Nyt mimmit kaivataan hieman apua! F11 ollut pari kuukautta käytössä ja nyt on ollut jo pari viikkoa sitä ongelmaa, että mittari ei lenkillä saa otettua multa sykettä. Eikö vyö saa kunnon kosketusta vai mikä on? Olen kyllä kokeillut kostuttaa vyötä enemmän ja vähemmän, mutta ei auta. Ja en tiedä, että onko tämä jotain sattumaa tai minun kuvitelmia, mutta lenkillä, jos sykettä ei löydy ja vien kellon vyön lähelle, jolloin tulee kellonaika näkyviin, niin kas kummaa, kun sydän alkaakin taas lyödä.
Eilen testasin mittarin toimivuutta: otin 200 metrin spurtin ja kas kummaa, kun syke oli sen jälkeen vain 102. :jahas:
Onko kellään muulla ollut tällaisia ongelmia? Tosi turhauttavaa ottaa enää koko sykemittaria mukaan, kun lenkki on aina ihan pilalla, kun hermostun sille mittarille.
Ihan sama ongelma täällä!!! Taatusti nousee syke kun raivostun sille :curs: mittarille... Luulin sen johtuvan pattereista (mulla ollut käytössä jo vuoden, alusssa ei temppuillut tuolla tavalla), mutta ei näköjään jos Eleonooralla on noin uusi mittari. Aion mennä myyjältä tiedustelemaan asiaa, kerron jos saan kunnon vastauksen!