Mimmien sykemittarit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
maaju: En oo ainakaan vielä miettinyt, oon ihan täpinöissä noistakin ominaisuuksista :hyper: Täytyy ottaa tarkemmin selvää siitä polarpersonaltrainerista, jos innostuis siitäkin.. Mut toistaiseksi näillä mennään :)

Mulla kans polarin ft40. Olisin halunnut ostaa polarin f11, mutta kaupassa ilmoitettiin, että niitä ei myydä enää ja ft40 on samanlainen, uudempi versio.

Eipä oo löytyny pokaalitoimintoja sun muuta. :( Ei niitä siinä sitten vissiin taida olla?

Mutta muuten oon kyllä ollu tosi tyytyväinen tohon. Reilut neljä kuukautta ollu eikä oo toistaseks temppuillu. 155e taisi maksaa.

Oih! Ranteessa polttelee uusi Ft80! :rock:
Sain synttärilahjaksi sekä mittarin että foot podin, joten nyt alkaa lenkkeistäkin saada irti muutakin kuin mutua! Onko kellään kokemuksia Ft80:stä? Kiinnostaisi, miten esimerkiksi punttitreeniä varten oleva oma ohjelma on käytännössä toiminut tai onko juoksusensori ollut luotettava.
Huomenna menen ekalle testilenkille! :)

Mulla on Polarin F7 ja oon tykänny. Ainoastaan sykevyön "motukka" rassaa mutta muuten toiminnot on oikein riittävät. Hintaa tuolla taitaa olla n. 90-100 e. Kerää tiedot viikoittain kasaan ja näyttää yhteenvedon maanantaisin paljonko on liikuttu edellisellä viikolla.

Mä oon saanu pari kertaa sykkeet 194 kun olen aerobista harrastanut mutta nyt kun kestävyyttä tulee sen kanssa, eivät niin helposti nouse enää sinne. Leposyke näytti lähelle 50.

Mä oon aatellu hankkia ft60, sellanen 200 € sijotus mutta toivottavasti on sen arvonen. Sellasella pehmeellä vyöllä onnistuu munki sykkeen mittaaminen ku ne vanhemmat (?) mallit, sellaset missä tyylii puolet vyöstä on sellasta kovaa, ni sellasta en saa riittävän lähelle ihooni, tai jää sellanen rako joten ei toimi.

Mä oon aatellu hankkia ft60, sellanen 200 € sijotus mutta toivottavasti on sen arvonen. Sellasella pehmeellä vyöllä onnistuu munki sykkeen mittaaminen ku ne vanhemmat (?) mallit, sellaset missä tyylii puolet vyöstä on sellasta kovaa, ni sellasta en saa riittävän lähelle ihooni, tai jää sellanen rako joten ei toimi.

Mulla on FT60. Ainoat, mitä siinä vähän kaipaan olis kuvaaja treenin aikaisesta sykkeestä (tällaisia saa ilmeisesti FT80:stä) ja sekuntikello / ajanotto (todella ihmettelen, että tän tason vehkeessä ei ole kunnollista ajanottoa. Jos olen vain :david:, enkä ole löytänyt, niin kertokaa joku ihmeessä, mistä sen saa päälle!). Ranneke on mun kapealle ranteelle vähän hassun muotoinen eikä kovin mukava (eli en viitsi käyttää päivittäin kellon korvikkeena), mutta varsinainen sykevyö ei haittaa yhtään ja menee hyvin erilaisten urheilurintsikoiden kanssa.

Muutenkin olen ollut tyytyväinen: hyvä laite, kohtuullisen nätin näköinen ja antaa monipuolista palautetta (etenkin, jos ostaa lisäosan, jolla saa siirrettyä tiedot Polarin nettipalveluun. Odottelen jo innolla kesää, lenkkejä ja etenkin sitä, toimiiko GPS-paikannin (lisäosa myös) matkan mittaukseen uimastadionilla!

multa löytyy suunto T3, vuoden verran käyttänyt ja olen ollut siihen tyytyväinen. vyökin on mukava eikä siinä ole sellaista mokkulaa, joka näkyisi vaatteista läpi tms. kaunishan tuo ei ole, mutta ei haittaa, koska käytän vain liikkuessa.

Puntti-treeneissä ft80?

Miten toi skulaa kun punttia vääntää? Onko ollut kätevä ja tuleeko tehtyä nopeammin sarjat?
:hyper:

Oih! Ranteessa polttelee uusi Ft80! :rock:
Sain synttärilahjaksi sekä mittarin että foot podin, joten nyt alkaa lenkkeistäkin saada irti muutakin kuin mutua! Onko kellään kokemuksia Ft80:stä? Kiinnostaisi, miten esimerkiksi punttitreeniä varten oleva oma ohjelma on käytännössä toiminut tai onko juoksusensori ollut luotettava.
Huomenna menen ekalle testilenkille! :)

Mä en ole paljon tuota punttipuolta hyödyntänyt, koska teen yleensä vuorotellen eri liikkeitä, jolloin siirryn suoraan sarjan jälkeen toiseen sarjaan. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen - etenkin juoksussa.

APUA !!! :(:(
Mun FT60 on joku hätänä. Oon ihan rakastunu siihen, mutta nyt maanantaina ku ihan innolla avasin kirjekuoren, että saanko pokaalin (en saanu) niin samalla se anto mulle uudet treenitavotteet. Ihan unenpöppörössä sitte kattelen et mitä tää nyt meinaa ja sit vaa tein mitä se mittari käski. Ja nyt en oo enää varma oonko tallentanu ne ihan oikein. Koska esim. tän viikon viikottainen yhteenveto näyttää ajallisesti 99:59:59. Ja ku treenin aikana kattelin että millä sykealueella mennään ja kuinka paljon on jo saavutettu jostain alueesta ni ne tolpat on vaa täynnä koko ajan (eikä ne mun treenauksen johdosta voi vielä mitenkään olla täynnä).
Luin koko ohjekirjan läpi mutta ei löytyny ratkaisua.
Tähän saakka toiminu ku unelma, paitsi jos on kiree paita niin se vyön lähetinyksikkö möllykkä näkyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom