Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huimia haboja tytöillä Laittakeehan kuvia. Mahtaa olla muikeen näköistä jollain ~160 cm tytöllä 34-37 senttinen hauis :) Oma 30 senttinenkin näyttäa aina välillä aika jytyltä, mutta siitä nyt suurin osa taitaa olla läskiä. Kuvia, pliiiiis.

Zone-sarja -42%
Tyhmä kysymys ku on siinä vähän fläsääkin...No huimat 31cm jännitettynä.

Taskuamatsoniko täällä kyseli kuvien perään?:D
Voishan tänne laittaa pari samaa kun mulla on tuolla kuvapuolella, kun eihän kaikilla ole niitä vippejä että pääsis katteleen..:rolleyes:

Ja 36 cm jännitettynä, ilman pumppia. (Forkku 33cm ilman pumppia, sekin on taas kasvanu:eek:)

(Edit: ja tosiaan kun pituutta on 178,5cm, niin eihän tuo nyt samalta näytä kun jollain lyhkäsemmällä ehkä..)

Liitteet

• mousti_edited-1.webp
    mousti_edited-1.webp
    12,1 KB · Katsottu: 393
  • ojentaja1_edited-1.webp
    ojentaja1_edited-1.webp
    9 KB · Katsottu: 358
Jees......

Juuh, eli habamittaa on 31cm. Erittäin tyytyväinen oon habbarin kehitykseen, olen vuoden käynyt aktiivisemmin salilla......

35,5 ilman puNppia :) ihan ok kai. Fläsää tosin on jonkun verran.

28.8.2007%20003.jpg

Heh.. uskaltauduin miekin laittamaan kuvaa, vaikka oonkin ihan aloittelija suurimpaan osaan verrattuna täällä :D Oon jo kauan halunnu laittaa kuvia tuonne punttimimmien kuvaketjuun, mutta en oo uskaltanut :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla näytti oikea hauis 32 cm, mutta koska ylipainoa on vielä 15 kiloa, niin varmaan oon paljon sitä ihanaista läskiäkin... katsotaan sitten mittaa uudestaan kun on treeniä tehty enempi ja saatu tätä läskiä poies... 20 kiloa pudotti hauista jo 3 senttiä joten...

36 senttiä, vasen ehkä millejä pienempi ku oikee. Ja ihraa löytyy. Pituus, jos se mihinkään vaikuttaa, on 175 ja painoo ehkä 77.

Reilut 29cm näyttäis olevan, rasvaa ei käsivarsissa ole. Kaverit nimittää mua kippari kalleksi koska olemattoman rasva kerroksen takia lihakset näkyy ehkä vähän liiankin korostetusti. Isoja lihaksia mulle ei tule koska puntti jää liian vähäiseksi ja reenaan monta kertaa viikossa aerobista, lisäksi mun perus-ruumiin rakenne ei totisesti ole roteva vaan hintelä luikku. Yllättävän hyvin yläkroppaan+käsi/olkavarsiin on kuitenkin tullut lihasta nyrkkeilyllä ja siihen liittyvällä lihaskunto reenillä...

Molemmat 31,5cm, jännitettynä tosin.. Tästä on hyvä jatkaa. Vois melkeen ottaa tästä itelleen pienimuotoisen projektin ja tsekata seuraavan kerran vaikka ensi vuoden alussa josko olis muutama milli tullut lissää lihhoo:D

:hyper: hihii 24cm :D rasvaa ei ole kyllä yhtään ja lihakset kasvanu hirmuisesti kesän aikana kivitöissä. No olenkin miniatyyri :(

Oli pakko mitata ja yllätyin. Oikea 31,5 ja vasen n. 31cm. Muistan joskus 10v sitten mittailleeni näitä (reidet, pohkeet, rinta, lantio ym.) kun kävin sailla 3-5 kertaa viikossa ja hinkkasin 4*15 sarjoja tarkoituksena kiinteytyä:D Pitäs tarkistaa siitä sen aikaisesta vihosta, paljonko se hauis silloin oli. Mutta selkeää kasvua on viimeisen vuoden aika tullut. Toista vuotta olen nyt käynyt salilla vähän totisemmin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom