Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Emmä sitten päässytkään vetän pohjalukemia näyttöön :D oikea 28cm ja vasen 27.5cm. Pituus 157 ja paino 53kg Missähän sen rasvaprosentin mittais? ei kauheesti. Se on hauskinta että kehitystä on tullu, puolisen vuotta jotain omaa puuhailua raudan parissa ja nyt alan lisään tähän kouluruokaan jotain lihaa ja muuta proteiinipitoista..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kunoitchi sanoi:
Niin, nyt kiinnostaisi tietää taas muitakin mittoja kuin tuo pelkkä haba. Itselläni iski masennus kun sain jännitettynäkin mitaksi vain 27 cm, mutta en kyllä ole kovin isokokoinen muutenkaan (158cm/52kg). Mutta on tuo silti aika säälittävän vähän...

Mulla haba on 28 cm jännitettynä ja kokoa tismalleen saman verran kuin sinulla. Onhan se vähän, mutta ei nyt meidän kokoisille mitenkään kohtuuttoman vähän. Ainakin kutakuinkin samankokoisiin kanssaurheilijoihin verrattuna mun käsivarret on yleensä paksummat. :) Ja silti ihan riittävän timmit.

Hauska huomata, että täällä on samankokoisia mimmejä mun kanssa (157/52). Ja mittaa multa löytyy hauiksesta 30 cm. Sais kyllä erottua paljon paremmin, ihme pökkelö käsi.

Miun käsi olis 32 cm jännitettynä ja 29 cm rentona. Ihan jees mutta kasvuun pyritään edelleen! H&M ym. teinipaidoissa ottaa jo välillä kiinni hihat, jee!

pakko oli munkin koittaa kun ompelupakissa oli mittanauha jihuu!!

29 senttiä rentona, 32 einiinrentona. Tosta on hyvä lähteä kasvattamaan nyt kun on jotain mittoja jopa otettu :P
olen kyllä melko pitkäkin niin ei kai tuo mitta ole tarpeeksi

Näyttäis olevan 32 cm. Ihme kyllä tuntuu, et vasen menee hivenen edellä??? Mutta tästä on hyvä jatkaa, treeniä muutenkin takana vasta 9 kk :)

Noniin oikea on suunta kun mitta on jo 30 ja 29 eikä sitä ole edes tullu lihottua :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Molemmat hauikset rentoina 27 cm ja jännitettyinä vaatimattomat 29 cm (mitat 161 cm/55kg). Ei tässä tosin ole treenailtukaan vasta kuin kuukauden verran, joten toivottavasti lähtee tuo habakin kasvuun viimeistään syksyllä, kun pääsen aloittamaan vähän tehokkaamman rääkkäyksen.

Nonniin. Nyt ne penteleet ovat eri paria, kylläpä ketuttaa. Pitikin mitata.

Oikea 38 cm, vasen vain 36 cm (molemmat rentona sellaista 33 cm luokkaa, joten kehumista tuskin on). Läskissä siis löytyy, tietysti myös vasemmalla puolella. Joten mistään kauppakorinkantopaikallislaihtumisesta tuskin on kysymys, vaikka shoppailu tuppaakin toisinaan rasittamaan vasenta habaa aika lailla :rolleyes:.

Enpä oo haukkaria ihan äsken mitannu.. Enkä tiedä uskaltaakokaan - näkeehän tuon silmällä että lihakset on lähteneet kävelemään tästä kropasta treenitaukojen takia. :itku: Mut kunhan tästä tervehtyy niin pääsee taas tavea vasten pumppaamaan oikein urakalla! Sitten päivitellään mittoja...

V: 31,5 ja o: 30 jännitettynä. Rentoina v:29cm ja oikea 27cm. Muuten on mitat 163cm/73kg (tästä on kyllä rasvaa aika suuri osa).

Suni sanoi:
Ottakaas nyt mittanauhat esiin ja mittailkaa oma habanympärys..

Ihan pakko on kertoa että mun habani mitattiin tänään ultralla ja vaikka käteni ympärysmitta onkin huimaavat 27cm, niin mun habani on siitä vain 2,2 senttiä. ;)
Ei sitä rasvaakaan kyllä onneks paljon pihtien väliin tarttunut.

assis sanoi:
Ihan pakko on kertoa että mun habani mitattiin tänään ultralla ja vaikka käteni ympärysmitta onkin huimaavat 27cm, niin mun habani on siitä vain 2,2 senttiä. ;)
Ei sitä rasvaakaan kyllä onneks paljon pihtien väliin tarttunut.

Siis häh, luutako siinä sitten on enimmäkseen vai mitä :D . Aika mielenkiintoista, missä tällaisia mittauksia voi teteuttaa? Ja maksaako tuo paljonkin - siis jos vaan uteliaisuudesta kokeilis. :hyper:

Siekkari sanoi:
Siis häh, luutako siinä sitten on enimmäkseen vai mitä :D . Aika mielenkiintoista, missä tällaisia mittauksia voi teteuttaa? Ja maksaako tuo paljonkin - siis jos vaan uteliaisuudesta kokeilis. :hyper:

Ultra näytti läpileikkauksen kädestä (puoleen väliin asti), joten siinä näytti olevan ensin haban päällä oleva rasva, haba, luu, toisella puolella vastaavasti ojentaja ja ojentajan kohdalla oleva rasva. Avomieheni on töissä tuossa liikuntabiologian labralla, joten mun perusetuihini kuuluu koekaniinina toimiminen. :)

kaneli sanoi:
Oikea käsi 28 cm, vasenta en mitannut. Vaikka ruokailut ovatkin rempallaan, käsivarsiläskejä mulla ei pahemmin ole.

Tavoitteena päästä kolmeenkymppiin tän vuoden puolella.

Ennen oli paremmin: Uusin mittaus näytti 27 cm molemmissa käsissä. Kutistuuhan se haba kun ei treenaa. Toisaalta en masennu tästä - todistaahan vuodentakainen mittaus sen, että jotain oli edes silloin tullut tehtyä oikein. Tästä ei voi kuin nousta! Ehken pääse kolmeenkymppiin tänäkään vuonna, mutta jos pari senttiä kuitenkin tulisi lisää.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom