Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jean paul gaultier. hugo boss.david beckham.escada. dödönä axe.

Repesin, ku äsken tossa "last post" -kohdassa luki, että "mille tuoksut?" ja kirjoittaja oli "tupacalle" :D

Nojoo, oma suosikki ehdottomasti Burberry - Touch, toinen haju on Hugo Bossin joku mitä en millään nyt muista...

Tommy Hilfiger, Pierre Cardin ja Lacoste Essential

Hmm... taas näitä "Suuri Virallinen" -tredijuttuja...
Kuka oikeasti jaksaa lukea yli 10 sivua kun jengi luettelee tuoksujaan?

Parempi tredinaloitus olisi ollut vaikkapa "arvostele tuoksuja", vai kuinka?

Itse käytän Gaultierin "Le Malea", kaveri sanoi että monet naiset ovat kehuneet sitä tuoksua . Kallishan tuon oli mutta palaute on ollut vain positiivista. Siispä suosittelen.

jotkut vanhat mummot tuppaa haisemaan aika kitkerältä,ja yleensä olet kyseisen mummon kanssa hississä,kauppajonossa tms. mistä et pääse karkuun.aika usein noista mummoista haiskahtaa se sama haju:kuola:

Ikiaikainen suosikkini Issey Miyake L´eau d´Issey. Päänsäryn uhallakin aina silloin tällöin Thierry Mugler Angel; jos on ensin mainittu tuoksu kuulas, niin tämä on sen vastakohta...

Eleonoora sanoi:
Ja nyt sit ilmeisesti saan avolta joululahjaksi Lacosten tuoksun.. Mikähän se nyt oli nimeltään.. Ei nyt tule mieleen, mutta sellainen beigen värinen pullo.
Pour femme tjsp? Mun suosikki... Avo toi ulkomailta nyt menneenä syksynä. :haart: Lacoste pink on myös ihana.

Mulla on kans tuoksuja varmaan satojen eurojen edestä, MEXX:n monet tuoksut ovat mun mieleen. Ihan se perinteinen mexx woman, samaisesta tuoksusta oli joitain kesiä sitten "summer edition" johon oli lisätty kultaisia hileitä yms. toimii "bilehiletuoksuna" edelleen..

Joskus on tullut hankittua mm. Naomi Campbellin joku tuoksu X joka on ok, mutta melko harvoin nykyään käytän.

Ja niitä loppuja en ala edes luettelemaan...

lepex sanoi:
Itse käytän Gaultierin "Le Malea", kaveri sanoi että monet naiset ovat kehuneet sitä tuoksua . Kallishan tuon oli mutta palaute on ollut vain positiivista. Siispä suosittelen.

Harkitsin vahvasti "Le Malea", mutta sitä nyt vaan tuppaa nykyään olemaan niin monella. Tuo viimeksi ostamani Issey Miyaken L'eau D'issey ei tietääkseni ole niin yleisesti tunnettu hitti, joten hommasin sitten sitä. "Ei oo kiva haista siltä miltä kaikki muutkin haisee!" :)

Herrera 212 men
Armani white
Armani joku musta pönikkä, en muista nimeä
Gucci joku valkee pönikkä, en muista nimeä

:)

Viime lempituoksu oli Lacoste - Red, ja sitä edellinen
Giorgio Armani - Acqua Di Gio. Jotain hajua suihkautellaa joka päivä meni minne vaan, dödöt onkin sitten aina stikkejä tai rolloneja.

Mitäs, laittaako porukka hienoakallista partavettä + kirvestä kainaloon, vai samaa hajua partaan ja kainaloon, vai kuinka? Itse en muista koska olisin viimeksi partavettä käyttänyt, kainalossa menee tällä hetkellä Lagerfeld (piti tarkistaa aamulla).

Eau De Rochas Homme
tai
Armani Mania Homme
tai
Armani Eau Pour Homme
tai
Egoïste Platinum
Joku noista käytössä kerran-kaksi viikossa.

Ja kainaloon Nivea for men, hieman useammin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom