SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet vuodelle 2015

*Mave 140 kg (nyt karvan vajaa 130)
*Takakyykky 120 kg (hanuri lattiaan)
*etukyykky 110 (karmee duuni, mutta tavoitteita pitää olla)
*käsilläkävely enemmän kuin 5 askelta -> lisää liikkuvuutta, jotta pääsee asentoon ponnistamatta
*pysyä terveenä koko vuosi, koska vuonna 2014 ei ollut taudin tautia. Kauan eläköön runsasrasvainen ruokavalio! =)
ja bonuksena sitten samanlaiset rasvat kun viime kesänä, eli 16 (nyt ehkä 18).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
- Omaksua pysyvästi 2-3 treenikerran viikkotahti
- Ruokavalioremontti
- Kuoria ylimääräiset rasvat
- Opiskella ahkerasti
- Voida hyvin!

:puntti:

- Käsilläseisontapunnerrus (jäi viime vuodelta harjoittelu kesken)
- Penkissä puhdas ykkönen vapailla painoilla 62,5kg. (smithissä moinen on jo ok)

Näillä lähdetään.

Lisää lihasta oikeastaan kaikkialle. Aamen. Sarjapainoilla ei mitään väliä. En pistäisi myöskään parempaa liikkuvuutta ja aerobista kuntoa pahakseni.

Ja jos ajatellaan tavoitteita siihen elämään, jota kuuluisi olla treenaamisen ulkopuolella:
- saada vaihdettua kivuttomasti koulua
- opiskella ahkerasti

Pysyä hengissä.

Viime vuoden yt oli 95-67,5-120 = 282,5 kg (35 kg>2013) niin tänä vuon vois olla mukava saada 105-72,5-135 = 312,5 eli 30 kg>2014

* Päästä (parempaan) kuntoon (sama tavoite on ollut joka vuosi varmaan viimeset kymmenen vuotta, I know...). Mutta tajusin ja hyväksyin vihdoin etten pysty tähän yksin, joten otin puolen vuoden mittaisen valmennuksen ja se alkaa huomenna. Vähän jänskättää...
* Opetella syömään ja päästä eroon ruokaan liittyvistä tunnesiteistä. Ruoka saa olla hyvää ja nautinto, mutta palkinto, rangaistus tai lohtu sen ei pidä olla.
* Opetella sanomaan enemmän kyllä ja vähemmän ei. Paitsi töissä, jossa opettelen sanomaan enemmän ei ja pyytämään enemmän apua.
* Opetella vetämään yksi leuka.
* Vetää 120kg maasta. Sarjaa menee 5*80kg, joten saa nähä, miten mimmin käy.

Siinäpä näitä. Ilon täyteistä vuotta 2015 kaikille punttimimmeille!

Mun tavoitteet on oikeastaan jatkumoa tämän vuoden teemalle- tehdä asioita jotka mua pelottaa ja asioita jotka on mukavuusalueeni ulkopuolella.
Aion jatkaa thainyrkkeilyä, harrastus viiden vuoden takaa, sekä tehdä kaikkeni jotta säännölliset kuntosalitreenit tulisi omaksuttua.
5-8 kiloa läskiä pois niin ollaan varmaan aika passelisti lähellä omaa ihannepainoa.

Kiva kesäkunto = läskiä pois 4-6 kiloa ja lihasta tilalle, ganglioranne kuntoon ja mielellään ei muita vammoja lisää. Kesällä enemmän aerobista (pyöräily/rullaluistelu) ja frisbeegolfia ILMAN pitkää salitaukoa. Sarjapainot tasaiseen nousuun.
Lisään vielä, että 5 leuanvetoa, nyt saatan saada just ja just yhden...

Kauheasti en lähde lupailemaan, kun kiinnostukset vaihtelee aina kausittain eli milloin painottuu enemmän kuntosali, milloin joku ryhmäliikunta tai esim. lenkkeily. Tänä vuonna kuitenkin tavoitteena ja tarkoituksena osallistua Tough Viking kilpailuun. Sitä varten lienee lisättävä vähän juoksuhommia treeniin. Koska en kuitenkaan halua luopua jo saavutetuista vähäisistä lihaksista, sali pysyy ohjelmassa joka tapauksessa ainakin 3 krt/vko. Siellä puolella tavoitteena olisi saada se leuka vedettyä. Läskin kuorinta on tälle vuodelle aloitettu ja eiköhän siitä hyvä tule. Tavoitteena saada absit (toki myös muut lihakset) näkymään edes jollain tasolla.

Tavoitteena palata kuntosalille ja säännöllisen liikkumisen pariin reilu puoli vuotta kestäneen tauon jälkeen, meni syksy nyrkkeillessä ja crosstrainingissa, ja sen jälkeen vaan nyhjöttäny kotona... Eka käynti yhessä kaverin kaa sovittuna keskiviikolle, joten josko sitä sais itteensä niskasta kiinni nyt kun tuli tämä jonnekin kirjattua ylöskin. :D

Nyt kun olen vihdoin saanut hormoonit kohdalleen ja olat kuntoon, voin taas ajatella kunnon harjoituspainoihin palaamista, vähitellen tosin. Ekaksi kuitenkin rasvat alas niin että näkee mitä alta löytyy (jos löytyy....). Mielenkiintoista nähdä miten kroppa nyt reagoi diettiin. Nukkumista ja muutenkin iisisti ottamista ja turhaa stressaamista pitää tänä vuonna edelleen harjoitella.

Tavoite on harrastaa liikuntaa (lähinnä käydä salilla) viikottain, ilman viikkokausien taukoja niinkuin mulla tuppas käymään viime vuonna liian usein. :curs: Kipeänä oleminen on tietysti poikkeus.

Tavoitteena on juosta jolkutella Naisten 10 alle tuntiin. Viime vuonna siihen meni about tunti. :) Pakko alkaa pikku hiljaa eksyä lenkkipolulle kuluttamaan tossuja. :D

Mä en uskalla pahemmin tavoitteita asettaa, kun viimevuonna tyssäs tavoitteet ja treenit siihen, et murtui 2kylkiluuta ja selkälihas meni paskaksi. Nyt sitten vuosi vaihtui influenssan merkeissä eikä vieläkään asiaa salille. Kunhan ei pitkiä sairastelujaksoja tule, niin olen tyytyväinen.

Kävin vuoden 2014 aikana salilla yhteensä 165 kertaa. Olin kipeenä viisi kertaa (!), joista yksi oli keuhkokuume ja kuukaden poissaolo salilta. Tän vuoden tavoite on sairastella vähemmän ja käydä salilla yhteensä yli 165 kertaa. Kevät tulee olemaan tooooooosi kiireistä, jolloin voin käydä salilla ehkä vain pari kertaa viikossa, kun yleensä käyn neljä kertaa. Mitään tiettyjä tavoitteita mulla ei ole, kunhan vaan hiljakseen sarjapainot nousee ja likka sais enempi näkyvää lihasta. Rasvaa ei tartte tiristellä, tän hetken mitat ovat 168/61. Ja kunhan pysyy pää kasassa ja stressi ei nouse liian korkeaksi huhtikuun puoliväliin asti, kaikki hyvin. Keep calm and keep going.

Tämän vuoden tavotteina mulla on pudottaa rasvaa, kiinteytyä ja saada kasvatettua lihaksia (persettä). Haluan myös olla positiivisempi kuin viime vuonna, sekä päästä ainakin jotenkin mun tavoitteisiin. En todellakaan halua olla taas ensi vuoden vaihteessa nuolemassa näppejäni ja toitottemassa, että voi kunpa olisin saavuttanut tulokseni.:)

Olen ihan aloittelija voimatreenissä joten vaikea kuvitella miten kehittyy, mutta laitan tällaiset kuitenkin:
* oma paino kyykyssä
* parannettu tulos vertikaalisessa hypyssä
* leuka tai pari suorilta käsiltä
* käsilläseisonta ilman tukea

Aika samoja tavoitteita kuin muillakin.
1. Lihasta lisää koko kroppaan eli treenata ja syödä oikein. Ja tietenkin samalla parantaa tuloksia. Eli ei kisatavoitteita ainakaan toistaiseksi.
2. Pysyä terveenä
3. Pysyä edelleen savuttomana. Yli 20 vuoden röökaamisen jälkeen olen nyt ollut "kuivilla" 3 kuukautta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom