Alotin vasta mavettelun muutama viikko sitten. Jalat jaksais kyllä nostaa, mutta totuttelen selkää tohon oikeeseen liikerataanMiten sulla on kyykky noin paljon edellä mavea? o_O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alotin vasta mavettelun muutama viikko sitten. Jalat jaksais kyllä nostaa, mutta totuttelen selkää tohon oikeeseen liikerataanMiten sulla on kyykky noin paljon edellä mavea? o_O
-Tiputtaa paino 66 kg -> alle 60 kg
-Yt 300 kg 63-sarjassa (yt tällä hetkellä 285)
-10 leukaa
-Voimapyörä suorin jaloin
Puoliväli kolkuttelee ovella ja... tavoitteet ei lähellekään tosin muita superkivoja saavutuksia on tullut matkan varrella ppuolivahingossa: mäkivedot juosten on kasvattanut mulle kauniit takareidet ja pepun. Ahkerointi pihatöissä alkukesällä vei muutaman kilon ja nyt on jäätävä kesäkunto. Leuanveto sujuu ennätyshyvin edellämainitun seurauksena; tänään sarjat 17-14-12-10 helpohkosti. Kuukausi sitten meni 4x10. Maastavetomaksimi on noussut kaikesta huolimatta, vaivaiset 2,5 kiloa mutta kuitenkin. Penkki on mennyt alaspäin, kyykky jumittaa. Summa summarum: tärkein, mielenrauha ja tyytyväisyys saavutettu siinä määrin kuin mahdollista. Loppuvuodesta - jaa-a. Kuka tietää. Ja niin. Tarkoitus ei ole brassailla saavutuksillani, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen, vaan iloita ja toivottavasti antaa lisäbuustia muillekin. Ja niin, olen liki nelikymppinen vanhus jo, joten tahtoisin jakaa iloni siitä teille, ettei koskaan ole liian myöhäistä olla elämänsä kunnossa. Iloista kesää punttimimmit!!2014 on taputeltu ja aika katsoa uuteen vuoteen
Haaveita on paljon, tavoitteiksi voisi nostaa seuraavat:
1.yhteistulos 300 kg
2.puolimaraton aikaan 1.3x.xx
3.opintojen eteenpäin vieminen
4.mielenrauha ja tyytyväisyys elämään
Juu. Näihin täytynee palata säännöllisin väliajoin niin ei pääse unohtumaan.
Tää vuosi tähdätään näihin:
-Kyykky 80
-Mave 100
-Penkki 60
-Pystypunnerrus 50
- Punttipuolen tavoitteissa ei ole juuri kummoisia. Lihasmassaa lisää.
- BJJ: arvokisamitali SM- tai FO-kisoista olisi aika huikaisevaa.
- Ampumakisojen MM-kisoista en uskalla mitalisijaa edes haaveilla, mutta jos pystyisi uusimaan parin vuoden takaisen menestyksen pääsemällä maailman kymmenen parhaan joukkoon.