Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten h*lvetissä teillä on noin järjettömiä habapainoja???

Ite teen 20 kilolla tosi epäpuhtaasti kutosen :hyper:

Noh, se ei vaikuta yhteistulokseen onneksi mitenkään ;)

Varmaan pitäisi aina tarkentaa, tekeekö esim. taljassa yhdellä vai kahdella kädellä; samoin hauiskääntöä voi tehdä miljoonalla tavalla.

Mä oon vissiin suoralla tangolla vääntänyt kaseja, muistaakseni kympinkin joskus. Onneksi hauiskääntö ei nykyisin enää sisälly yhteistulokseen. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
..unohdin siis tarkentaa että teen hauiksen (ne 35kg sarjat) käyrällä tangolla..vapaana, en siis missään taljassa. Ja siis kahdella kädellä tietenkin ;)

noh tuota se on siitäki kii kuin alaspainot laskee, kuin paljon jeesaa kropalla :D voinhan mäki pistää hauiskääntää 60kg tankoo ja sit tehdä ne käännöt nii et kroppa liikkuu mut tanko pysyy paikallaa.. mut ei tuo 30kg hauiskäännös oo isoja painoja (paitsi jos vertaa muihin sarjapainoihin)..

Assikselle ja taskulle. Meitä on moneen junaan. Jos me reenaillaa voimaa voi joku tulla tekeen pelkästää penkin, dipin ja hauiskäännön niinkuin suurin osa alottelevista miehistä :)

ja riippuu tosin siitäki mikä lihakset ottaa parhaiten voimaa vastaan

Wau, ONNEA!!! Muistan vieläkin sen fiiliksen, kun itse vedin satkun ekaa kertaa... Vielä kun sais sen satkun kyykystä ni vois alkaa sohvaperunaksi. :D Veditkö sumolla vai kapealla?

Kappas, kun on jäänyt tämä ketju kokonaan taas lukematta :) kapealla vetelen.

Mä harjoittelen voimanostopainotteisesti ja siin ohella kaikkia ihme vimputuksia :dance2: Tässä jotain mun vimputuksista:

Kapea penkkipunnerrus 5* 80kg, 3* 85kg, 2*90kg ja 1* 92,5kg
Pystypunnerrus 10* 30kg. 8 * 35kg
Korokeveto 3 * 125kg
Hauiskääntö(voimanostotangolla) 10 * 20kg, 10* 30kg, 8* 35kg 5*40kg
Leuanveto vo (omalla painolla 68kg) * 10, *8 *6
Leaunveto mo " * 8, * 6 *4
Kyykky 5* 90kg 3*110kg 1* 120kg

olipas vaikea miettiä noita pidempiä sarjoja... Ehkä se treenivihko olis ihan hyvä taas ottaa käyttöön...

Funkkelille:

Niin mä en tiiä miten missäkin hauiskääntö tangolla tehään mutta meilläpäin se lasketaan alasviennissä reisiä vasten notta ne kädet todellakin menee suoriksi..:piis:

Voi sen hauiskäännön tehdä niinkin että laskee reisiä vasten ja heilauttaa selällä ylös.. Jos tosissaan haluaa vertailla hauistuloksia niin ne pitäisi tehdä selkä ja perse seinää vasten.

Mä harjoittelen voimanostopainotteisesti ja siin ohella kaikkia ihme vimputuksia :dance2: Tässä jotain mun vimputuksista:

Kapea penkkipunnerrus 5* 80kg, 3* 85kg, 2*90kg ja 1* 92,5kg
Voi morjens mitä penkkaajia täällä lymyää, ei pitäis ollenkaan tulla lueskelemaan tätä ketjua :)

mut ei tuo 30kg hauiskäännös oo isoja painoja (paitsi jos vertaa muihin sarjapainoihin)..
No joo, mutta jos penkki 3*40 ja hauiskääntö 35, niin samassa suhteessa sie tekisit 75 kilolla ja minä ja assis 55 :D noin pikaisesti arvioituna.

Mut niinhän se riippuu pitkälti siitä miten ja mitä treenaa. Ite kun tulee hauista väännettyä maksimissaan kerran kuukaudessa, niin turha on olettaa että siinä mitään edistystä aikaan saisi :D

Eikähän sinänsä joku haba ja penkki ole mitenkään yhteydessä toisiinsa että niitä kannattaisi vertailla, mutta vertaillaanhan sitä kyykkyä ja penkkiäkin. (itellä edellä mainittu ihan paska jälkimmäiseen verrattuna...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hehe :D mä aloin vääntää hauiksia kun huomasin että mun kädestä on 95% olkapäätä ja ojentajaa :) saa vähän tasapainotettua.

Ja joo kovin kivaa nähä naisen penkkaavan noin paljon :) onkos tuo ihan raakapenkki? Jos niin vois sanoa että helvetin kova ja veikkaan ettei noin kovaa penkkaajaa Suomesta montaa löydy. Itse voisin tällähetkellä juuri ja juuri penpaidalla saada tuon 90kg :D

No eikös sullakin tuo raakapenkki aika lähellä ole ;)

Ite tilasin just itelleni penkkipaidan, kattoo pääsenkö kehuskelemaan vähän isommilla painoilla tänne sitten kun olen sisäistänyt sen käyttötarkoituksen.

Vielä tuosta habajutusta. Ite teen yleensä hammer otteella käsipainolla, ja siinä painoa 15 kiloa. Miksikähän tuo tangolla tehtävä on sitten niin järkyttävän nihkeetä suhteessa siihen... Yleensä kun on toisinpäin, eli tangolla suhteessa isommat romut liikkuu...

Hauiskääntöäkin voi tehdä niin, että kääntää käden välillä suoraksi sivulle tai niin, että kämmen on koko ajan kasvoihin päin. Ja ala-asennossahan haba lepää, joten lienee raskaampaa jättää se aavistuksen koukkuun (vrt.vatsarutistukset joissa ei mennä alas eikä ylös asti).

Haba kehittyy aika nopeasti, kun sitä jaksaa vääntää. Voima siis, ei lihasmassa. :rolleyes: Mä jaksan aina muutaman viikon kerrallaan innostua, sit unohdan koko lihaksen viikoiksi.

Suoralla tangolla on mun mielestä raskainta, siinä ei vissiin oikein saa mitään muita lihaksia avuksi.

Mä oon jo luovuttanut penkin suhteen, en jaksa olla enää kateellinen. :D Mut tuo Funkkelin kyykky on kyllä :kuola:

No joo, mutta jos penkki 3*40 ja hauiskääntö 35, niin samassa suhteessa sie tekisit 75 kilolla ja minä ja assis 55 :D noin pikaisesti arvioituna.

Mut niinhän se riippuu pitkälti siitä miten ja mitä treenaa. Ite kun tulee hauista väännettyä maksimissaan kerran kuukaudessa, niin turha on olettaa että siinä mitään edistystä aikaan saisi :D

Eikähän sinänsä joku haba ja penkki ole mitenkään yhteydessä toisiinsa että niitä kannattaisi vertailla, mutta vertaillaanhan sitä kyykkyä ja penkkiäkin. (itellä edellä mainittu ihan paska jälkimmäiseen verrattuna...)

Jeps, mulla penkki jää vähemmälle ja siinä kehittyminen on todella hidasta..hauis taas on kehittynyt hirmu nopeasti ja nimenomaan se voima siinä hauiksessa ;) Kaikilla löytyy SE JUTTU missä kehitys tapahtuu yllättävänkin nopeasti, toisessa joutuu taas pinnistellä niin maan perrrkeleesti että pääsee etiäppäin! Samate tuo sumomave on sellanen missä kehitys on tapahtunu nopeasti sillä sitä en oo tehny vasta kun kuukauden. Ja se vasta on terapeuttinen liike, ihan ykönen :rock:

Kaikilla löytyy SE JUTTU missä kehitys tapahtuu yllättävänkin nopeasti, toisessa joutuu taas pinnistellä niin maan perrrkeleesti että pääsee etiäppäin!

Niinpä. Maastaveto on mukavaa, samoin kyykkääminen. Niissä olenkin aina kehittynyt nopeammin kuin penkissä. Penkki on ollut minulle pitkään inhokki-liike, osin varmaan siksi kun olen niin huono siinä. :) Olen luovuttanutkin sen suhteen jo monesti mutta aina välillä silti haaveilen että olisihan se siistiä penkata edes sillä omalla painolla. :)

Itestä taas maastaveto ja penkki on kivaa ja niissä kehittyy hyvin jos viitsii treenata, mutta kyykky on niin ärsyttävän hankalaa teknisesti ettei siitä tule ku paha mieli.

Jospa sitä joskus isona.

Mä en taas ymmärrä mikä siinä penkissä mättää omalla kohalla..varsinkin vasemman puolen etuolkapää "lonksuu" omituisesti ja välillä tulee "hermokipuvihlasu" siihen lonksumiskohtaan..liikkeen teen kyllä puhtaasti ja hyvät lämmittelyt MUTTA..Muiden liikkeiden kanssa tota ei esiinny. Penkki kun ois myös pirun terapeuttinen liike!!

Zone-sarja -42%
Itestä taas maastaveto ja penkki on kivaa ja niissä kehittyy hyvin jos viitsii treenata, mutta kyykky on niin ärsyttävän hankalaa teknisesti ettei siitä tule ku paha mieli.

Jospa sitä joskus isona.

Mä taas olen syksyn mittaan treenannut ihan raivolla sitä penkkiä ja tuntuu että se ei silti kehity, ei vaikka ihan tosissani olen tsempannut ja hinkannut. :D Maastaveto ja kyykky yleensä kehittyy samassa tahdissa, pitkään ne olikin samat, nyt maastaveto tuntuisi olevan hiukkasen parempi.

Minkähän verran oteleveys muuten vaikuttaa tuohon penkkiin? Minkälaisia leveyksiä käytätte? Olen yrittänyt pohtia mitä teen väärin penkissä, väärän hengitystekniikan lisäksi, kun se on niin tikkuista. Olisikin siistiä jos se johtuisi vaikka tuosta väärästä oteleveydestä, penkkaisin heti 90kg kun vaihtaisin kapeamman otteen :hyvä: No joo, ehkä siihen ei ole mitään vippaskonsteja eikä oikotietä, jumpalle vaan :whip: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom