä reilu vuosi säännöllistä punttitreeniä takana, sitä ennen melko satunnaista. Mitat 161/54.
Tässä joitain treenipainoja viime viikolta, maksimivoima painotteinen treeni nyt menossa:
Penkki (jalat ylhäällä) 8x2 50 kg, 2x5 45kg
Rive raakana 2x5 38kg, 3x3 40kg
Lisäpainoleuanveto 8x2 20kg, 2x5 14kg
Hauis hauistangolla 3x4 24kg
Kapeapenkki 3x5 41kg
Jalkaprässi 3x10 100kg
Mave 5x 60kg, 5x 65kg, 5x 70kg

Kyykyt ja mave pahasti jäljessä verrattuna yläkroppaan.

Huhhuh! sullahan tässä suuria painoja onkin!! Itelläni se on toisinpäin alakroppa alkaa olla jo aika vahva, mutta yläkropasta ei voimaa todellakaan löydy niin paljoa :D. yli 15- vuotinen luistelutausta jätti siis jälkensä eli tuloksena vahva keskikroppa ja jalat, mutta aika rimpulat kädet vielä toistaseksi, ainakin nyt kun teiän painoja kattelee .. :D

Mullakin on alakropassa paljon enemmän voimaa kuin yläkropassa, ja täällä pitkä tanssitausta takana. Jalkapäivät tuntuukin kivemmilta, kun saa laittaa isompia painoja. Ylävartalon painot nousee niiiiin hitaasti, tuntuu välillä ettei mitään kehitystä tapahdu. Vaikka onhan sitä tapahtunut, silloin kun aloittelin niin en jaksanut penkissä nostaa edes sitä tankoa. Tällä hetkellä sotilaspenkki 40kg, eli on tässä ehkä jotakin tapahtunut :)

Teillä muilla on kyllä ihan älyttömän kovia painoja :D

Tänään:
penkki 5x2x45kg
kapee penkki 3x6x37,5kg

Ihan ok reeni , paremminkin ois voinu mennä kun edellisessä penkki reenissä tuli 3x6x42,5kg ja kapee pena 3x5x37,5kg
Pienet on vielä painot... Voi vitsi kun olisin jo joskus aiemmin innostunut penkkaamisesta... en malta oottaa mitä tulokset on vuoden päästä :D Vaikka toki olen tyytyväinen tähän kun muutama kuukausi sitten sain hikisesti ykkösen 40kg :D

Eilen kokeilin mavea...
1x80kg, 1x90kg ja 1x100kg Satanen rikki, jes! ;) :rock:
Tein siihen päälle sjmv 5x7x70kg ja ylätaljaa+kulmasoutua.... että saan paikat varmasti jumiin. :P

- - - Updated - - -

Samat fiilikset ;) Hiljaa hyvää tulee, toivottavasti :D :P
Mullakin on alakropassa paljon enemmän voimaa kuin yläkropassa, ja täällä pitkä tanssitausta takana. Jalkapäivät tuntuukin kivemmilta, kun saa laittaa isompia painoja. Ylävartalon painot nousee niiiiin hitaasti, tuntuu välillä ettei mitään kehitystä tapahdu. Vaikka onhan sitä tapahtunut, silloin kun aloittelin niin en jaksanut penkissä nostaa edes sitä tankoa. Tällä hetkellä sotilaspenkki 40kg, eli on tässä ehkä jotakin tapahtunut :)

Teillä muilla on kyllä ihan älyttömän kovia painoja :D

Pitkästä aikaa tuli eilen tehtyä syväkyykkyjä tanko niskassa: 5x 30kg, 5x 35kg, 5x 40kg, 2x3 45kg. Tähän asti menee tekniikka ihan ok mutta enemmän kun laittaa painoa niin alkaa polvet kolkkaamaan yhteen, eikä toi oikean jalan polvikaan tykkää isommista painoista (nivelessä siis jotain häikkää). Bulgarialaisessa split-kyykyssä 2x8 16kg:n painolla oli ihan täyttä tuskaa.

3 kuukautta takana treeniä

Kyykky 50kg
Penkki 40kg
Leuanveto 5kg lisäpainoa
Pystypunnerrus 27,5kg
Mave 60kg

Painot siis sarjapainoja

Omat mitat 175/53 ja lihaa ois tarkoitus saada:)

eisaatana, maasta nousi vihdoin se 135, olkapää jumissa, mankka ja vyö kotona, mutta nousi! mä oon sitten niin innoissa. kehtaa mennä kisoihinkin nyt kun edes yks laji kulkee aikatauluissa :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom