Mimmien tavoitteet vuodelle 2015

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
1. Saada karsitettua loukkaantumisen myötä tulleet kilot (10kg)
2. Liikkuvuuden lisääntyminen
3. Tupakoinnin lopettamine pysyvästi

huoh... jos nyt noilla alottaisi

1. Lihasta kroppaan ja kiinteytyminen niin että kehtais rannalle lähteä ens kesänä.
2. juoksuharrastuksen herättelyä.
3. syödä terveellisesti ja monipuolisesti, jättää turha napostelu pois:)

* Ehdoton numero 1! Normalisoida suhtautuminen omaan mielikuvaan omasta kropasta (ettei järkyttyis esim. Yhden kilon painonnoususta, ja olisin tyytyväinen siihenkin mitä olen jo saavuttanut)
* Käydä salilla aktiivisemmin, koska silloinhan niitä mielessä pyöriviä tuloksia syntyy, ei sohvalla makaamalla
* Töiden jatkuminen (tällä hetkellä määräaikaisuuden jatkuminen epävarmaa)

Omaksua asenne "Don't stress. Do your best. Forget the rest".
Kisakalenteriin on jo ympyröity kisapäivät.
Yhteistulokseen isompia numeroita :)

-uskaltaa syödä enemmän kuin kuluttaa--> enemmän lihasmassaa.
-vetää jokainen treeni aina hiukan kovempaa kuin edellinen.
-nukkua kunnolla (lapset lopettaneet yöheräämiset)
-->palautuminen parantuu--> treenit kovenee

-Yhden käden leuka
-Käsiseisonnan variaatiot: straddle v-sit to handstand ja pike handstand press
-Straddle planche
-Muscle up ilman kippiä
-Kiipeilyssä köysi 7b ja boulderi 7B.

tavotteena
-saada pidettyä treenirytmistä paremmin kiinni (säännöllisyys)
-parempi tuntuma koko vartalon lihaksistoon
-kyykky ois kiva saada kulkemaan 60 kg kympin sarjoilla puhtaalla tekniikalla tietenkin
-penkki 40 kg

- Käydä kehonkoostumusmittauksessa, jotta tietäisin, mikä on rasvaprosentti nyt -> arvioida kiristystarve ja pudottaa prosentti tavoitteeseen
- Hankkia edes vähän pyykkilautaa vatsaan
- Parantaa juoksukuntoa sen tarkempaa tavoitetta määrittelemättä
- Suunnilleen sama salitreenin suhteen
- Oppia päästämän irti stressistä ja jättämään turhia asioita pois mieltä vaivaamasta

Kirjoittelempa tänne julkiselle puolellekin omia tavotteita.
- Kyykky 70kg (90kg)
- Penkki 50kg (60kg)
- Maastaveto 80kg (100kg)

Luultavimmin saavutan ensiksi mainitut luvut puolen vuoden sisään, joten laitoin sulkuihin ne mun pitemmän ajan tavoitteet. Tavoittele kuuta ja putoa tähtien joukkoon, vai miten se sanonta menikään. Vaikka sitä salitaustaa on mulla muutaman vuoden ajalta niin tämä lienee eka kerta kun mulla on järkevä treeniohjelma ja selkeitä tavotteita. Jim Wendlerin 5/3/1on siis käytössä.
Aerobista kuntoakin olisi hyvä parantaa ja lisätä kehonhuoltoa.
Epätreenimäisiä tavoitteita on työpaikan hankinta ja valmistuminen.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Lyhyemmän aikavälin tavoitteita (esim. eka puolivuotinen):
- kunnollinen käsilläseisonta
- miestenpunnerrukset täydellä liikeradalla (vielä jää hieman vajaaksi)
- mave ykkönen enemmän kuin oma paino (nyt 90%)
- oppia tempaus kunnolla ja päästä lisäämään painoja
- työntö vähintään puolet omasta painosta (nyt n. 35%)

Pitkän aikavälin tavoitteet (ei aikarajaa, mutta jos edes jonkun näistä saisi tänä vuonna):
- edes yksi leuanveto ilman kevennystä
- kyykky ykkönen oman painon verran rautaa (nyt 55%)
- mave ykkönen 100kg
- vapaa käsilläseisonta tai käsilläseisontapunnerrus

- ja tietysti välttyä loukkaantumisilta yms.

Tavotteita tälle vuotta:
1. Saada lisää (näkyvää) lihasta ja voimaa, muutama kilo painoo pois
2. Ruokavalion fiksailu etenki turhat herkuttelut aisoihin
3. Terveempi suhtautuminen ruokaan (tunnesiteet)
4. Opetella olemaan tyytyväinen peilikuvaansa eli vaa'an tuijottelu vähemmälle (itsetunnon kohentaminen ja minäkuvan realisoituminen)

Siinäpä noita alkuunsa, katotaan miten lähtee toteutumaan.. Etenki toi viimene on haastava ja vaatii luultavasti useamman vuoden työn, mutta jos pääsis tänä vuonna pistää alulle sen..

Tsemppiä kaikille omiin tavotteisiin :)

Enpä ole edes aiemmin tullut miettineeksi treenitavoitteita, mietitään nyt sitten...

1. Penkki 70 KG
2. Leuanveto 20 kpl
3. Cooper yli 2600 (surkea juoksija kun olen...)
4. Täysi absolutismi (kun aloin treenaamaan n. puoli vuotta sitten jäi juominen pois, sen jälkeen olen juonut kerran, mutta ajatuksena olisi jättää se vähäinenkin pois kokonaan. Ei tämä oikeastaan ole edes mikään tavoite, enemmänkin päätös. Kun ei maistu ei maistu ja treeni kulkee... :puntti: )

Jos vertsi on mimmi niin aika kova mimmi on. Mutta voi ollakin. :)

Olen mimmi, mutta en kova... vielä ^^ Tavotteet on korkealla, mutta oon sitä mieltä, että tavotteet pitää aina pistää korkeammalle kuin oikeasti uskot edes ylettäväsi, niin pääsee edes puoleen väliin... :) Tällä hetkellä penkkiykkönen 52,5KG, leukoja 9 kpl... 10KK on pitkä aika tehä parhaansa! :)

Olen päässyt siihen pisteeseen, että treeni- ja etenkin salitreenitavoitteet ovat kadonneet jonnekin kaukaisuuteen. Yksi isompi loukkaantuminen siihen sitten riitti.

Jonkinlaisena, ainoana tavoitteen kaltaisena olisi saada vammaosio kestämään vähän mukavammin sekä arkea, että muita harrastuksia. Salitreenin suhteen olis kyllä tarkoitus ottaa itseään niskasta kiinni ja treenata säännöllisemmin ja järkevämmin, vaikka nykyisin se onkin vain muuta (liikuntaa ja arkea) tukevaa, ei itse harrastus.

Kyykyssä on mennyt 83 kiloa (ykkösmaksimia en koskaan edes kokeillut), nyt voisi ottaa tähtäimeksi päästä edes omaan painoon, joka on kuitenkin aika paljon vähemmän, sentään.

Tavotteita tälle vuotta:
1. Saada lisää (näkyvää) lihasta ja voimaa, muutama kilo painoo pois
2. Ruokavalion fiksailu etenki turhat herkuttelut aisoihin
3. Terveempi suhtautuminen ruokaan (tunnesiteet)
4. Opetella olemaan tyytyväinen peilikuvaansa eli vaa'an tuijottelu vähemmälle (itsetunnon kohentaminen ja minäkuvan realisoituminen)

Siinäpä noita alkuunsa, katotaan miten lähtee toteutumaan.. Etenki toi viimene on haastava ja vaatii luultavasti useamman vuoden työn, mutta jos pääsis tänä vuonna pistää alulle sen..

Tsemppiä kaikille omiin tavotteisiin :)

Hienoja tavoitteita! :) Itselläni vähän saman suuntaisia tavoitteita. No kilojen pois saaminen ei ole enää välttämätöntä, jos sais pidettyä tässä missä nyt on niin ihan hyvä. Mutta muuten noi sun kohdat 1., 2., ja 4. kolahtivat erityisesti myös minuun :)

- kyykky 100kg
- penkki 60kg
- mave 120kg

Kyykky ja mave -tavoitteet saavutettu :) (klassinen, 57N40). Penkki 60kg mennyt salilla useampaan otteeseen, muttei kisoissa eli uudet tavoitteet:
kyykky 105kg
penkki 60kg (kisoissa)
mave 125kg

Ehjä treenivuosi ilman selkäkipujen aiheuttamia katkoja olisi suurin tavoite.
Tulostavoitteet liittyvät painonnostoon ja ensimmäinen tavoite siellä on 100kg yhteistulos (tällä hetkellä tempaus+työntö 85kg). Jos hyvin menee, ekat painonnoston kisat ovat tammikuussa 2016.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom