Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Suunnon T3 -mittari ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. Kummasti motivoi, kun metsästää joka viikolle tietyn määrän tietyn tasoisia treenejä.
Mulla on vieläkin oma sykemittari hankkimatta, kun en osaa päättää, minkä ostaisin. Isä ehdotti tota Suunnon mittaria mulle. Siihen kuulemma sais semmoisen tossuanturin, millä voi mitata nopeutta ja matkaa. Onko sulla semmoista? Ja jos on niin mitä oot tykännyt? Mitä muuten maksoit tuosta mittarista?
Polar 11 täälläkin. Ihme ettei mitään teknisiä ongelmia ole vielä 3kk ilmaantunut. Yleensä kaikki vimpaimet tuppaavat melko pian kaipaavan huoltoa minun käytössäni :D tiedä sitten mistä johtuu....
Olen myös ihmetellyt noita suhteellisen korkeita kulutuslukemia. Juoksun suhteen ne voisivat pitää paikkansa ehkä, mutta salilla tulee kyllä välillä sen verran isot luvut tauluun että vähän arveluttaa. Tosin en kyllä tiedä onko sykemittarit yleensäkään tarkoitettu salilla käytettäviksi? vai ainoastaan aerobiseen liikuntaan? mutta 1h 20min selkä+vatsalihastreeni ei voi kuluttaa 670 kcal tämän kokoisella tylleröllä
Kuulostaa kyllä aika kovalta lukemalta, minulla suunnon T1 ja 1h 10 min. treenit salilla lihasryhmästä riippumatta (tten 3-jakoisella) kuluttavat aina n. 350-400 kcal (ja siis kyse ei ole seisoskelu- ja lehtienlukusessioista vaan kunnon treeneistä).