Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos tosiaan on syvälle ja ilman varusteita tai RAW hyväksytyillä varusteilla niin naisten 63 kg avoimessa sarjassa SE on 155 kg, että alahan kisaamaan! :thumbs: Penkissäkin SE klassisessa voimanostossa aka RAW on 90 kg niin siihenkin ihan hyvät tsäänssit olis.

E: Vai meinasitko smithin sijaan jalkaprässiä?

Oliski prässi! Vaan väärinhän mulla tuo termi meni silti (mikälie mielenhäiriö käynyt). :) Meillä kun ei ole kotona kun Hack jota vihaan ihan hulluna, sitä siis meinasin! Pidän lapsen vanhaa patjaa kaksinkerroin niskassa etten rusennu ihan mustelmille.
Mutta ei piisaa kyllä mielenkiinto mihinkään kisahommiin ikinä, eikä varmaan alaselkäkään lopulta kestäisi.. Hauska vaan jos voi kiusata mua isompia miehiä. :D

E: Niin ja punttitreeniä takana 1,5v (johon mahtuu kaikkiaan liki 5kk taukoilujakin), sitä ennen reilu vuosi kaiken maailman pumppeja ja muita jumppia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon jotain 20-30 sivua lukaissut tästä ketjusta ja minua huvittaa, kun jotkut ovat laittaneet viestinsä alkuun esim. "jos nyt kehtaan nämä omat tulokset laittaa" ja kuitenkin treenipainotulokset näyttävät mielestäni tosi hyviltä, tai no, tässäkin varmaan pätee että jos jollain on vaikka viisi vuotta painonnostoa takana ja ei ole kauheasti kehittynyt tms. Itse olen aika alkuvaiheessa tässä painonnostossa, voisin jotain tähän laittaa mitä muistan. Painonnostoa siis takana n. 5kk, joista yksi kuukausi meni vähän lepposammin (tein 2-jakoisen kerran viikossa), muina aikoina ollut 3-jakoinen. Ja tätä ennen, ei ole ollut mitään urheilutaustaa. Pikkuhiljaa hyvä tulee. :) Itse teen kotona aina reenit ja yksin, niin siinä ei välttämättä aina saa kovin hyvin haastettua itseensä. Veikkaan tosin, että kun alan täällä foorumilla enemmän käymään niin täältäkin saa sen omanlaisen motivaation noihin painonnosteluihin. :)

hauiskääntö tangolla 11,2kg 10-9-8
hauiskääntö kp 4,6kg 12-12-10
pystypunnerrus 13,4kg 7-7-7 ja 11,2kg 12-12-10
mave 25kg 13-13-13
kyykky 20,2kg 12-12-11
askelkyykky 18,2kg 16-16-16

Oon jotain 20-30 sivua lukaissut tästä ketjusta ja minua huvittaa, kun jotkut ovat laittaneet viestinsä alkuun esim. "jos nyt kehtaan nämä omat tulokset laittaa" ja kuitenkin treenipainotulokset näyttävät mielestäni tosi hyviltä

Joo, itsekin tuohon syyllistyin, mutta sitä tulee niin helposti vertailtua itseään muihin, vaikka ei olisi minkäännäköistä käsitystä siitä, kuinka pitkään ja säännöllisesti joku vertailukohde on treenannut. Tyhmää, I know.

Jaa-a.. pituutta n. 164cm ja paino pyörii 66 tienoilla. 22v. Rasvat korkealla. Tammikuusta treenaillut vakituisesti, sitä ennen jotain pelleilyä..

Kyykky (smith) 40kg (2x10 sarjan viimeiset ) enempää en ole kokeillut, yksittäisiä menis varmaan korkeammallakin luvuilla..
pystypunnerrus 20kg (3x10)
jalkaprässi 150kg (sarjan viimeiset, yleensä 10x100-130-150-150 yms)
hauiskääntö 10kg (3x10 sarjat)
pohjeprässiä seisten 100kg (3x10)

Öääh. Ei toimi nyt yhtään aivot että mitäkä muuta sitä voisi laittaa. Mavea en ole harrastanut enkä penkkiä. Uskallankin myöntää..

Herhi: wow 85 kg penkissä!!! kannattaa kisata, en suomesta tiedä vaan kun pari kolme naista ketkä sut voittaisivat

Salitaustaa epämääräiset kymmenen vuotta, pituus 170 ja paino paljon (yli 100...). Rasvaa paljon. :nolo:

Mave 5x5 (60,60,65,65,70). Uusi liike mulle, oon tehnyt vasta kuukauden. Te joilla mave lähestyy 100kgta (tai on jopa yli), kuinka kauan olette vetäneet? Ja millä tyylillä vedätte, perinteisellä vai sumolla. Oli tuo 70kg nimittäin niin tiukka, että melkein ihan hävetti.

Pystäri seisten edestä 4x5 (25,27.5,27.5,27.5). Tuohon vaikuttaa päivä (ja se mikä tanko sattuu käteen, 20 vai 22kg), viime viikolla meni jo viimenen vitonen 32kg:lla.

Ylätalja 4x5 (50,50,50,55). 50 on helpohko, mutta 55 on liikaa ja välissä ei ole vastusta.

Etukyykky/takakyykky 5x5 (40,40,45,45,50). En tiiä, saattais nousta enemmän jaloilla, mutta keskivartalosta loppuu voima. Samoin etukyykyn otteessa on vielä parantamisen varaa, näyttää vaikuttavan paljonkin siihen, miten tuo etari kulkee. Pyrin menemään syvälle, mutta oikeasti taitaa mennä vain hiukan alle voimannostosyvyyden. Pääsen muuten etukyykyssä helposti syvemmälle (ja asento parempi muutenkin) kuin takakyykyssä, muilla samaa "ongelmaa"?

Penkki, se ikuinen murheenkryyni 4x5 (40,40,42.5, 42.5). Viimeksi meni tuo sarja, vaikka alla oli pystäri. Penkki kulki siis jostain syystä helpommin ja tuntuma rintalihaksiin parempi. Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun kaikkien sarjojen painot oli 40kg tai yli.

Mavessa alottanu likimain tasan vuosi sitten 40:llä (silloin salitaustaa vuosi takana) ja nyt kerran päässy kokeilemaan 90:llä (tuli neljä). Perinteisellä vedän, eiköhän tuo huntti tän vuoden aikana lohkea, helpostikin. Mave ollu poiskin ainakin kolme kuukautta tän vuoden aikana että eiköhän toi aika haipakkaa nouse kun pitää ohjelmassa. Ne ekat korotukset tuntuu aina brutaaleilta :) muistan ikuisesti kun vedin ekan kerran viiskyt ja tuntu hurrrjalta, selkä varmaan sellasella kikkuralla ettei toista :D mavessa tarvii vähän sellasta öriöri-voimaa eikä numeroita saa miettiä.

Ylätalja 4x5 (50,50,50,55). 50 on helpohko, mutta 55 on liikaa ja välissä ei ole vastusta.

Vähän OT, mutta useimmilla saleilla ylätaljan "painonsäätönuppiin" saa ripustettua helposti 1,25/2,5kg kiekon välisäädöksi. Joissan uudemmissa painopakoissa nupista lähtee sellainen johtosysteemi, että vaatii ehkä jo vähän säätöä, mutta kyllä se silloinkin konstilla tai toisella melkein aina onnistuu. Nopeuttaa kehittymistä, kun ei tarvi niin pitkään odotella että pääsee seuraavaan viiskiloiseen :)

mä olen nyt n.6kk käynyt salilla, sitä ennen pelkkää nyrkkeilyä ja perus lihaskuntotreeniä+ fyysisesti erittäin raskas työ. pituutta on 169cm ja painoa 63kg

käsipainot: 17-20kg
penkistä nousee 60kg(*5), taisi kesällä mennä 65 josain vaiheessa, mut tota ei ole kauheesti tullut treenattua(tavoite olis 90kg :D )
mave 70kg(tällä teen sarjaa, enkä ole koittanu painavempaa, toki vois...)
kyykýt menee polvien kunnosta riippuen 30-50kg
leukoja menee 12

Kai sitä pitää omiakin tuloksia tänne sekaan heittää :) Kyseessä siis tämänhetkiset sarjapainot, kun en ykkösmaksimeja harrasta enää.

sjmv 75 kg
kyykky 75 kg (perse lattiaan)
penkki 55 kg
kulmasoutu 65 kg
pystypunnerrus 30kg

Treenailua takana useita vuosia, mutta keväällä sattunut loukkaantuminen toi aika pitkän tauon treenaamiseen. Mutta eikun uuteen nousuun taas:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä olen nyt n.6kk käynyt salilla, sitä ennen pelkkää nyrkkeilyä ja perus lihaskuntotreeniä+ fyysisesti erittäin raskas työ. pituutta on 169cm ja painoa 63kg

penkistä nousee 60kg(*5), taisi kesällä mennä 65 josain vaiheessa, mut tota ei ole kauheesti tullut treenattua(tavoite olis 90kg :D )
leukoja menee 12
Ihan älytön toi sun penkkitulos suhteessa muihin, waude! Ollaan saman kokoisia niin siksi kiva vähän "verrata". Itte oon treenannu jo useamman vuoden ja penkki on naurettava 52,5 kg maksimi :D

pituus n.165cm, paino n.58kg

etukyykky 8x55kg
ylätalja (kapealla) 8x59kg
kulmasoutu tangolla 10x50kg
penkki tangolla 10x42,5kg
pystypunnerrus kp 10x14kg
hauiskääntö mutkatangolla 12x15(+tanko)kg
ojentajat kp 8x22kg

Zone-sarja -42%
Ihan älytön toi sun penkkitulos suhteessa muihin, waude! Ollaan saman kokoisia niin siksi kiva vähän "verrata". Itte oon treenannu jo useamman vuoden ja penkki on naurettava 52,5 kg maksimi :D

Mun mies on aikalailla saman kokonen kun mä ja treenaa muuten aikalailla samoilla painoilla, mut penkistä nostaa 100.ei toi satanenkaan mikään ihan mahdoton tavoite olis, siihen vaan voi mennä muutama vuosi :D

leukoja menee 12

Tuo penkki on kyllä sulla jäätävä:wtf: huh!

Tänään itellä meni häthättee penkistä 50kg 4x3.:face:

Mitään uusia hienoja tuloksia ei oikeastaan ole mutta kerrataan vähän vanhoja

"Kyykky 100 kg ( nykyisin pysyn 60 kilon kyykyissä, vatsaontelon painetta välttelen)
Rinnallevetoa 47,5 kilolla, 50 kiloa on henkinen este.
Leukoja molemmin päin menee se 10 toistoa.
SJMV 102.5 kg x 2 (perussettiä 60-80 kilon painoilla)
Mave 115 kg x 2 (muistelen, että olisi ollu 130 kg luokkaa paskalla tekniikalla mutta en löytänyt muistiinpanoja tarkistaakseni enkä nykyisin mavea tee kun en osaa)"

Uusimpina onkin sitten:
Reiden ojennus 104,5 kiloa x 5
Prässi 240 kg + kelkka 2 x 5 toistoa viime viikon treeneissä, joten varaa on nostaa painoja. Ihan hyvin näytti vielä tässä iässäkin nousevan. :)

Edit: pituus taitaa olla tätä nykyä 158 cm ja paino jossain 63 kilon tienoilla.

uutta pukkaa...

Moikka!
Olen innostunut punttien nostosta ihan tosissaan keväällä.
Takana kolme raskautta ja nyt muksut sen ikäsiä että on taas löytänyt aikaa itsellekin. Aina on liikunta ollut lähellä sydäntä! :)
Tällä hetkellä reenaan siihen tyyliin että on mave päivä, kyykky päivä, penkki päivä...hauis reeni... plus lenkit...

Tässä joitain esimerkkejä mun reenistä tällä hetkellä....

Mave 80kg 4/4 tai 75kg 5/5 (kisa ykköstä kokeilin ja 95kg tuli)
sjmv 70kg 4/4 tai 65kg 3/6

penkki sarjaa 40kg
kapea penkki sarjaa 35kg

Kyykky "murheen kryyni" pitkää sarjaa 60kg ja askelkyykyt jne polven tuntuman mukaan.... polvet aika paskassa jamassa :(
Penkkiä olen tehnyt "kunnolla" vasta kk kun sain apua tekniikkaan yms :D
Eli uuden opettelua ja oikean reenin hakua.... :)

Eli ihan alku tekijöissä tää mun tosissaan reenaaminen siis... toiveena saada lisää lihasta luiden päälle :) Olen 172cm ja 59kg

Hauis reenin teen lenkki päivänä.

Ja sivussa harrastan koti salilla tankotanssia :D

^Nyt täytyy kyllä ihan mielenkiinnosta kysyä, että miksi hauikselle on oma treenipäivänsä ja treenaatko ollenkaan esim. ojentajaa, olkapäitä, vatsaa? Mä en ihan saa kiinni tosta ohjelmasta, vaikka siitä löytyy noi hyvät perusliikkeet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom