Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hih pääseepäs korjalee

mave 6x 130kg, 1x 155kg
kyykky 4x 105kg, siteillä 4x110kg... Nyt olis tarkotus tehdä 4x8x 87.5kg huomenna :)
pena 4x 67.5kg, 10x 60kg (pena tekniikka muuttunut leveemmäksi ja puhtaammaksi....)
pystäri 6x 40kg sarjoja

jei

mave (trikoilla mutt en vieläkään koe niistä olevan apua) 162,5kg
kyykky 125 RAW, 155 trik.
pena 75kg RAW, 92,5kg tr

Siinä pieniä päivityksiä :)

e: assis lue mailis

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tässä mainittavimat joissa on tapahtunut edistystä:

Penkki 10x40, 8x40, 6x40kg + loppuun 20x30kg (Enkka!) :D
Kapea penkki 3x10x40kg +20x30kg (kapee menee leveetä edellä..) :wtf:
Ylävinop. käsip. 2x12x15kg
Rintalihakset penkillä maaten käsip. (löytyyköhän helpompi nimi?) 3x12x10kg
Hauista käsip. 2x7x12,5kg (ena tämäkin!)
Dippi 3x6xoma paino (tätä vasta harjotellaan, mut tätä ennen ei menny edes 5 :) )
Yhden käden kulmasoutu 2x12x20kg

Jaloista ei viitsis ees puhua, oon niitä niin laiska tekemään.. :jahas: pitäs varmaan ryhdistäytyä.
Sen verran voin jotain painoja mainita, että:

jalkaprässi 12x85, 12x90, 12x95
kyykkyä smithissä 3x12x40kg
suorin jaloine mave 3x12x45kg
sit teen askelkyykkyjä med käsipainot ja penkille nousuja tangon kanssa..

Miten saisin energiaa ja motivaatiota jalkareeneihin?? Mielummin käyn spinningissä vaikka ei siellä niitä lihaksia jaloille rakennetakaan.. Paska :(

Zone-sarja -42%
Eiköhän tänne nuo uskaltaa pistä!

Vähän reilun vuoden olen salilla pyörinyt ja tässä tämän päivän treenit jossa vuorossa oli alakroppa :D

1.Prässi 3*12*130kg
2.Maastaveto 4*10*65kg
3.Askelkyykky 3*12*22,5kg
4.Pohkeet istuen 3*12*40kg
5.Vatsat roikkuen ja dippitelineessä

Et sellaiset mulla, kehityksen vaara on olemassa kyllä ja sitä toivonkin :rolleyes:

Uskailtaisikohan tänne jo laitella joitain omiakin reenipainoja ylös. Salia takana vasta n.4-5 kk ja aloitin suoraan sanottuna pohjalta.
Tässäpä nykyisiä:

Kyykky 10-15x 52kg
askelkyykky tanko alhaalla jalkojen välissä 10-12x 48kg
SJMV 10-12x52 kg
penkki (inhottava ja junnaa paikallaan.) 10-15x 25-27kg
vinopenkki 15x19kg (aloin ihan vasta tekemään)
leuanvedot myötä ja vasta otteella 5x4-8 omapaino (niin, että tulee n.30 toistoa)
kulmasoutu 10x32kg
hauiskääntö käsip 10-15x 7-8kg
hauiskääntö tangolla 15x14kg (tuntui tänään jo kevyeltä)
ranskis 15x15 kg
viparit käsip 10x5-6kgkäsi
pystysoutu 10-12x 17kg

siinä joitain :)

Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun tätä ketjua lukee. Tytöt kertoo käyneensä salilla vasta muutamia kuukausia ja painot on yhtä isot ko mulla kahden vuoden jälkeen... Jee, tässähän tuntee itsensä tooosi vahvaksi:D

Eli voimailu ei oo mun laji todellakaan... Vajaa kaksi vuotta siis tullut käytyä säännöllisesti salilla, reilu vuosi niin että ruokailutkin on ollu kunnossa. Ohjelma ollut koko ajan jotain 4- tai 3-jakoisen väliltä, salikertoja 3-5 per viikko.

Kyykky, smith 15kg x8
Maastaveto (vajaa liikerata, jatkuva liike) 60kg x9
Leuanveto, myötäote, kevennetty -20kg x6
Kulmasoutu, tuettu istuen 25kg/käsi x12
Pystypunnerrus, käsipainoilla 12kg x10
Hauiskääntö, mutkatangolla 17,5kg x10
Ranskalainen punnerrus, mutkatangolla 12,5kg x12

Palaan asiaan ehkäpä 10 vuoden päästä kun edistystä on havaittavissa.:)

Miten saisin energiaa ja motivaatiota jalkareeneihin??

Oon huomannu, että melko monella jonkun lihasryhmän väliin jättäminen johtuu siitä, että se osa-alue on heikko, eikä sen treenaaminen vielä tunnu mukavalta. Kerran kun nöyrtyy sille ajatukselle, että #%&"!, mitään muuta mahdollisuutta kehittyä ei ole kuin treenaaminen, niin ensimmäinen askel on otettu. Sit vaan muistaa sen, ja pikkuhiljaa se heikoin alue ei olekaan enää heikoin ja treeni alkaa maistua oikeinkin mukavalta, kun tulokset paranee. Ja kun se tuntuu mukavalta, sen tekee jatkossakin.

Ihan käytännön kikka voisi olla se, että kun treenaat jalkoja, treenaa ne aina ekana, ettet jätä väsähtämisen takia sitä väliin.

Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun tätä ketjua lukee. Tytöt kertoo käyneensä salilla vasta muutamia kuukausia ja painot on yhtä isot ko mulla kahden vuoden jälkeen... Jee, tässähän tuntee itsensä tooosi vahvaksi:D

Noo, älähän ny vielä masennu. Kun et voi tietää mitä nää ihmiset on tehny ennen aloittamistaan, niin ei niitä kenenkään muun aloittelijan tai ei-aloittelijankaan painoihin voi verrata. Ruumiinrakennettakaan ei nää statustiedoista, eikä kaikilla painoa. Ne kaikki vaikuttaa asiaan melkolailla. Ihan arkiaskareet lapsesta lähtien ja lahjakkuuksia on monenlaisia ja lisäksi ei voi tietää ilman videoreferenssiä, että millä tavalla kukakin liikkeensä tekee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noo, älähän ny vielä masennu. Kun et voi tietää mitä nää ihmiset on tehny ennen aloittamistaan, niin ei niitä kenenkään muun aloittelijan tai ei-aloittelijankaan painoihin voi verrata. Ruumiinrakennettakaan ei nää statustiedoista, eikä kaikilla painoa. Ne kaikki vaikuttaa asiaan melkolailla. Ihan arkiaskareet lapsesta lähtien ja lahjakkuuksia on monenlaisia ja lisäksi ei voi tietää ilman videoreferenssiä, että millä tavalla kukakin liikkeensä tekee.

Ei tässä nyt vielä itsemurhan partaalla olla :)
Tiedän kyllä, että voimatasoihin vaikuttavat paitsi nuo kaikki mainitsemasi seikat myös monet muutkin jutut. Itselläni treeni on ihan viime vuosiin asti ollut hyvin erityyppistä kuin nykyään ja yksi syy siihen, miksi nykypainot halusin tänne kirjatakin on nimenomaan kehityksen seuraaminen. Musta on mielenkiintoista nähdä miten nopeasti treenipainot lähtevät nousuun nyt kun siihen on kaikki edellytykset.

Miten tää on mahollista kun smithin tanko painaa jo sen 20kg?

Toi smith missä mä teen painaa enemmän kuin 20kg, tarkkaa painoa en tiedä. Siksi ilmoitankin tuossa ainoastaan sen painon mitä siihen lisään. Olisi ehkä pitäny tarkentaa, mutta eipä yleensä esim. prässipainoja ilmoitellessakaan sitä prässin omaa painoa niihin mukaan lasketa?

Toi smith missä mä teen painaa enemmän kuin 20kg, tarkkaa painoa en tiedä. Siksi ilmoitankin tuossa ainoastaan sen painon mitä siihen lisään. Olisi ehkä pitäny tarkentaa, mutta eipä yleensä esim. prässipainoja ilmoitellessakaan sitä prässin omaa painoa niihin mukaan lasketa?

Mun käsityksen mukaan taas lasketaan. Kyllä mä ainakin kyykkypainoissani ilmoitan painot YHTEENLASKETTUNA kaikki, eli tanko ja kiekot siis.

Mun käsityksen mukaan taas lasketaan. Kyllä mä ainakin kyykkypainoissani ilmoitan painot YHTEENLASKETTUNA kaikki, eli tanko ja kiekot siis.

:) Kyllä mäkin tangon painon osaan mukaan laskea, se nyt lienee selvä kaikille että niin tehdään... Kyse olikin nyt smith-laitteen tai prässin painosta.

edit. Joku toivottavasti tulee kertomaan mikä se oikea menettelytapa on, mut itse en merkintätapaani lähde enää korjaamaan. Painot merkkasin tänne lähinnä itseäni varten, ja mulle toi pelkkä kiekkojen yhteispaino kertoo tarpeeksi.

:) Kyllä mäkin tangon painon osaan mukaan laskea, se nyt lienee selvä kaikille että niin tehdään... Kyse olikin nyt smith-laitteen tai prässin painosta.

edit. Joku toivottavasti tulee kertomaan mikä se oikea menettelytapa on, mut itse en merkintätapaani lähde enää korjaamaan. Painot merkkasin tänne lähinnä itseäni varten, ja mulle toi pelkkä kiekkojen yhteispaino kertoo tarpeeksi.

Oolrait. ;) Ja tottahan on että kun tietää ITSE millä painoilla tekee, sen pitäisi riittää vertailuksi.
Mä lasken kyllä itseasiassa prässipainoihinkin sen kelkan, nyt kun tiedän paljonko se painaa, mutta sitten se ei ole vertailukelpoinen välttämättä jollain toisella salilla.

Tosin, onpa taljat sun muutkin niin kummallisen erituntuisia vaikka olis vääntävinään samoilla painoilla ettei niitäkään voi verrata. Outoa.

Flyes :thumbs:

Mulla tosiaan voi johtua jalkojen vähäinen reenaus siitä, että ne ei oo se vahvin osa-alue.. Kyykkyä en oo tehny pitkiin aikoihin, koska sitä tehdessä tuntuu että keskivartalossa ei ole voimaa pitää asentoa koossa ja keskittyminen herpaantuu.. Tiedän, sehän on parhaita pääliikkeitä :jahas: Ehkä kannattais lähteä taas ihan tangolla liikkeelle harjoitellen sitä oikeaa tekniikkaa. En tykkää koko liikkeestä, mutta jos alkaisin siitä tosiaan pitämään, kunhan saadaan lähtökohdat (oikea suoritustapa ja keskittyminen!) kuntoon.. :)

Oon huomannu, että melko monella jonkun lihasryhmän väliin jättäminen johtuu siitä, että se osa-alue on heikko, eikä sen treenaaminen vielä tunnu mukavalta. Kerran kun nöyrtyy sille ajatukselle, että #%&"!, mitään muuta mahdollisuutta kehittyä ei ole kuin treenaaminen, niin ensimmäinen askel on otettu. Sit vaan muistaa sen, ja pikkuhiljaa se heikoin alue ei olekaan enää heikoin ja treeni alkaa maistua oikeinkin mukavalta, kun tulokset paranee. Ja kun se tuntuu mukavalta, sen tekee jatkossakin.

Mä jätin pitkään salilla jalat väliin sen takia, et mulla on reisis voimaa ja lihasta ennestään mm. junnukauden lentopalloharrastuksen myötä. Yläkroppaa tekemällä sain lihasepätasapainoo korjattua alavoittosesta tasasemmaks. Syy ei siis ollu jalkalihasliikkeiden tylsyydestä tai heikoista koivista. Nyttemmin teen taas viikoittain jalatki, mutten kovin kovilla painoilla. Tänne ei oo tullu mitään treenipainoja laitettua, mut ehkä joku päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom