Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:david:

Hauiskääntö kp: 6kg, toisinaan lyhyempiä sarjoja 8kg
Penkki: Tanko + 5kg eli 25kg
Vinopenkki: 6kg (pitäis varmaan seuraavaksi koittaa 8kg, vois jopa mennä)
Kapea penkki smithissä: tanko + 15kg
Viparit sivuille: 6kg
Pystysoutu kp: 8kg
Ylätalja: 31,5kg
Alatalja: 30kg

Pelkkää yläkropan treeniä takana nyt n. 2kk, sitä ennen tosi satunnaisesti lähinnä jossain body pumpissa. Jalat puuttuu, koska ne on rikki :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jalat, pakarat
- Reiden ojennus 15 x 75kg
- Jalkaprässi 15 x 110kg + kelkka 35kg
- Jalkojen koukistus maaten 10 x 60kg
- Pohkeet istuen 15 x 50kg
- Kyykky 15 x 25kg :david:
- SJMV 15 x 50kg

Rinta, olkapää
- Penkkipunnerrus 15 x 30kg
- Sivuviparit laite 15 x 20kg
- Pystypunnerrus kp 15 x 10kg

Selkä
- Ylätalja 15 x 35kg
- Alatalja 15 x 35kg
- Yhden käden kulmasoutu vvk 15 x 25kg

Hauis, ojentaja
- Hauiskääntö taljassa 15 x 15kg
- Keskitetty hauiskääntö kp 15 x 8kg
- Ojentajapunnerrus talja 15 x 20kg
- Ranskalainen punnerrus mutkatangolla 15 x 5kg + tanko

Voi että, kun muutamat liikkeet ovat "vähän" jäljessä kehityksessä. Ei auta itkut markkinoilla, kovaa työtä vaan! :whip:

Tässä nyt joitain painoja viimeisen kuukauden ajalta:

etukyykky 5x55kg, 1x60kg
sjmv 3x85kg
sumomave 4x80kg
leuanveto vo 4xop :dance: Tämä on suuri ilonaihe! Hirveän raskasta, mutta pikkuhiljaa alkaa nousemaan paremmin ja paremmin.
dippi 6xop
hauiskääntö kp 8x12,5kg
penkki 1x60kg
prässi 10x200kg+kevyt kelkka
kulmasoutu kp 8x30kg, 4x35kg
Hah, 4 kuukaudessa ei ole tapahtunut mitään positiivisia muutoksia. Taaksepäin ollaan vain painojen kanssa tultu. :jahas:

Kesällä loukkasin selän pariin otteeseen, joten ohjelmasta on jäänyt kokonaan pois etukyykky ja prässiäkin teen todella harvoin. Sumomave on myös jäänyt, nykyään teen selälle räkkivetoa ja takareiskoille ja pakaroille romanialaista mavea.

Tämän hetkisiä sarjapainoja (8-12) joissain liikkeissä:
Box-kyykky/Haarakyykky: 70-80kg
Räkkiveto: 80-85kg
Romanialainen mave: 75kg
Vinopenkki kp: 17,5kg
Pystypunnerrus kp: 12,5-15kg
Hauis kp: 12,5kg
Kulmasoutu kp: 30-35kg

Laitetaanpas nyt ekaa kertaa omia treenipainoja tänne, vaikkei ne tämän threadin tasoon verrattuna kummosia olekaan.:)
Tässä joitakin vapailla painoilla tehtyjä:
SJMV: 2x8 75kg
Prässi: 2x8 130kg
Mave, yhden kerran oon kokeillu, 2x6 60kg, ihastuin niin paljon, että täytyy tunkea ohjelmaan mukaan :)
Penkki, 2x5 40kg
Pystypunnerrus 2x8 15kg kässärit (tämä ja penkki tuli keväällä, nyt on jostain syystä painoja saanut tiputtaa ja ei kulje yhtään)
Kulmasoutu tangolla 2x8 55kg
Hauiskääntö kp 2x8 12,5kg
Ranskalainen 2x8 mutkatanko+10kg

Itteä täytys ottaa noiden jalkatreenien suhteen niskasta kiinni kun ei oikeen aina huvittas :whip:

Täytyipäs tulla tänne heti hehkuttaan kun vedin tänään satasen maasta! Tiukassa se oli, mutta tuli ilman selän pyöristymistä. :dance2:
SJMV 3x10 80kg
penkki 3x6 40kg

Siinäpä ne tärkeimmät olikin...lisäksi oon alottanut leuanvetoharjotukset vetokumien avustamana kun en muuten tätä ruhoa saa kertaakaan ylös. Tavoitteena on keväällä vetää jo ihan omin voimin!:)

Voe pälli, diamondgirl, nyt kyllä työnsit minut aika syvälle maan rakoon leuhkimisellas. :D Röyhistä rintaa ja kehu itseäsi, täällä joku tärisee kateudesta ja toivoo että pääsisi edes puoliksi samaan joskus kuin sinä! :hyper: :worship:

Voe pälli, diamondgirl, nyt kyllä työnsit minut aika syvälle maan rakoon leuhkimisellas. :D Röyhistä rintaa ja kehu itseäsi, täällä joku tärisee kateudesta ja toivoo että pääsisi edes puoliksi samaan joskus kuin sinä! :hyper: :worship:

Kyllä se tekniikka ja voima siinä harjautuu, kun vaa treenaa ahkerasti. :) Leuanvetohan on paljon raskaampi liike, kuin esim. Erilaiset taljat.

Kyllä se tekniikka ja voima siinä harjautuu, kun vaa treenaa ahkerasti. :) Leuanvetohan on paljon raskaampi liike, kuin esim. Erilaiset taljat.

Leuanveto tosiaan vaatii treenaamista useamman kerran viikossa (tai jopa päivässä) verrattuna moniin muihin juttuihin. Tekniikka lienee olennaista. Tietysti sillä kehon painollakin taitaa olla merkitystä, jos ihmisten välisiä tuloksia vertaillaan.

Hauiskääntö kp:8kg
Penkki: 30kg
Vinopenkki kp:13,5kg
Viparit sivuille: 8kg
Pystysoutu kp: 10kg
Ylätalja: 30kg
Alatalja: 30kg
mave:55kg
etukyykky:60kg

elikkäs ihan aloittelija olen pari kk korkeintaan salia takana ,, tosin muutama vuosi sitten kävin melko aktiivisesti kunnes tuli tämä yli pitkä breikki...

Sarjat 3-4 ja toistot 8-12 (joissakin liikkeissä teen vain osan sarjoista näillä painoilla)

Penkki 30kg
haukka tangolla 20kg
haukka kp 8kg
ojentajat taljassa 30kg
vinopenkki kp 8kg
vipunostot eteen 6kg
peckdeck 15kg

Tossa joitakin,, ompas kiva päästä myöhemmin kyyläämään tota omaa kehitystä :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teen aika monipuolisesti kaikkea niin jos muutaman ilmoittais. Tosiaan 11kk salilla tuli täyteen vko sitten. Tuolla näytti olevan muillakin kehitystä, niin pistän omat aloituspainoni kanssa kehiin :)

kapea penkki 45kg-55kg 12-6 toistoja (30kg*12)
ranskalainen 25kg*12
vinopena käsipainoilla 20kg/kp*8 (12kg*12)
hauis tangolla 25kg*10 (18kg*12)

pystypunnerrus 30-35kg *10-8 (tein alkuu käsipainoilla 10kg*12 niiaamalla)
penkki 60kgx6 (35kg*12 :))
kyykky ~70kg*10 (jos teen mahd lähel kisasyvyyttä) (alkuun tein box-kyykkyjä 50kg*12)
mave ~100kg*8 (aloitin maven toukokuussa 2008)

Olipas vaikea ulkomuistista laittaa :S Itsellä reenipainot ovat suht pvä kohtaisia. Oon turhan paljon fiilisliikkuja :D

hih pääseepäs korjalee

mave 6x 130kg, 1x 155kg
kyykky 4x 105kg, siteillä 4x110kg... Nyt olis tarkotus tehdä 4x8x 87.5kg huomenna :)
pena 4x 67.5kg, 10x 60kg (pena tekniikka muuttunut leveemmäksi ja puhtaammaksi....)
pystäri 6x 40kg sarjoja

Jees pientä parannusta on tullut...:)

Penkki 35 kg *8
Pystypunnerrus kp 12 kg *8
Viparit sivulle 10 kg *8
Vinopenkki 14 kg *6
Ylätalja 50 kg *6

Kyllä jaksaa treenata ja tulokset paranee kohisten kun oon alkanut syömään enemmän (yli 2000 kcal/pvä)! Monet mimmit syö ihan liian vähän ja tekee liikaa aerobista. Semmosella tyylillä on ihan turha odottaa tulosten paranevan.

Jees aika hyvin parannusta tullut viime vuodesta. :hyvä:

Leuanveto 7 puhtaasti !! Vuosi sitten sain yhden tai kaksi puhtaasti
Penkki 40 kg*6
Pystypunnerrus 14 kg*6
Viparit sivulle 12 kg*5
Vinopenkki 16 kg*6
Ylätalja 55 kg*5
Kulmasoutu kp 22 kg*6
Ojentajat talja 40 kg*6
Hauis kp 10 kg*8

Lihasta on tullu reilusti lisää viime vuodesta :dance:

Mulla vipareissa painot senkus putoaa. :D Vuosi sitten vetelin 10 kässäreillä suorin käsin vipareita, nyt menee kasilla, tosin teen nykyään molemmat kädet yhtäaikaa ja AINA yhdelläjalalla tasapainolaudalla seisten.
No, hartiat on kyllä kaikesta huolimatta pyöristyneet. Tekniikka (ja ne suorat kädet, mä en ymmärrä ysikympinkulma-vipareita..) ennenkaikkea..

Mulla putoaa kaikessa muussa paitsi penkkikyykkymavessa. Joskus tein lemppariani SJMV:tä 3*10*90, nyt tein nihkeen 2*15*50 ja tekniikka tuntui ihan paskalta :( No ihan sama, ei sellasia kisoissa vedellä!

Mulla vipareissa painot senkus putoaa. :D Vuosi sitten vetelin 10 kässäreillä suorin käsin vipareita, nyt menee kasilla, tosin teen nykyään molemmat kädet yhtäaikaa ja AINA yhdelläjalalla tasapainolaudalla seisten.
No, hartiat on kyllä kaikesta huolimatta pyöristyneet. Tekniikka (ja ne suorat kädet, mä en ymmärrä ysikympinkulma-vipareita..) ennenkaikkea..

kerran valitin kaverille kun oon puolen vuoden ajan nyhjänny 4 kilon käsipainojen kans vipareis niin se nauro et tekee ite kuudel kilol, se on siis poika ja ei kovin naru kuitenkaan, ja et coleman tekee 14 kilol niin 6 kiloo on varmaan ihan oikee sille :D

mut joo noi 90 asteen, tai jopa alle, viparit ei tosiaankaan fiksuimpii, mut ei varmaan ihan suorin käsin myöskään kannata, tai mulla ainakin ottaa olkapäät siin ikävästi hittiä. tietty toisille sopii ja toisille sit taas ei. :) aika hurjalta kyl musta kuulostaa noi kasitki ku jollai tasapainolaudal! vois alkaa kyl reenaa jotai tollasii, vähän vaihtelua. varsinkin mulla nää olkapääjutut kun ne ei vaan etene eikä toimi. tai hartiat kyl vaan levenee levenemistään mut tahtois jotain pyöreyttä siihen olkapäähän ja muutenkin jotain lihaksii näkyviin sinne seudulle.

Jos näitä nyt sitte laittais tänne, ja vertais kattelis vaikka vuodenvaihteeseen mennessä, onko mitään tapahtunut:

kyykky 30kg
mave 40kg
sjmave 60kg
penkki 27.5kg
kulmasoutu kp 16kg
ylätalja 30kg
alatalja 35kg
hauiskääntö kp 8kg
viparit sivulle 6kg
pystypunnerrus kp 8kg

Se vuodenvaihde tais mennä ohi jo, mutta...
hack-kyykky 90kg 3x8 (takakyykky painoista en tiedä kun en oo hetkeen tehnyt, laitan painoja sitte ku kokeilen taas :))
räkkiveto 80kg 3x8
penkki 50kg 1x3 oli hetki sitten, tällä hetkellä 45 taitaa olla lähempänä totuutta :D
kulmasoutu kp 30kg 3x8
ylätalja 55kg 3x8
hauiskääntö mutkatangolla 30kg 3x6
hammerkääntö kp 14kg 3x8
viparit sivulle 8kg 3x12
pystypunnerrus kp 12kg 3x8

Suunnilleen noin, joitain em. liikkeitä en oo ihan hetkeen tehnyt joten vois kokeilla taas..

Kuulostaa aika hurjalle, voiko olla näin nämä luvut? En tarkoita pahalla, vaan ihan mielenkiinnolla.:wtf:

Ei noissa mitään hurjaa mun mielestä ole. Kyllä jotkut täälä varmaan tekee vielä isommillakin painoilla.
Tossa pystypunnerruksessa on vaan aika keplottelu jotta saan painot olkapäiden tasalle kun alkaa olla sen verran painoa. :D
Vinopenkki 16kg kässäreillä ei kyl vielä oo mitään. perus penkkipunnerrushan mulla on ihan surkea, vain 45 kg 6 toistoa.

Zone-sarja -42%
170cm/53kg..tässä joitain tuloksia:

Penkki 3x40kg
Vinopenkki kp 3x10 15kg
Pystypunnerrus kp 4x9 12kg
Ojentajat päänyli naruilla 4x17 20kg
Viparit eteen 3x10 6kg
Viparit sivulle 3x8 8kg

Hauis tangolla 4x7 30kg (maksimi ollu tähän mennessä 35kg ;) )
Hauis talj 3x8 45kg
Kulmasoutu kp 3x9 17kg
Ylätalj eteen 3x8 45kg

SumoMave:ssa maksimi on tällä hetkellä 75kg millä pystyn sarjoja tekemään

Kyykky tökkii polven takia, myös prässi on yhtä tuskaa 3x20 70kg+kelkka :(

Miten h*lvetissä teillä on noin järjettömiä habapainoja???

Ite teen 20 kilolla tosi epäpuhtaasti kutosen :hyper:

Noh, se ei vaikuta yhteistulokseen onneksi mitenkään ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom