Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oikea käsi on rentona kättä riiputtaen 36 cm, jännitettynä vain 2 cm enemmän. Ojentajat ovat paremmin kehittyneet. Vasen käsi ja sen pari sormea ovat aina eriasteisesti puutuneet, ilmeisesti hermopinteiden vuoksi. Se vähän huolestuttaa ja rajoittaa käsien treenaamista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Habamitat

Keväällä oli habamitoista púhetta ja minä vähän muuttanu treenamis muotoa ja heinäkuussa oli tauko, melkein totaalinen, uin ja tein muuta mut ei rautoja.
Yllätys mittasin hauikset ja 1cm tullut lisää kumpaakin. 33cm :rock: :hyper:
Seuraavana saada olkalihakset hyvään kuntoon.

Molemmat n. 29,5... Ja minä kun olen ajatellut että mulla on suht isot hauikset :D Siis verrattuna muihin lihaksiin... Olkapäät kun on ihan surkeat :jahas:

Voisin ottaa seuraavaksi tavoitteksi sen maagisen 30, kun siihen on kuitenkin niin vähän matkaa. Tiukkuudesta jotain ketoo mitat 158/56, mutta toisaalta olen perinteinen päärynä eli pläski sijoittuu perseeseen ja reisiin. Vatsasta jopa erottuu mun pieni sikspäkki kun jännittelen sitä. *seliseli* :D

27cm, jumaliste, ja mä ku oon just hehkuttanu kuin nää on kasvanu ainakin kaksinkertasiksi salitreenien alottamisen jälkeen:lol2:.

Muistakaas sit, että jos suurien lukemien perään haikailee, niin melkeinpä enemmän tuohon ympärysmittaan vaikuttaa ojentaja. Joten hauiskääntöjen ja leuanvetojen lisäksi dippi, ranskalainen punnerrus ja kapea penkki ohjelmaan mukaan! :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
30 cm molemmat. Koostuu pääasiassa ojentajasta ja fläsästä. Hauiksia minulla ei ole enkä niitä treenaakaan. Avokin mielestä liiankin jöötit näin pienelle tytölle.

Mä olen aina luullut, että mulla on iso haba. Mittatulos 28cm ei nyt kauheasti mieltä ylennä. Kauheasti ei rasvaa ole, mutta pituuteen (175cm) nähden olen ihan narukäsi ilmeisesti. :itku:

käteni ympärysmitta onkin huimaavat 27cm,

Jes, kahdessa vuodessa sentti tullut lisää... Ja taatusti ojentajaan eikä habaan (tietysti parempi näin). Rentoina mun hentoiset kätöseni ovat 25cm. Ja joku vielä väittää näitä paksuiksi. :hyper: No, kai se on mittasuhteista kiinni.

28cm jännitettynä... voikun olisi enemmän, ois niin ihanaa!:haart:

Mä mittasin tossa taannoin hauiksen ympärystä painostuksen alla ja jännitettynä näytti olevan 35cm...

36 cm... löysää vähäse ja ojentajat suht kookkaat...

molemmat 33 cm. Sentin verran tullut keväästä jotain muuta kuin läskiä :hyper: Ihan kivoja yllätyksiä tällaisetkin välillä!

Zone-sarja -42%
32cm eikä fläsää miun mielestä oo juuri ollenkaan :) nyt haukkari tuntuu vielä pienemmältä ja "pehmeemmältä" kun en oo pariin viikkoon salilla käynyt...

Latest posts

Back
Ylös Bottom