Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
minäki laitan uudempaa tietoa, sarjat 6-8, joissakin 10. treeniä takana 6kk joista 2kk (kesä) erittäin epäsäännöllisellä treenillä..

hauiskääntö 20kg
pystypunnerrus 25kg
pystysoutu 27,5kg
ranskal. punnerrus 18kg
kapea penkki 33,5kg
penkki 35g
ylätalja 37,5kg
alatalja 30kg
kulmasoutu 40kg

kyykky 65kg
pohkeet smithissä 80kg
sjmv 45kg
jalan ojennus 45kg
adductio 55kg
yhden jalan prässi 70kg
askelkyykky 32,5kg
...

ei siis mitään huipputuloksia mutta aloittelija olen, ehkä nuo tuosta kasvaa vielä :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Laitetaanpas nyt ekaa kertaa omia treenipainoja tänne, vaikkei ne tämän threadin tasoon verrattuna kummosia olekaan.:)
Tässä joitakin vapailla painoilla tehtyjä:
SJMV: 2x8 75kg
Prässi: 2x8 130kg
Mave, yhden kerran oon kokeillu, 2x6 60kg, ihastuin niin paljon, että täytyy tunkea ohjelmaan mukaan :)
Penkki, 2x5 40kg
Pystypunnerrus 2x8 15kg kässärit (tämä ja penkki tuli keväällä, nyt on jostain syystä painoja saanut tiputtaa ja ei kulje yhtään)
Kulmasoutu tangolla 2x8 55kg
Hauiskääntö kp 2x8 12,5kg
Ranskalainen 2x8 mutkatanko+10kg

Itteä täytys ottaa noiden jalkatreenien suhteen niskasta kiinni kun ei oikeen aina huvittas :whip:

MIMMIT!! Mä vedin tänään ensimmäistä kertaa satasen maasta :D En oo ennen kokeillut ja nyt se tuli mavesarjojen päätteeksi tehtyä suht keveästikin vielä. :dance:

MIMMIT!! Mä vedin tänään ensimmäistä kertaa satasen maasta :D En oo ennen kokeillut ja nyt se tuli mavesarjojen päätteeksi tehtyä suht keveästikin vielä. :dance:

Wau, ONNEA!!! Muistan vieläkin sen fiiliksen, kun itse vedin satkun ekaa kertaa... Vielä kun sais sen satkun kyykystä ni vois alkaa sohvaperunaksi. :D Veditkö sumolla vai kapealla?

Wau, ONNEA!!! Muistan vieläkin sen fiiliksen, kun itse vedin satkun ekaa kertaa...

Mä kokeilin tos muutama viikko sitten ekan kerran maastavetoa ja satanen nous :) :dance: Toki olin juossut tohon pohjalle 2.5km ja tehny normaalin punttitreenin, eli lämpimänä olin ja poikakaveri neuvo vierestä. 10v judotaustalla saattaa olla toki jotain merkitystä. Penkistä on noussu parhaimmillaa 62.5kg, tosin muutaman kilon painavampana ja kyykänny oon 90kg. Lähinnä tonne aerobiselle puolelle nyt kyllä viime aikoina keskittynyt :)

SJMV: 45kg 4*8
Prässi: 80kg 3*10
Mave:50kg 4*8
Penkki:30kg 4*8
Pystypunnerrus käsipainoilla: 10kg 4*8
Kulmasoutu: 30kg 3*10
Hammer: 10kg 4*8
Ranskalainen kp: 16kg 3*10
Pohkeet istuen: 45kg 3*12

Kyykky 15*65kg, 15*70kg, 15*75kg, 15*80kg
Prässi 15*110kg, 15*130kg, 15*150, 15*160kg
mave 3*10*60kg
hauis kp 3*12*12,5kg
kulmasoutu, laite (mikä lienee) 12*35kg, 10*40kg, 8*45kg
alatalja 12*50kg, 12*55kg, 12*60kg
ylätalja 12*35kg, 12*40kg, 12*45kg
yhdenkädensoutu 12*22,5kg, 10*25kg, 8*27,5kg
ojentajat taljassa 15*45kg, 15*52kg, 15*59kg
vipunosto sivulle 3*12*9kg
vipunostomaaten 3*15*9kg
vipunosto eteen kp 3*12*8kg
pystypunnerrus kp, istuen ilman nojaamista 3*12*10kg
dippi 3*10*omapaino

Tälläsiä, kaikkia räpellyksiä ei tullu, mutta osassa selvästi kehitettävää ja osa jo ihan kiitettävällä tasolla.:anssi:Tai ainakin kehityskelpoisia, heh...:rolleyes:

Joo, kyykky kulkee. Vähemmän olen tehnyt mm. sitten mavea ja prässiä, molempia oikeastaan vasta tänä keväästä. Liputan ehdottomasta peruskyykyn nimee, koska se on koko kropan liike, sillä saa hyvän keskikropan aikaiseksi. Mutta pitkän aikaa olen lihaksieni riuduttamiseksi tehnyt jalkatreeniä vaan kerran kahteen viikkoon. Mieleni tekisi kokeilla maksia tuosta kyykystä, pitäis saada vaan joku salilla vähän kattoo perään, että mitä likka aikoo nyt vääntää.

Mutta kyllä se siitä, vuoden päästä yläkropan painot on toivottavasti huomattavasti isommat. :dance:Ja aika pitkiä sarjojahan minä vääntelen.

Laskeekos mimmit tähän tangot, kelkat jne mukaan painoihin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Prässin kelkkaa en oo laskenu mukaan, se taitaa olla 40 kiloa. Mutta esim. maveen ja suorin jaloin vetoon oon laskenu sen 20 kilon normitangon mukaan. En oikeen oo varma paljonko tuo mutkatanko painaa, oisko joku 8-10 kiloa?

Kaippa sitä pitää vetää pohjat noissa treenipainoissa :lol2:

Eli:
Kyykky: se kevyin tanko (ei aavistustakaan itse tangosta, ne kiekot painaa kuitenkin yht 2,5kg)
Prässi: 30kg (ilman kelkkaa)
Pohkeet laitteessa: 10kg

Alatalja: 20kg
Ylätalja: 25kg
Hauiskääntö taljassa: 15kg
Rintapunnerruslaite: 20kg
..jne. No, tuosta kuitenkin saa hyvän kuvan meitin lihaskunnosta :hyvä: .Treeniä siis takana hiukan reilu kk, joihinkin saa laittaa lisää rautaa seuraavalla kerralla.

Ainoa outo juttu on, että minulla on nyt oikea pohje 2cm paksumpi kuin vasen. Auttaisikohan siihen yhden jalan prässi? Pitää alkaa hiukan kiinnittämään huomiota tuohon jalkatreeniin :rolleyes:

Prässin kelkkaa en oo laskenu mukaan, se taitaa olla 40 kiloa. Mutta esim. maveen ja suorin jaloin vetoon oon laskenu sen 20 kilon normitangon mukaan. En oikeen oo varma paljonko tuo mutkatanko painaa, oisko joku 8-10 kiloa?

Ompa muuten keveä, kun meidän salillakin se on 80kg pelkkä kelkka :lol2:

Kaippa sitä pitää vetää pohjat noissa treenipainoissa :lol2:
Ainoa outo juttu on, että minulla on nyt oikea pohje 2cm paksumpi kuin vasen. Auttaisikohan siihen yhden jalan prässi? Pitää alkaa hiukan kiinnittämään huomiota tuohon jalkatreeniin :rolleyes:

kannattaa vain treenata samoilla painoilla pohkeita ja se toinen kyllä kehittyy siinä matkalla. jos esim yhden jalan nousua smithillä ym. tekee niin sama paino vain molemmille, tai sitten just yhdellä jalalla prässissä samalla painolla samoja sarjoja. yhtä aikaa jos tekee niin saattaa se parempi jalka vain tehdä vielä enemmän töitä ku toinen ei jaksa :rolleyes: itellä vasen haba heikompi ku oikea mut selässä on vasemmalla puolen paljon isommat lihat :D (johtuu 9v pesismailalla huitomisesta)

kannattaa vain treenata samoilla painoilla pohkeita ja se toinen kyllä kehittyy siinä matkalla. jos esim yhden jalan nousua smithillä ym. tekee niin sama paino vain molemmille, tai sitten just yhdellä jalalla prässissä samalla painolla samoja sarjoja. yhtä aikaa jos tekee niin saattaa se parempi jalka vain tehdä vielä enemmän töitä ku toinen ei jaksa :rolleyes: itellä vasen haba heikompi ku oikea mut selässä on vasemmalla puolen paljon isommat lihat :D (johtuu 9v pesismailalla huitomisesta)

Mistähän johtuu kun mun vasemman käden hauis on 1cm isompi kuin oikean.. vaikka oonki oikea kätinen. En keksi tähän syytä mutta ei se mun menoo haittaa.. :D vai tuleeko mun oikean käden hauis pienellä viivellä vasemman perässä?

Mistähän johtuu kun mun vasemman käden hauis on 1cm isompi kuin oikean.. vaikka oonki oikea kätinen. En keksi tähän syytä mutta ei se mun menoo haittaa.. :D vai tuleeko mun oikean käden hauis pienellä viivellä vasemman perässä?

Itse olen ihan mutulla kehitellyt sellaista selitystä, että koska oikeakätisellä oikean käden hermotus ja liikeratojen "sujuvuus" on parempi, vasen käsi joutuu tavallaan tekemään enemmän töitä samojen painojen kanssa ja ehkä myös kasvattamaan lisää lihasmassaa. Inbodyn mukaan minullakin näet on vasemmassa kädessä enemmän lihasmassaa, vaikka se on huomattavasti heikompi.

En sitten tiedä, miksei tuo päde jalkoihin. Syy on varmaan siinä, että jaloille tehdään paljon molempia puolia kuormittavia liikkeitä, joissa oikea puoli (itselläni näin) pääsee kompensoimaan vasemman puolen heikkoutta ja estää sitä kehittymästä samalle tasolle. Tämä siis myös kommenttina sannulin tekstiin: minusta ei kannata vain luottaa siihen, että vasen puoli seuraa kyllä, sillä jalkaliikkeissä se ei välttämättä niin tee. Olisi ehkä järkevää priorisoida joko ylimääräisellä vasemman jalan treenillä tai sitten siten, että tekee enemmän split-liikkeitä (askelkyykky, yhden jalan kyykky, bulgarialainen jne.), joissa voi sitten tehdä enemmän vasemmalle puolelle. Tuossa on nimittäin se ikävä juttu, että jos jatkuvasti tekee molempia puolia kuormittavia liikkeitä ja oikea puoli jatkuvasti kompensoi niissä, todellisuudessa vasen puoli ei kehity juuri lainkaan, ero vain korostuu ja tuottaa merkittävän vammariskin (esim. kyykyssä epäsymmetrisyys -> kaatumiset jne.).

Olen oikeakätinen, mutta mulla on vasen sekä isompi että vahvempi, ja siis ero on merkittävä tuon voiman suhteen.

Pitää se varmaan minunkin paljastaa muutamia omia treenipainoja niin voin sitten joskus katsella onko tullut kehitystä.
Nämä ovat siis sarjapainoja ja sarjat ovat 3-4x7-10

Penkki: 25kg, tosi surkeaa ollut alusta asti. Harmittaa niin pirusti. Hyvinä päivinä tosin muistaakseni mennyt 27,5kg jopa.
Pystypunnerrus tangolla: 27,5kg
Hauiskääntö: 9kg, ainut "ylpeyden aihe". Muulla ei juuri pystykään iloitsemaan vielä.
Ranskalainen punnerrus maaten mutkatangolla: 5kg+tanko
Prässi: 70kg+kelkka
Sitten teen maaten eräänlaisia vipunostoja joissa vain käsipainon toiset päät kolahtaa yhteen. Nimeä en tiedä. Tässä 9kg kp:t.

Muutakin olisi mutten osaa selostaa tarkemmin (tai sitten vain nolottaa niin julmetusti:jahas: ).

Tässä vähän tän hetkisiä treenipainoja. Vertailuna alakropan painoissa 29.10.2007 painot ja yläkropan painoissa 25.9.2007 painot. Eli n. vuosi väliä.

Jalkaprässi 105+kelkka 45kg (ennen 80kg +kelkka) Prässiä en oo oikeen viime aikoina tehnyt.
SJMV 70kg (ennen 40kg)
Peck deck 30kg (ennen 15kg)
Ylätalja 45kg (ennnen 30kg)
Penkki max. 40kg (ennen 20kg)

Tässä vielä muutamia, joita en vuosi sitten vielä tehnyt.

Kyykky 50kg
MAVE 60kg
Pohkeet seisten hack-kelkka +70kg
Viparit sivuille ja eteen 5kg kp
Keskitetty hauiskääntö 8kg kp
Ojentajapunnerrus taljassa 25kg
Kulmasoutu 30kg
Pystysoutu mutkatanko +7,5kg

Back
Ylös Bottom